بریدههای کتاب معمای خیر و شر •°|ܥ݆ܠܥ݆ܠܘ|°• 1404/3/2 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 25 نظام راستین زندگی در این عالَم، بر تقسیم صحیح کارها مبتنی است و تقسیم عادلانه کارها بر همین تفاوتها استوار است. بدون این تفاوتها زندگی عادی بشر از هم میپاشد. 0 6 نازنینزهرا زهرهوند 1404/4/2 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 21 ما همیشه به این اشتباه دچاریم که نداشته های خودمان را با داشته های دیگران مقایسه میکنیم و نام آن را داشتن «نقص و بیچارگی» میگذاریم و از این «داشتن» رنج میبریم. 0 22 •°|ܥ݆ܠܥ݆ܠܘ|°• 1404/3/2 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 24 جهان چون چشم و خط و خال و ابروست که هرچیزی به جای خویش نیکوست 0 3 •°|ܥ݆ܠܥ݆ܠܘ|°• 1404/3/2 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 28 0 3 Vallensa 1403/5/28 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 21 ما همیشه به این اشتباه دچاریم که نداشته های خود را با داشته های دیگران مقایسه می کنیم و نام آن را "داشتن نقص و بیچارگی" می گذاریم و از این "داشتن" رنج می بریم.البته تا مقایسه ای نکرده باشیم چنین نام گذاری هایی هم صورت نمیگیرد. 0 8 محمد حسین آقاجانی 1404/4/19 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 22 بیچارگیهای دنیوی ما از خرابی عینک است که بر چشم خود زدهایم و هموار خود را با دیگری مقایسه میکنیم. 0 2 محمد حسین آقاجانی 5 روز پیش معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 35 0 4 🇮🇷 • خاوَردُخت •🇵🇸 1404/2/29 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 108 زشت ها بزرگترین حق را بر گردن زیباها دارند. اگر زشت ها نبودند، زیباها جلوه و رونق نداشتند. اینان معنا ومفهوم خود را از آنان گرفته اند. اگر همه یکسان بودند ، نه تحرکی بود و نه کششی و نه جنبشی و نه عشقی و نه غزلی و ..... 0 5 امیر حسین رضازاده 1403/12/24 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 26 حکمت ، اقتضا می کند انسان هایی متفاوت خلق شوند. 0 3 چِـری🍒 1403/12/22 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 47 فقر یک جامعه هیچگاه نتیجه ایمان آن جامعه نیست، چنانکه وضعیت مطلوب مادی جامعهای محصول کفر آن اجتماع نبوده است. 0 14 𝑯𝒂𝒅𝒊 1404/3/29 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 22 0 3
بریدههای کتاب معمای خیر و شر •°|ܥ݆ܠܥ݆ܠܘ|°• 1404/3/2 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 25 نظام راستین زندگی در این عالَم، بر تقسیم صحیح کارها مبتنی است و تقسیم عادلانه کارها بر همین تفاوتها استوار است. بدون این تفاوتها زندگی عادی بشر از هم میپاشد. 0 6 نازنینزهرا زهرهوند 1404/4/2 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 21 ما همیشه به این اشتباه دچاریم که نداشته های خودمان را با داشته های دیگران مقایسه میکنیم و نام آن را داشتن «نقص و بیچارگی» میگذاریم و از این «داشتن» رنج میبریم. 0 22 •°|ܥ݆ܠܥ݆ܠܘ|°• 1404/3/2 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 24 جهان چون چشم و خط و خال و ابروست که هرچیزی به جای خویش نیکوست 0 3 •°|ܥ݆ܠܥ݆ܠܘ|°• 1404/3/2 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 28 0 3 Vallensa 1403/5/28 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 21 ما همیشه به این اشتباه دچاریم که نداشته های خود را با داشته های دیگران مقایسه می کنیم و نام آن را "داشتن نقص و بیچارگی" می گذاریم و از این "داشتن" رنج می بریم.البته تا مقایسه ای نکرده باشیم چنین نام گذاری هایی هم صورت نمیگیرد. 0 8 محمد حسین آقاجانی 1404/4/19 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 22 بیچارگیهای دنیوی ما از خرابی عینک است که بر چشم خود زدهایم و هموار خود را با دیگری مقایسه میکنیم. 0 2 محمد حسین آقاجانی 5 روز پیش معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 35 0 4 🇮🇷 • خاوَردُخت •🇵🇸 1404/2/29 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 108 زشت ها بزرگترین حق را بر گردن زیباها دارند. اگر زشت ها نبودند، زیباها جلوه و رونق نداشتند. اینان معنا ومفهوم خود را از آنان گرفته اند. اگر همه یکسان بودند ، نه تحرکی بود و نه کششی و نه جنبشی و نه عشقی و نه غزلی و ..... 0 5 امیر حسین رضازاده 1403/12/24 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 26 حکمت ، اقتضا می کند انسان هایی متفاوت خلق شوند. 0 3 چِـری🍒 1403/12/22 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 47 فقر یک جامعه هیچگاه نتیجه ایمان آن جامعه نیست، چنانکه وضعیت مطلوب مادی جامعهای محصول کفر آن اجتماع نبوده است. 0 14 𝑯𝒂𝒅𝒊 1404/3/29 معمای خیر و شر محمدحسن وکیلی 4.5 10 صفحۀ 22 0 3