یادداشتهای محمد عرفان محمدی (23)
1403/6/11
4.6
3
این کتاب تبیینی قرآنی از نسبت حق و باطل دارد: قرآن نمی گوید که باطل بعدا زهوق پیدا می کند، می گوید باطل چیز زاهقی است. باطل اصلا رفتنی است. (مثل کف روی آب) منتهی باطل نمود دارد. جریان اصلی نیست اما جریان رویی و ظاهری است (مثل کف روی آب) اصلا اگر همه جامعه فاسد باشند آن جامعه پایدار نمی ماند. باطل از خود نیرویی ندارد و بر دوش حق سوار است.(مثل کف روی آب) قسمت های اول کتاب به نفی جهانبینی مارکس میپردازد
با نمایش یادداشت داستان این کتاب فاش میشود.
6