بریدههای کتاب آزفنداک آزفنداک 3 روز پیش سه گانه قوانین چارتین ؛ کوبش های شامو ، امواج اکما عمرو عبدالحمید 4.1 6 صفحۀ 84 هیچکس نمیتواند در طول حیاتش به راه راست پایبند باشد. ذات بشر خطاکار است. 0 6 آزفنداک 1404/4/6 خاستگاه دن براون 3.8 11 صفحۀ 524 پیروزی بر مرگ فقط یک راه داره : باید زندگی های خودمون رو به شاهکار تبدیل کنیم. باید از هر فرصتی استفاده کنیم تا محبت مون رو نشون بدیم و با تمام وجود دوست داشته باشیم. 0 0 آزفنداک 1404/4/6 خاستگاه دن براون 3.8 11 صفحۀ 387 دشمن داری؟ چه خوب. یعنی ارزش هایی داری که برایت مهم هستند! 0 0 آزفنداک 1404/3/29 خاستگاه دن براون 3.8 11 صفحۀ 73 « قصد بی احترامی ندارم ، وینستون . ولی به این راحتی نمی فهمم کی با هنر مدرن طرفم و کی فلان اثر مزخرف و اجق وجق حساب میشه.» جواب وینستون بسیار خشک و بی روح بود. « خوب ، این سوال خیلی هاست. مگه نه ؟ در دنیای هنر کلاسیک شما ، جایگاه آثار رو مهارت اجرای هنرمند تعیین میکنه ؛ یعنی اینکه با چه چیرهدستی و دقتی قلمو رو روی بوم می گذاره یا اسکنه رو روی سنگ حرکت میده. ولی در هنر مدرن ، شاهکار ها رو بیشتر فکر پشت اثر تعیین میکنه ، تا نحوه اجرا. 0 1 آزفنداک 1404/3/26 آقای باکلاه و آقای بی کلاه شل سیلورستاین 3.9 28 صفحۀ 18 در یک روز چقدر خوبی وجود دارد؟ همانقدر که شما خوب زندگی کنید. در وجود یک دوست ، چقدر محبت وجود دارد ؟ همانقدر که شما به او محبت میکنید. 0 0 آزفنداک 1404/3/26 پسرک، موش کور، روباه و اسب چارلی مکیسی 4.1 265 صفحۀ 68 اسب گفت :« درخواست کمک به معنای تسلیم شدن نیست. به معنی اینه که حاضر نیستی تسلیم بشی.» 0 0 آزفنداک 1404/3/26 پسرک، موش کور، روباه و اسب چارلی مکیسی 4.1 265 صفحۀ 8 به نظر من طبیعت قدری شبیه زندگی است گاهی ترسناک اما همیشه قشنگ. 0 0 آزفنداک 1404/3/26 پسرک، موش کور، روباه و اسب چارلی مکیسی 4.1 265 صفحۀ 8 به نظر من طبیعت قدری شبیه زندگی است ، گاهی ترسناک و همیشه قشنگ . 0 3 آزفنداک 1403/11/22 جاده ی رستگاری جان هارت 4.1 5 صفحۀ 31 اما خوب میدانست که تنها یک دروغ برای مسموم کردن عمیق ترین حقایق کافی است. 0 7 آزفنداک 1403/10/22 ایستگاه یازده امیلی اس.تی. جان مندل 3.1 3 صفحۀ 220 همه ما اول می خواهیم دیده شویم اما وقتی دیده شویم این دیگر برای ما کافی نیست ، بعد از آن ما می خواهیم در یاد دیگران بمانیم. 0 2 آزفنداک 1403/10/22 ایستگاه یازده امیلی اس.تی. جان مندل 3.1 3 صفحۀ 166 نبودن کسانی که آرزوی دیدنشان را داری ، مثل جهنم است. 0 1 آزفنداک 1403/10/1 پرتوی تاریکی تری پراچت 4.3 2 صفحۀ 109 اون به این نکته اشاره می کرد که هیچکس واقعاً از خود مرگ نمی ترسه ، بلکه مردم فقط از درد ، جدایی و وارد شدن به عالم نسیان ابدی می ترسن 0 1 آزفنداک 1403/8/28 بادام وون پیونگ سون 3.9 286 صفحۀ 153 مردم چشمهای خود را به روی یک تراژدی دور میبندند و میگویند که کاری از دستشان بر نمیآید اما در برابر اتفاقی که در نزدیکیشان رخ میدهد هم هیچ کاری نمیکنند! 0 1 آزفنداک 1403/8/16 پتش خوآرگر: حماسه، سرآغاز جلد 1 آرمان آرین 3.7 22 صفحۀ 173 ددمنشی نوع آدمی را پایانی نیست و بزرگترین دشمن بشر ، خود اوست! 0 16 آزفنداک 1403/8/16 پتش خوآرگر: حماسه، سرآغاز جلد 1 آرمان آرین 3.7 22 صفحۀ 83 سخن من تنها این است که کاری نکنید فردا یا سال های سال بعد ،از انجام ندادنش حسرت بخورید و دیگر راهی برای جبرانش نباشد. 0 1
