بریدههای کتاب حدیثه احمدی پسند حدیثه احمدی پسند 2 روز پیش یک عاشقانه ی آرام نادر ابراهیمی 4.1 209 صفحۀ 114 انسانِ شهری، عجیب در بیکارگی و بطالت فرو رفته است. 0 3 حدیثه احمدی پسند 3 روز پیش یک عاشقانه ی آرام نادر ابراهیمی 4.1 209 صفحۀ 73 مگذار که حتی آبدادنِ گلهای باغچه، به عادتِ آبدادنِ گلهای باغچه تبدیل شود! 0 2 حدیثه احمدی پسند 7 روز پیش یک عاشقانه ی آرام نادر ابراهیمی 4.1 209 صفحۀ 37 عشق، مطلقا چیزی اشرافی نیست تا بتوانی آن را به دلیل آنکه از رفاه برمیآید، محکوم کنی. عشق، فقط رُشدِ روح میخواهد. 0 6 حدیثه احمدی پسند 7 روز پیش یک عاشقانه ی آرام نادر ابراهیمی 4.1 209 صفحۀ 28 صدای عطر تو از صدای تمام پرندگانی🦜 که گروهی میخواندند، بلندتر بود. 0 3 حدیثه احمدی پسند 7 روز پیش یک عاشقانه ی آرام نادر ابراهیمی 4.1 209 صفحۀ 15 -بچهها وقتی بزرگ شوند، ما را بهخاطر یک نگاهِ عاشقانه هم سرزنشها خواهند کرد. +بچهها وقتی بزرگ شوند، دیگر بچه نیستند؛ و من، از بزرگها. به خاطر آنکه عاشقانه نگاه کردن را میدانم، خجل نخواهم بود. 0 1 حدیثه احمدی پسند 1404/5/16 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.0 10 صفحۀ 63 اگر در جایگاه مربی چیزهایی مانند شادی، انرژی و کنجکاوی دانشآموزانمان را "منابع و توانایی"های مفید و کاربردی آنها بدانیم، میتوانیم از آنها در کلاسهای درس استفاده کنیم. 0 3 حدیثه احمدی پسند 1404/5/16 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.0 10 صفحۀ 56 مشکلات رفتاری یا عوارض گرسنگی❓️ دانشآموزان نوجوانی که گرسنهاند با تندی و عصبانیت رفتار میکنند، احساس گیجی و منگی میکنند و در تمرکز مشکل دارند و به احتمال زیاد همهی این مسائل را با مشکلات رفتاری اشتباه میگیرند. 0 2 حدیثه احمدی پسند 1404/5/15 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.0 10 صفحۀ 36 چند روز اول هر سال تحصیلی به شناخت دانشآموزانمان در جایگاه عضوی از کلاس و تعیین انتظارات مشخص از سال تحصیلی پیشرو اختصاص داده میشود. 0 2 حدیثه احمدی پسند 1404/5/14 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.0 10 صفحۀ 11 هیچ وسیله جادوییای وجود ندارد که بتواند هنگام ورود دانشآموزان به مدرسه آنها را از خوشیها و ناخوشیهای زندگی خصوصیشان جدا کند تا بدون نگرانی به کلاس توجه کنند. 0 2 حدیثه احمدی پسند 1404/5/9 سلول های بهاری بهنام باقری 4.5 46 صفحۀ 362 سرما را نمیشود از زمستان گرفت اما میتوان آن را مدیریت کرد. 0 2 حدیثه احمدی پسند 1404/5/9 سلول های بهاری بهنام باقری 4.5 46 صفحۀ 341 ما را تمام لذت هستی به جستجوست پویندگی تمام معنای زندگیست هرگز 《نگرد، نیست》 سزاوار مرد نیست. 