بهتر انتخاب کن، بهتر بخوان

پنج بازمانده

 پنج بازمانده

پنج بازمانده

هالی جکسون و 1 نفر دیگر
4.7
7 نفر |
3 یادداشت

با انتخاب ستاره‌ها به این کتاب امتیاز دهید.

در حال خواندن

0

خوانده‌ام

8

خواهم خواند

31

رد هجده ساله و دوستانش در تعطیلات بهار سوار کاروان می‌شوند تا به سفر بروند. مسب طولانی است ولی حال همه خیلی خوب است. تا این که کاروان وسط ناکجا آباد خراب می‌شود. موبایل ها آنتن نمی دهد و هیچ کس نیستکه کمکشان کند. وقتی به تک تک لاستیک هایشان تیراندازی می‌شود می‌فهمند این ماجرا تصادفی نیست. پنج بازمانده تریلری جنایی حدید و فراموش نشدنی از هالی جکسون یکی از با استعداد ترین و جوان ترین نویسندگان در ژانر جنایی-معمایی است

لیست‌های مرتبط به پنج بازمانده

یادداشت‌های مرتبط به پنج بازمانده

            راز هایی برای برملا شدن و تفنگی برای کُشتن.

شش فرد ، یک تیرانداز و راز هایی برای برملا شدن داستانی است که این کتاب دنبال می کند.

بعد از مجموعه دختر خوب این نویسنده ، شدیدا مشتاق خوندن اثر تازه اش بودم و باید بگم که تونست به طور خوبی انتظاراتم رو برآورده کنه و نشون بده فروش بالاش در آمازون بی دلیل نبوده.

شخصیت پردازی داستان به خوبی توسط هالی جکسون انجام شده به شکلی که تصویری واضح از هر شخصیت کتاب در ذهن خواننده شکل می گیرد و همین یکی از بزرگترین نقاط قوت این کتاب نیز محسوب می شود.

کتاب هیچ شخصیت اضافه و بی موردی نداره که همین نکته باعث میشه هیچ حفره ای در پایان معما داستان باقی نمونه که یکی از مهم ترین ویژگی های یک کتاب جنایی خوب نیز به حساب میاد.

اگر سرعت نیمه اول کتاب را خوب بنامیم که به علت آشنایی با شخصیت ها و شخصیت سازیست در نیمه دوم این سرعت دیوانه وار می شود که در بعضی از بخش های داستان استرس و تپش قلب را برای مخاطب به ارمغان
 می‌آورد.

پس دعوتتون میکنم به خوندن این کتاب جنایی از ملکه جنایی نویس نسل جدید.


پ.ن: کتاب جدید هالی جکسون نیز به تازگی منتشر شده و امیدوارم بزودی ترجمشو از نشر نون داشته باشیم.