بریدههای کتاب آزفنداک آزفنداک 1404/5/24 پتش خوآرگر: مردی از تبار اژدها جلد 2 آرمان آرین 4.1 10 صفحۀ 298 0 0 آزفنداک 1404/5/22 پتش خوآرگر: مردی از تبار اژدها جلد 2 آرمان آرین 4.1 10 صفحۀ 132 پیر خندید و با اطمینان گفت:« تو بهترین خواهی بود، چرا که کاستیهای انسان درست در همان زمانی که آنها را میشناسد و به آنها اقرار میکند از او جدا میشود و خود اوست که میتواند یا برای همیشه رهای شان واگذارد!» 0 6 آزفنداک 1404/5/9 راه سخت لی چایلد 4.0 0 صفحۀ 503 سال ها پیش یاد گرفته بود که تنها راه کنترل ترس و سراسیمگی این است که بی رحمانه روی کار دم دست تمرکز کنی. 0 0 آزفنداک 1404/5/9 سه گانه قوانین چارتین ؛ کوبش های شامو ، امواج اکما عمرو عبدالحمید 4.3 9 صفحۀ 704 سرنوشت های بزرگ هیچوقت به دست ترسوها تغییر نکرده اند. 0 0 آزفنداک 1404/5/9 سه گانه قوانین چارتین ؛ کوبش های شامو ، امواج اکما عمرو عبدالحمید 4.3 9 صفحۀ 622 قهرمانان همین که برای پیروزی تلاش میکنند ، کافی است و همیشه هم نباید پیروز شد. این طور نیست؟ 0 0 آزفنداک 1404/5/9 سه گانه قوانین چارتین ؛ کوبش های شامو ، امواج اکما عمرو عبدالحمید 4.3 9 صفحۀ 258 نمیدانم انسان چگونه میتواند تا این حد خودش را زخمی کند و احساس درد نکند و همچنان به زخم کردن خودش ادامه دهد. 0 0 آزفنداک 1404/5/9 سه گانه قوانین چارتین ؛ کوبش های شامو ، امواج اکما عمرو عبدالحمید 4.3 9 صفحۀ 164 مردم هیچوقت کسی را که رویاهایشان را به قتل رسانده است نمی بخشند. 0 0 آزفنداک 1404/5/3 قتلهای الفبایی 4.1 8 صفحۀ 67 قیافه یک زن از نظر شما اهمیتی ندارد؟ ولی این از همه مهمتر است. سرنوشت آنها اغلب در گرو همین است. 0 5 آزفنداک 1404/4/13 سه گانه قوانین چارتین ؛ کوبش های شامو ، امواج اکما عمرو عبدالحمید 4.3 9 صفحۀ 84 هیچکس نمیتواند در طول حیاتش به راه راست پایبند باشد. ذات بشر خطاکار است. 0 6 آزفنداک 1404/4/6 خاستگاه دن براون 3.9 11 صفحۀ 524 پیروزی بر مرگ فقط یک راه داره : باید زندگی های خودمون رو به شاهکار تبدیل کنیم. باید از هر فرصتی استفاده کنیم تا محبت مون رو نشون بدیم و با تمام وجود دوست داشته باشیم. 0 0 آزفنداک 1404/4/6 خاستگاه دن براون 3.9 11 صفحۀ 387 دشمن داری؟ چه خوب. یعنی ارزش هایی داری که برایت مهم هستند! 0 0 آزفنداک 1404/3/29 خاستگاه دن براون 3.9 11 صفحۀ 73 « قصد بی احترامی ندارم ، وینستون . ولی به این راحتی نمی فهمم کی با هنر مدرن طرفم و کی فلان اثر مزخرف و اجق وجق حساب میشه.» جواب وینستون بسیار خشک و بی روح بود. « خوب ، این سوال خیلی هاست. مگه نه ؟ در دنیای هنر کلاسیک شما ، جایگاه آثار رو مهارت اجرای هنرمند تعیین میکنه ؛ یعنی اینکه با چه چیرهدستی و دقتی قلمو رو روی بوم می گذاره یا اسکنه رو روی سنگ حرکت میده. ولی در هنر مدرن ، شاهکار ها رو بیشتر فکر پشت اثر تعیین میکنه ، تا نحوه اجرا. 0 1 آزفنداک 1404/3/26 آقای باکلاه و آقای بی کلاه شل سیلورستاین 3.9 32 صفحۀ 18 در یک روز چقدر خوبی وجود دارد؟ همانقدر که شما خوب زندگی کنید. در وجود یک دوست ، چقدر محبت وجود دارد ؟ همانقدر که شما به او محبت میکنید. 0 1 آزفنداک 1404/3/26 پسرک، موش کور، روباه و اسب چارلی مکیسی 4.1 300 صفحۀ 68 اسب گفت :« درخواست کمک به معنای تسلیم شدن نیست. به معنی اینه که حاضر نیستی تسلیم بشی.» 0 0 آزفنداک 1404/3/26 پسرک، موش کور، روباه و اسب چارلی مکیسی 4.1 300 صفحۀ 8 به نظر من طبیعت قدری شبیه زندگی است گاهی ترسناک اما همیشه قشنگ. 0 0 آزفنداک 1404/3/26 پسرک، موش کور، روباه و اسب چارلی مکیسی 4.1 300 صفحۀ 8 به نظر من طبیعت قدری شبیه زندگی است ، گاهی ترسناک و همیشه قشنگ . 