بریدههای کتاب بهاره جلینی بهاره جلینی 1404/5/15 مردی به نام اوه فردریک بکمن 4.2 368 صفحۀ 326 اعتراف به اشتباه کار آسانی نیست. مخصوصا وقتی آدم مدت هاست همان کار اشتباه را انجام می دهد. 0 10 بهاره جلینی 1404/5/3 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 25 هر کس که داراست؛ دارای نعمتی، ثروتی، قدرتی،همتی، فکری و اندیشه ای، دارای قلمی، قدمی، درمی... هرکس که داراست مسئول است که آنچه که داشته کجا خرج کرده و برای چه مصرف کرده و به سوی که بازگردانیده. 0 4 بهاره جلینی 1404/4/20 نامیرا صادق کرمیار 4.5 238 صفحۀ 26 در خاندان بنی هاشم ، کم ندیده ایم که برای حقی بزرگ تر، از حق خویش می گذرند. 0 6 بهاره جلینی 1404/4/16 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.0 10 صفحۀ 174 ولی آموزش و پرورشی که باعث شود دانش آموزان نمرات عالی بگیرند اما در صداقت و درستکاری چندان قوی نباشند چه فایده ای دارد؟ 0 7 بهاره جلینی 1404/4/11 سقای آب و ادب سیدمهدی شجاعی 4.4 108 صفحۀ 184 مردم؛ عموم مردم؛ اکثریت مردم، بنده و برده دنیایند... و دین برایشان فقط یک سرگرمی زبانی است. تا زمانی به آن زبان می زنند و در دهانش می گردانند که روزگار بگذرانند. و در هنگامه بلا و امتحان، معلوم می شود که چقدر کم اند دینداران. 0 13 بهاره جلینی 1404/4/9 سقای آب و ادب سیدمهدی شجاعی 4.4 108 صفحۀ 64 من شاخه متصل به درخت نبوتم و هرکه به این درخت متصل است، تسلیم نمی شناسد و از شمشیر و نیزه نمی هراسد. _حضرت عباس 0 19 بهاره جلینی 1404/3/8 من محروم نیستم محمدرضا شیخ الاسلامی 4.7 0 صفحۀ 100 مربی اگر به خوشامد و بفرمایید زدن دیگران، پای کار تربیتی ایستاده باشد، باید خود را آماده کند که بزودی با اخم و تشر ایشان، از همان دری که داخل آمده، بیرون برود. 0 10 بهاره جلینی 1404/3/7 من محروم نیستم محمدرضا شیخ الاسلامی 4.7 0 صفحۀ 90 دلی که با ایستادن روی پای استعداد و توان خود زنده شود، به دنبال ریشه زدن در دل های مجاور می گردد و به همین خاطر، سامان یافتن یک نفر می تواند به کامیابی یک <جهان> بیانجامد. 0 4 بهاره جلینی 1404/3/6 من محروم نیستم محمدرضا شیخ الاسلامی 4.7 0 صفحۀ 78 ما پرچمدار شایسته انسانیت خواهیم بود اگر مردم مان را خانواده خود بدانیم و محبت ورزی خالصانه را چاشنی خدمت گزاری خویش قرار دهیم. 0 9 بهاره جلینی 1404/3/5 من محروم نیستم محمدرضا شیخ الاسلامی 4.7 0 صفحۀ 56 برای به دست آوردن گنجی که در دستان رقیب تو است، نیاز به جنگ و خون ریزی نیست؛ کافی است آن را در دستان رقیب، بی ارزش کنی! 0 3 بهاره جلینی 1404/3/5 من محروم نیستم محمدرضا شیخ الاسلامی 4.7 0 صفحۀ 43 انسان نه با مال و منالی که به او ارث رسیده و نه با پولی که در دست دارد، بلکه با <انتخاب> خود، ارزش پیدا می کند. 0 5 بهاره جلینی 1404/1/10 من محروم نیستم محمدرضا شیخ الاسلامی 4.7 0 صفحۀ 39 دانش آموزان روستا_حاشیه شهر به اقتضای فراوانی کاربرد فرهنگ محرومیت و به فراخور بار معنایی منفی، تحقیر گونه و تبعیض آمیزی که رفتار برخی دبیران و معلمان با ایشان، در مقایسه با یک بچه شهری متمول،شیک و اتو کشیده ایجاب میکند، چنین یاد میگیرند و می آموزند که کوچک باشند، کوچک بیاندیشند و کوچک بخواهند. این نوجوانان اصولا تربیت میشوند برای کم خواستن و بزرگ نبودن. 0 9 بهاره جلینی 1403/2/28 من او رضا امیرخانی 4.2 204 صفحۀ 16 0 14 بهاره جلینی 1402/9/14 عادت می کنیم زویا پیرزاد 3.3 41 صفحۀ 230 مردم درباره دو چیز هیچوقت حرف راست نمی زنند. پول و درسخوان بودن بچه هایشان. 2 45