بریدههای کتاب آزفنداک آزفنداک 3 روز پیش سه گانه قوانین چارتین ؛ کوبش های شامو ، امواج اکما عمرو عبدالحمید 4.1 6 صفحۀ 84 هیچکس نمیتواند در طول حیاتش به راه راست پایبند باشد. ذات بشر خطاکار است. 0 6 آزفنداک 1404/4/6 خاستگاه دن براون 3.8 11 صفحۀ 524 پیروزی بر مرگ فقط یک راه داره : باید زندگی های خودمون رو به شاهکار تبدیل کنیم. باید از هر فرصتی استفاده کنیم تا محبت مون رو نشون بدیم و با تمام وجود دوست داشته باشیم. 0 0 آزفنداک 1404/4/6 خاستگاه دن براون 3.8 11 صفحۀ 387 دشمن داری؟ چه خوب. یعنی ارزش هایی داری که برایت مهم هستند! 0 0 آزفنداک 1404/3/29 خاستگاه دن براون 3.8 11 صفحۀ 73 « قصد بی احترامی ندارم ، وینستون . ولی به این راحتی نمی فهمم کی با هنر مدرن طرفم و کی فلان اثر مزخرف و اجق وجق حساب میشه.» جواب وینستون بسیار خشک و بی روح بود. « خوب ، این سوال خیلی هاست. مگه نه ؟ در دنیای هنر کلاسیک شما ، جایگاه آثار رو مهارت اجرای هنرمند تعیین میکنه ؛ یعنی اینکه با چه چیرهدستی و دقتی قلمو رو روی بوم می گذاره یا اسکنه رو روی سنگ حرکت میده. ولی در هنر مدرن ، شاهکار ها رو بیشتر فکر پشت اثر تعیین میکنه ، تا نحوه اجرا. 0 1 آزفنداک 1404/3/26 آقای باکلاه و آقای بی کلاه شل سیلورستاین 3.9 28 صفحۀ 18 در یک روز چقدر خوبی وجود دارد؟ همانقدر که شما خوب زندگی کنید. در وجود یک دوست ، چقدر محبت وجود دارد ؟ همانقدر که شما به او محبت میکنید. 0 0 آزفنداک 1404/3/26 پسرک، موش کور، روباه و اسب چارلی مکیسی 4.1 265 صفحۀ 68 اسب گفت :« درخواست کمک به معنای تسلیم شدن نیست. به معنی اینه که حاضر نیستی تسلیم بشی.» 0 0 آزفنداک 1404/3/26 پسرک، موش کور، روباه و اسب چارلی مکیسی 4.1 265 صفحۀ 8 به نظر من طبیعت قدری شبیه زندگی است گاهی ترسناک اما همیشه قشنگ. 0 0 آزفنداک 1404/3/26 پسرک، موش کور، روباه و اسب چارلی مکیسی 4.1 265 صفحۀ 8 به نظر من طبیعت قدری شبیه زندگی است ، گاهی ترسناک و همیشه قشنگ . 0 3 آزفنداک 1403/11/22 جاده ی رستگاری جان هارت 4.1 5 صفحۀ 31 اما خوب میدانست که تنها یک دروغ برای مسموم کردن عمیق ترین حقایق کافی است. 0 7 آزفنداک 1403/10/22 ایستگاه یازده امیلی اس.تی. جان مندل 3.1 3 صفحۀ 220 همه ما اول می خواهیم دیده شویم اما وقتی دیده شویم این دیگر برای ما کافی نیست ، بعد از آن ما می خواهیم در یاد دیگران بمانیم. 0 2 آزفنداک 1403/10/22 ایستگاه یازده امیلی اس.تی. جان مندل 3.1 3 صفحۀ 166 نبودن کسانی که آرزوی دیدنشان را داری ، مثل جهنم است. 0 1 آزفنداک 1403/10/1 پرتوی تاریکی تری پراچت 4.3 2 صفحۀ 109 اون به این نکته اشاره می کرد که هیچکس واقعاً از خود مرگ نمی ترسه ، بلکه مردم فقط از درد ، جدایی و وارد شدن به عالم نسیان ابدی می ترسن 0 1 آزفنداک 1403/8/28 بادام وون پیونگ سون 3.9 286 صفحۀ 153 مردم چشمهای خود را به روی یک تراژدی دور میبندند و میگویند که کاری از دستشان بر نمیآید اما در برابر اتفاقی که در نزدیکیشان رخ میدهد هم هیچ کاری نمیکنند! 0 1 آزفنداک 1403/8/16 پتش خوآرگر: حماسه، سرآغاز جلد 1 آرمان آرین 3.7 22 صفحۀ 173 ددمنشی نوع آدمی را پایانی نیست و بزرگترین دشمن بشر ، خود اوست! 0 16 آزفنداک 1403/8/16 پتش خوآرگر: حماسه، سرآغاز جلد 1 آرمان آرین 3.7 22 صفحۀ 83 سخن من تنها این است که کاری نکنید فردا یا سال های سال بعد ،از انجام ندادنش حسرت بخورید و دیگر راهی برای جبرانش نباشد. 0 1