بریده کتابهای توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن فاطمه دل آرامی 1403/8/15 توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن سیدعلی اصغر علوی 3.8 9 صفحۀ 19 خدا انسان را آفرید و انسان توجیه را ... 0 3 سمیه جمشیدی 1402/5/26 توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن سیدعلی اصغر علوی 3.8 9 صفحۀ 52 حضرت زینب(س) شرایط سخت را توجیه نکرد،بلکه از همه چیزش گذشت تا در آن شرایط ولی خدا را یاری کند. حضرت زینب(س) در آن شرایط از خانواده اش گذشت و آمد کربلا،ولی برخی نتوانستند از کلاس تفسیر،حج و....بگذرند... پس باید زینب عاشورایی شود و نامش تا سالها در کنار حسین باشد..... 0 5 سمیه جمشیدی 1402/6/6 توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن سیدعلی اصغر علوی 3.8 9 صفحۀ 145 در این دوران در واقع تکلیف گریزی و بی طرفی بعضی ها سبب دوام سلطه ظالمان گشت و امام حسین(ع) در این مورد می فرمایند:"این نیز درسی است بزرگ که هواداران حق،اگر از نصرت حق و پیشوای صالح و جبهه ی دین کوتاهی کنند،نتیجه اش تقویت ظالمان و موفقیت طاغوت ها و ریشه کن کردن حق و نابود ساختن پیروان آن خواهد بود". 0 3 سمیه جمشیدی 1402/5/26 توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن سیدعلی اصغر علوی 3.8 9 صفحۀ 90 "در چشم تو جا پای عبور ملکوت است می گردم از این قبله به سمتی که تو باشی" 0 8 مریم زارعی 1403/4/16 توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن سیدعلی اصغر علوی 3.8 9 صفحۀ 8 0 5 معصومه شاکری 1403/3/13 توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن سیدعلی اصغر علوی 3.8 9 صفحۀ 96 آری نماز با امام خواندن به حکم دیانت و شمشیر بر امام کشیدن به حکم سیاست در منطق اولیه حر که دین را جدای از سیاست می داند، قابل توجیه است. اما حری که به حقیقت عاشورا رسیده است راهی برای توجیه این دوگانگی نمی یابد. در منطق عاشورا سیاست عین دیانت است و دیانت هم عین سیاست 0 1
بریده کتابهای توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن فاطمه دل آرامی 1403/8/15 توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن سیدعلی اصغر علوی 3.8 9 صفحۀ 19 خدا انسان را آفرید و انسان توجیه را ... 0 3 سمیه جمشیدی 1402/5/26 توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن سیدعلی اصغر علوی 3.8 9 صفحۀ 52 حضرت زینب(س) شرایط سخت را توجیه نکرد،بلکه از همه چیزش گذشت تا در آن شرایط ولی خدا را یاری کند. حضرت زینب(س) در آن شرایط از خانواده اش گذشت و آمد کربلا،ولی برخی نتوانستند از کلاس تفسیر،حج و....بگذرند... پس باید زینب عاشورایی شود و نامش تا سالها در کنار حسین باشد..... 0 5 سمیه جمشیدی 1402/6/6 توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن سیدعلی اصغر علوی 3.8 9 صفحۀ 145 در این دوران در واقع تکلیف گریزی و بی طرفی بعضی ها سبب دوام سلطه ظالمان گشت و امام حسین(ع) در این مورد می فرمایند:"این نیز درسی است بزرگ که هواداران حق،اگر از نصرت حق و پیشوای صالح و جبهه ی دین کوتاهی کنند،نتیجه اش تقویت ظالمان و موفقیت طاغوت ها و ریشه کن کردن حق و نابود ساختن پیروان آن خواهد بود". 0 3 سمیه جمشیدی 1402/5/26 توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن سیدعلی اصغر علوی 3.8 9 صفحۀ 90 "در چشم تو جا پای عبور ملکوت است می گردم از این قبله به سمتی که تو باشی" 0 8 مریم زارعی 1403/4/16 توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن سیدعلی اصغر علوی 3.8 9 صفحۀ 8 0 5 معصومه شاکری 1403/3/13 توجیه المسائل کربلا: توجیه ها و بهانه هایی برای با حسین (ع) نبودن سیدعلی اصغر علوی 3.8 9 صفحۀ 96 آری نماز با امام خواندن به حکم دیانت و شمشیر بر امام کشیدن به حکم سیاست در منطق اولیه حر که دین را جدای از سیاست می داند، قابل توجیه است. اما حری که به حقیقت عاشورا رسیده است راهی برای توجیه این دوگانگی نمی یابد. در منطق عاشورا سیاست عین دیانت است و دیانت هم عین سیاست 0 1