بریدههای کتاب بهاره جلینی بهاره جلینی 1404/5/15 مردی به نام اوه فردریک بکمن 4.2 368 صفحۀ 326 اعتراف به اشتباه کار آسانی نیست. مخصوصا وقتی آدم مدت هاست همان کار اشتباه را انجام می دهد. 0 10 بهاره جلینی 1404/5/3 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 25 هر کس که داراست؛ دارای نعمتی، ثروتی، قدرتی،همتی، فکری و اندیشه ای، دارای قلمی، قدمی، درمی... هرکس که داراست مسئول است که آنچه که داشته کجا خرج کرده و برای چه مصرف کرده و به سوی که بازگردانیده. 0 4 بهاره جلینی 1404/4/20 نامیرا صادق کرمیار 4.5 238 صفحۀ 26 در خاندان بنی هاشم ، کم ندیده ایم که برای حقی بزرگ تر، از حق خویش می گذرند. 0 6 بهاره جلینی 1404/4/16 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.0 10 صفحۀ 174 ولی آموزش و پرورشی که باعث شود دانش آموزان نمرات عالی بگیرند اما در صداقت و درستکاری چندان قوی نباشند چه فایده ای دارد؟ 0 7 بهاره جلینی 1404/4/11 سقای آب و ادب سیدمهدی شجاعی 4.4 108 صفحۀ 184 مردم؛ عموم مردم؛ اکثریت مردم، بنده و برده دنیایند... و دین برایشان فقط یک سرگرمی زبانی است. تا زمانی به آن زبان می زنند و در دهانش می گردانند که روزگار بگذرانند. و در هنگامه بلا و امتحان، معلوم می شود که چقدر کم اند دینداران. 0 13 بهاره جلینی 1404/4/9 سقای آب و ادب سیدمهدی شجاعی 4.4 108 صفحۀ 64 من شاخه متصل به درخت نبوتم و هرکه به این درخت متصل است، تسلیم نمی شناسد و از شمشیر و نیزه نمی هراسد. _حضرت عباس 0 19 بهاره جلینی 1404/3/8 من محروم نیستم محمدرضا شیخ الاسلامی 4.7 0 صفحۀ 100 مربی اگر به خوشامد و بفرمایید زدن دیگران، پای کار تربیتی ایستاده باشد، باید خود را آماده کند که بزودی با اخم و تشر ایشان، از همان دری که داخل آمده، بیرون برود. 0 10 بهاره جلینی 1404/3/7 من محروم نیستم محمدرضا شیخ الاسلامی 4.7 0 صفحۀ 90 دلی که با ایستادن روی پای استعداد و توان خود زنده شود، به دنبال ریشه زدن در دل های مجاور می گردد و به همین خاطر، سامان یافتن یک نفر می تواند به کامیابی یک <جهان> بیانجامد. 0 4 بهاره جلینی 1404/3/6 من محروم نیستم محمدرضا شیخ الاسلامی 4.7 0 صفحۀ 78 ما پرچمدار شایسته انسانیت خواهیم بود اگر مردم مان را خانواده خود بدانیم و محبت ورزی خالصانه را چاشنی خدمت گزاری خویش قرار دهیم. 0 9 بهاره جلینی 1404/3/5 من محروم نیستم محمدرضا شیخ الاسلامی 4.7 0 صفحۀ 56 برای به دست آوردن گنجی که در دستان رقیب تو است، نیاز به جنگ و خون ریزی نیست؛ کافی است آن را در دستان رقیب، بی ارزش کنی! 0 3 بهاره جلینی 1404/3/5 من محروم نیستم محمدرضا شیخ الاسلامی 4.7 0 صفحۀ 43 انسان نه با مال و منالی که به او ارث رسیده و نه با پولی که در دست دارد، بلکه با <انتخاب> خود، ارزش پیدا می کند. 0 5 بهاره جلینی 1404/1/10 من محروم نیستم محمدرضا شیخ الاسلامی 4.7 0 صفحۀ 39 دانش آموزان روستا_حاشیه شهر به اقتضای فراوانی کاربرد فرهنگ محرومیت و به فراخور بار معنایی منفی، تحقیر گونه و تبعیض آمیزی که رفتار برخی دبیران و معلمان با ایشان، در مقایسه با یک بچه شهری متمول،شیک و اتو کشیده ایجاب میکند، چنین یاد میگیرند و می آموزند که کوچک باشند، کوچک بیاندیشند و کوچک بخواهند. این نوجوانان اصولا تربیت میشوند برای کم خواستن و بزرگ نبودن. 0 9 بهاره جلینی 1403/2/28 من او رضا امیرخانی 4.2 204 صفحۀ 16 0 14 بهاره جلینی 1402/9/14 عادت می کنیم زویا پیرزاد 3.3 41 صفحۀ 230 مردم درباره دو چیز هیچوقت حرف راست نمی زنند. پول و درسخوان بودن بچه هایشان. 2 45