🖋فریدون مشیری 0 1 حدیثه احمدی پسند 1404/5/9 سلول های بهاری بهنام باقری 4.5 46 صفحۀ 315 خیرات در پژوهش💡 مردم بزرگترین سرمایه مراکز تحقیقاتی هستند و میتوانند برای گسترش علم در کشور کمک کنند. نمونههایی در تاریخ🔍: وقف درآمد حاصل از حمام خسروآقا در نقش جهان اصفهان برای استنساخ و رونویسی کتابها. 0 1 حدیثه احمدی پسند 1404/5/6 سلول های بهاری بهنام باقری 4.5 46 صفحۀ 284 میگویند دو دسته از افراد دنیا را میبینند: یکی بازرگانان و یکی هم محققین؛ گروه اول با پولشان و گروه دوم با علمشان. 0 2 حدیثه احمدی پسند 1404/5/3 سلول های بهاری بهنام باقری 4.5 46 صفحۀ 179 🎶مرد بیگانه به آوازِ بلند میگوید آی مردم چه کسی غم دارد؟ غم او را بخرم هیچ کس حرف نزد، هیچکس زمزمهای ساز نکرد نه بدان روی که غمگین کم بود، یا که اصلا گُم بود بل بدان روی که هرکس در دل، به بیانی با تمسخر میگفت چه کسی ثروت آن را دارد که چنین غمها را که بزرگند و سترگ، بخرد از مردم؟ مرد بیگانه بپنداشت غلط که همه خوشحالند رفت تا جای دگر غم بخرد. 0 0 حدیثه احمدی پسند 1404/4/31 سلول های بهاری بهنام باقری 4.5 46 صفحۀ 100 بعضی معتقد به آیندهپژوهی هستند اما من معتقد به آیندهنگاری هستم. یعنی به نظر من آینده نگاشته و ساخته میشود. 0 2 حدیثه احمدی پسند 1404/4/25 رنجین کمان: 25 روایت از عشق، رنج و شکیبایی غلامرضا طریقی 4.1 25 صفحۀ 184 تا چندوقت دیگه حنجرهم از بین میره. میخوام تا وقتی صدا دارم اذون بگم... 0 1 حدیثه احمدی پسند 1404/4/20 کتاب معلم (راهنمای تدریس و ارزشیابی) علوم تجربی پایه هفتم مجموعه مولفین 3.0 1 صفحۀ 12 ❓️پرسشهای ما، درواقع بازتاب میل درونی ما نسبت به فهمیدن و دانستن است. 0 3 حدیثه احمدی پسند 1404/4/19 رنجین کمان: 25 روایت از عشق، رنج و شکیبایی غلامرضا طریقی 4.1 25 صفحۀ 8 داستان زندگی من و شما هم با تمام فراز و نشیبهایش برای دیگران در چند صفحه خلاصه خواهد شد مثلاً در یک سطر نوشته خواهد شد که 《او در دانشگاه... تحصیل کرد》 و چه کسی خواهد فهمید که در پس همین سطر چه اضطرابهایی برای قبولی در دانشگاه، چه رنجهایی برای ثبتنام و سر وقت به کلاس رسیدن و امتحان و نمره و کتاب هر درس و هر ترم پنهان است. 2 2 حدیثه احمدی پسند 1404/4/19 رنجین کمان: 25 روایت از عشق، رنج و شکیبایی غلامرضا طریقی 4.1 25 صفحۀ 8 سرگذشت انسانها، وقتی ما از دور به آن نگاه میکنیم به قصه شبیه میشود؛غافل از اینکه برای عبور از هر سطر این قصهای که میخوانیم چه رنجها که کشیده نشده است. 0 4 حدیثه احمدی پسند 1404/4/3 بیانیه گام دوم انقلاب سید علی حسینی خامنهای 5.0 7 صفحۀ 41 همهی راهحلها در داخل کشور است. اینکه کسی گمان کند که《مشکلات اقتصادی صرفا ناشی از تحریم است و علت تحریم هم مقاومت ضد استکباری و تسلیم نشدن در برابر دشمن است؛ پس راهحل، زانو زدن در برابر دشمن و بوسه زدن بر پنجهی گرگ است》خطایی نابخشودنی است. 0 3
