یادداشت‌های Mahoor (8)

Mahoor

1403/6/15

آنا کارنینا
بعضی مواقع
          بعضی مواقع دل کندن از یک کتاب به سختی دل کندن از یکی از اعضای خانواده میشه . برای من هم همینطور بود .....
آناکارنینا ، کتابی که طولانی ترین مدت زمان در خوندنش رو برام داشت . بعضی از مواقع میگفتم شاید این کتاب برای من زوده( هنوز هم به همین معتقدم) و باید برم سراغ یک کتاب دیگه و صادقانه بارها هم این کارو کردم اما نتونستم کامل ازش دست بکشم تا بلاخره این تابستان تونستم تمومش کنم . 
خوشحالم که خوندمش چون به من چیزهایی رو یاد داد که شاید باید چند سالی سختی می‌کشیدم که یاد بگیرم . به من وفاداری رو یاد داد که اگر داشته باشیش همه چیز برای خودت راحت تر میشه ؛ به من یاد داد که خیانت چجوری انسانی رو با تمام وجود به خاک میکشونه ، و نه فقط خیانت به کس دیگه حتی خیانت به افکارت ؛ و همینطور یاد داد که بعضی مواقع لازم نیست برای رسیدن به نتیجه ای دنبال راه‌های سخت و درهم باشی شاید یک نگاه کلی کافیه تا همه چیز پیش چشمت روشن بشه .

پ.ن. : بنظرم خوانش این کتاب دوباره در سن بیست سالگی لازممه و نمی‌دونم قراره اون موقع با چه طرز فکر و نگاهی کتاب رو برای خودم تحلیل کنم .

ماهور 🌑💫✨
        

11

Mahoor

1403/6/3

جین ایر
به پایان ر
        به پایان رسید....
بلاخره این کتاب هم به پایان رسید درست همانطور که باید.
با صراحت میتونم بگم یکی از بهترین کتابهایی بود که خوندم . خالی نبود و به همه چیز به سرعت پایان نبخشید . درد و رنج کشیدن رو به خوبی به تصویر کشیده بود و آدم رو مجبور به درک کردنش میکرد  .

پ.ن: تا حالا از مردن یه شخصیت انقدر خوشحال نشده بودم که از مردن برتا خوشحال شدم 😒

ماهور 🌑💫✨
      

با نمایش یادداشت داستان این کتاب فاش می‌شود.

4

Mahoor

1403/3/9

نازنین
        افکار پریشان مردی که مرگ نابهنگام همسرش را درک نمی‌کند و نزد خود دنبال دلیلی است برای تبرئه خود از این ماجرا...
      

با نمایش یادداشت داستان این کتاب فاش می‌شود.

2