بهتر انتخاب کن، بهتر بخوان

جزئیات پست

سهیل خرسند

1401/12/10

خواندن 6 دقیقه
(0/1000)

نظرات

درود جناب خرسند
باورم این است که بعضی کتابها را از روی داستان زندگی ما نوشته اند و چقدر خوشبخت است کسی که داستانش را هنرمندی توانمند نوشته باشد!
2
با سلام و عرض ادب، نظرم به نظر شما نزدیکه. درسته که آدم‌ها مثل همدیگه نیستند و ما هر کدام در گوشه‌ای از کره‌ی خاکی و در زمان خود آواره شده‌ایم اما این قدرت ادبیاته که با گستردگی‌ش هر بار به ما ثابت می‌کنه درس‌های زیادی برای ما داره و همینش پاسخ اشخاصیه که می‌گن ادبیات برای این دوره زمانه نیست و دوره‌اش تمام شده 😉 
آفرین سهیل عزیز! ادبیات یک هنره و هنر محدود به زمان و مکان خاصی نمی شه. سپاس از پاسخ زیبات. 
و خوشا به حال شما که کتاب تان را هنرمندی توانمند نوشته است. به اشک و لبخند و لذت و آه تان هنگام خواندن کتاب غبطه می خورم. مانا باشید.
خوشا به حال شرق بهشت و استاین بک، که سهیل عزیز اینگونه توصیفش کرده.
با مهر.
سهیل جان، من خوشه های خشم رو از استاین بک خوندم، ولی شرق بهشت رو هنوز نخوندم، شما اگر هر دو اثر رو خوندی، به نظرت کدوم قویتره؟
1
سلام مهردادجان، اولا بابت مهر و محبت همیشگی‌ت ازت تشکر می‌کنم، همیشه به من لطف داری. دوما متاسفانه هنوز خوشه‌های خشم رو نخوندم، خوشه‌های خشم و شرق بهشت رو با هم از نشر پنگوئن خریدم اما یه حسی به من می‌گفت الان وقت شرق بهشته... تا جاییه که شنیده و خونده بودم جفتشون خفنند، اصلا استاین‌بک خودش نویسنده‌ی خفنیه و خوش به حالت که خوندیش 😍✌️ 
درود بر شما.