بریدههای کتاب حدیثه احمدی پسند حدیثه احمدی پسند 2 روز پیش یک عاشقانه ی آرام نادر ابراهیمی 4.1 209 صفحۀ 114 انسانِ شهری، عجیب در بیکارگی و بطالت فرو رفته است. 0 3 حدیثه احمدی پسند 3 روز پیش یک عاشقانه ی آرام نادر ابراهیمی 4.1 209 صفحۀ 73 مگذار که حتی آبدادنِ گلهای باغچه، به عادتِ آبدادنِ گلهای باغچه تبدیل شود! 0 2 حدیثه احمدی پسند 7 روز پیش یک عاشقانه ی آرام نادر ابراهیمی 4.1 209 صفحۀ 37 عشق، مطلقا چیزی اشرافی نیست تا بتوانی آن را به دلیل آنکه از رفاه برمیآید، محکوم کنی. عشق، فقط رُشدِ روح میخواهد. 0 6 حدیثه احمدی پسند 7 روز پیش یک عاشقانه ی آرام نادر ابراهیمی 4.1 209 صفحۀ 28 صدای عطر تو از صدای تمام پرندگانی🦜 که گروهی میخواندند، بلندتر بود. 0 3 حدیثه احمدی پسند 7 روز پیش یک عاشقانه ی آرام نادر ابراهیمی 4.1 209 صفحۀ 15 -بچهها وقتی بزرگ شوند، ما را بهخاطر یک نگاهِ عاشقانه هم سرزنشها خواهند کرد. +بچهها وقتی بزرگ شوند، دیگر بچه نیستند؛ و من، از بزرگها. به خاطر آنکه عاشقانه نگاه کردن را میدانم، خجل نخواهم بود. 0 1 حدیثه احمدی پسند 1404/5/16 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.0 10 صفحۀ 63 اگر در جایگاه مربی چیزهایی مانند شادی، انرژی و کنجکاوی دانشآموزانمان را "منابع و توانایی"های مفید و کاربردی آنها بدانیم، میتوانیم از آنها در کلاسهای درس استفاده کنیم. 0 3 حدیثه احمدی پسند 1404/5/16 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.0 10 صفحۀ 56 مشکلات رفتاری یا عوارض گرسنگی❓️ دانشآموزان نوجوانی که گرسنهاند با تندی و عصبانیت رفتار میکنند، احساس گیجی و منگی میکنند و در تمرکز مشکل دارند و به احتمال زیاد همهی این مسائل را با مشکلات رفتاری اشتباه میگیرند. 0 2 حدیثه احمدی پسند 1404/5/15 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.0 10 صفحۀ 36 چند روز اول هر سال تحصیلی به شناخت دانشآموزانمان در جایگاه عضوی از کلاس و تعیین انتظارات مشخص از سال تحصیلی پیشرو اختصاص داده میشود. 0 2 حدیثه احمدی پسند 1404/5/14 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.0 10 صفحۀ 11 هیچ وسیله جادوییای وجود ندارد که بتواند هنگام ورود دانشآموزان به مدرسه آنها را از خوشیها و ناخوشیهای زندگی خصوصیشان جدا کند تا بدون نگرانی به کلاس توجه کنند. 0 2 حدیثه احمدی پسند 1404/5/9 سلول های بهاری بهنام باقری 4.5 46 صفحۀ 362 سرما را نمیشود از زمستان گرفت اما میتوان آن را مدیریت کرد. 0 2 حدیثه احمدی پسند 1404/5/9 سلول های بهاری بهنام باقری 4.5 46 صفحۀ 341 ما را تمام لذت هستی به جستجوست پویندگی تمام معنای زندگیست هرگز 《نگرد، نیست》 سزاوار مرد نیست. 🖋فریدون مشیری 0 1 حدیثه احمدی پسند 1404/5/9 سلول های بهاری بهنام باقری 4.5 46 صفحۀ 315 خیرات در پژوهش💡 مردم بزرگترین سرمایه مراکز تحقیقاتی هستند و میتوانند برای گسترش علم در کشور کمک کنند. نمونههایی در تاریخ🔍: وقف درآمد حاصل از حمام خسروآقا در نقش جهان اصفهان برای استنساخ و رونویسی کتابها. 0 1 حدیثه احمدی پسند 1404/5/6 سلول های بهاری بهنام باقری 4.5 46 صفحۀ 284 میگویند دو دسته از افراد دنیا را میبینند: یکی بازرگانان و یکی هم محققین؛ گروه اول با پولشان و گروه دوم با علمشان. 0 2 حدیثه احمدی پسند 1404/5/3 سلول های بهاری بهنام باقری 4.5 46 صفحۀ 179 🎶مرد بیگانه به آوازِ بلند میگوید آی مردم چه کسی غم دارد؟ غم او را بخرم هیچ کس حرف نزد، هیچکس زمزمهای ساز نکرد نه بدان روی که غمگین کم بود، یا که اصلا گُم بود بل بدان روی که هرکس در دل، به بیانی با تمسخر میگفت چه کسی ثروت آن را دارد که چنین غمها را که بزرگند و سترگ، بخرد از مردم؟ مرد بیگانه بپنداشت غلط که همه خوشحالند رفت تا جای دگر غم بخرد. 0 0 حدیثه احمدی پسند 1404/4/31 سلول های بهاری بهنام باقری 4.5 46 صفحۀ 100 بعضی معتقد به آیندهپژوهی هستند اما من معتقد به آیندهنگاری هستم. یعنی به نظر من آینده نگاشته و ساخته میشود. 0 2 حدیثه احمدی پسند 1404/4/25 رنجین کمان: 25 روایت از عشق، رنج و شکیبایی غلامرضا طریقی 4.1 25 صفحۀ 184 تا چندوقت دیگه حنجرهم از بین میره. میخوام تا وقتی صدا دارم اذون بگم... 0 1 حدیثه احمدی پسند 1404/4/20 کتاب معلم (راهنمای تدریس و ارزشیابی) علوم تجربی پایه هفتم مجموعه مولفین 3.0 1 صفحۀ 12 ❓️پرسشهای ما، درواقع بازتاب میل درونی ما نسبت به فهمیدن و دانستن است. 0 3 حدیثه احمدی پسند 1404/4/19 رنجین کمان: 25 روایت از عشق، رنج و شکیبایی غلامرضا طریقی 4.1 25 صفحۀ 8 داستان زندگی من و شما هم با تمام فراز و نشیبهایش برای دیگران در چند صفحه خلاصه خواهد شد مثلاً در یک سطر نوشته خواهد شد که 《او در دانشگاه... تحصیل کرد》 و چه کسی خواهد فهمید که در پس همین سطر چه اضطرابهایی برای قبولی در دانشگاه، چه رنجهایی برای ثبتنام و سر وقت به کلاس رسیدن و امتحان و نمره و کتاب هر درس و هر ترم پنهان است. 2 2 حدیثه احمدی پسند 1404/4/19 رنجین کمان: 25 روایت از عشق، رنج و شکیبایی غلامرضا طریقی 4.1 25 صفحۀ 8 سرگذشت انسانها، وقتی ما از دور به آن نگاه میکنیم به قصه شبیه میشود؛غافل از اینکه برای عبور از هر سطر این قصهای که میخوانیم چه رنجها که کشیده نشده است. 0 4 حدیثه احمدی پسند 1404/4/3 بیانیه گام دوم انقلاب سید علی حسینی خامنهای 5.0 7 صفحۀ 41 همهی راهحلها در داخل کشور است. اینکه کسی گمان کند که《مشکلات اقتصادی صرفا ناشی از تحریم است و علت تحریم هم مقاومت ضد استکباری و تسلیم نشدن در برابر دشمن است؛ پس راهحل، زانو زدن در برابر دشمن و بوسه زدن بر پنجهی گرگ است》خطایی نابخشودنی است. 0 3