0 3 آزفنداک 1403/11/22 جاده ی رستگاری جان هارت 4.1 5 صفحۀ 31 اما خوب میدانست که تنها یک دروغ برای مسموم کردن عمیق ترین حقایق کافی است. 0 7 آزفنداک 1403/10/22 ایستگاه یازده امیلی اس.تی. جان مندل 3.1 3 صفحۀ 220 همه ما اول می خواهیم دیده شویم اما وقتی دیده شویم این دیگر برای ما کافی نیست ، بعد از آن ما می خواهیم در یاد دیگران بمانیم. 0 2 آزفنداک 1403/10/22 ایستگاه یازده امیلی اس.تی. جان مندل 3.1 3 صفحۀ 166 نبودن کسانی که آرزوی دیدنشان را داری ، مثل جهنم است. 0 1 آزفنداک 1403/10/1 پرتوی تاریکی تری پراچت 4.3 2 صفحۀ 109 اون به این نکته اشاره می کرد که هیچکس واقعاً از خود مرگ نمی ترسه ، بلکه مردم فقط از درد ، جدایی و وارد شدن به عالم نسیان ابدی می ترسن 0 1
بریدههای کتاب آزفنداک آزفنداک 1404/5/24 پتش خوآرگر: مردی از تبار اژدها جلد 2 آرمان آرین 4.1 10 صفحۀ 298 0 0 آزفنداک 1404/5/22 پتش خوآرگر: مردی از تبار اژدها جلد 2 آرمان آرین 4.1 10 صفحۀ 132 پیر خندید و با اطمینان گفت:« تو بهترین خواهی بود، چرا که کاستیهای انسان درست در همان زمانی که آنها را میشناسد و به آنها اقرار میکند از او جدا میشود و خود اوست که میتواند یا برای همیشه رهای شان واگذارد!» 0 6 آزفنداک 1404/5/9 راه سخت لی چایلد 4.0 0 صفحۀ 503 سال ها پیش یاد گرفته بود که تنها راه کنترل ترس و سراسیمگی این است که بی رحمانه روی کار دم دست تمرکز کنی. 0 0 آزفنداک 1404/5/9 سه گانه قوانین چارتین ؛ کوبش های شامو ، امواج اکما عمرو عبدالحمید 4.3 9 صفحۀ 704 سرنوشت های بزرگ هیچوقت به دست ترسوها تغییر نکرده اند. 0 0 آزفنداک 1404/5/9 سه گانه قوانین چارتین ؛ کوبش های شامو ، امواج اکما عمرو عبدالحمید 4.3 9 صفحۀ 622 قهرمانان همین که برای پیروزی تلاش میکنند ، کافی است و همیشه هم نباید پیروز شد. این طور نیست؟ 0 0 آزفنداک 1404/5/9 سه گانه قوانین چارتین ؛ کوبش های شامو ، امواج اکما عمرو عبدالحمید 4.3 9 صفحۀ 258 نمیدانم انسان چگونه میتواند تا این حد خودش را زخمی کند و احساس درد نکند و همچنان به زخم کردن خودش ادامه دهد. 0 0 آزفنداک 1404/5/9 سه گانه قوانین چارتین ؛ کوبش های شامو ، امواج اکما عمرو عبدالحمید 4.3 9 صفحۀ 164 مردم هیچوقت کسی را که رویاهایشان را به قتل رسانده است نمی بخشند. 0 0 آزفنداک 1404/5/3 قتلهای الفبایی 4.1 8 صفحۀ 67 قیافه یک زن از نظر شما اهمیتی ندارد؟ ولی این از همه مهمتر است. سرنوشت آنها اغلب در گرو همین است. 0 5 آزفنداک 1404/4/13 سه گانه قوانین چارتین ؛ کوبش های شامو ، امواج اکما عمرو عبدالحمید 4.3 9 صفحۀ 84 هیچکس نمیتواند در طول حیاتش به راه راست پایبند باشد. ذات بشر خطاکار است. 0 6 آزفنداک 1404/4/6 خاستگاه دن براون 3.9 11 صفحۀ 524 پیروزی بر مرگ فقط یک راه داره : باید زندگی های خودمون رو به شاهکار تبدیل کنیم. باید از هر فرصتی استفاده کنیم تا محبت مون رو نشون بدیم و با تمام وجود دوست داشته باشیم. 0 0 آزفنداک 1404/4/6 خاستگاه دن براون 3.9 11 صفحۀ 387 دشمن داری؟ چه خوب. یعنی ارزش هایی داری که برایت مهم هستند! 0 0 آزفنداک 1404/3/29 خاستگاه دن براون 3.9 11 صفحۀ 73 « قصد بی احترامی ندارم ، وینستون . ولی به این راحتی نمی فهمم کی با هنر مدرن طرفم و کی فلان اثر مزخرف و اجق وجق حساب میشه.» جواب وینستون بسیار خشک و بی روح بود. « خوب ، این سوال خیلی هاست. مگه نه ؟ در دنیای هنر کلاسیک شما ، جایگاه آثار رو مهارت اجرای هنرمند تعیین میکنه ؛ یعنی اینکه با چه چیرهدستی و دقتی قلمو رو روی بوم می گذاره یا اسکنه رو روی سنگ حرکت میده. ولی در هنر مدرن ، شاهکار ها رو بیشتر فکر پشت اثر تعیین میکنه ، تا نحوه اجرا. 0 1 آزفنداک 1404/3/26 آقای باکلاه و آقای بی کلاه شل سیلورستاین 3.9 32 صفحۀ 18 در یک روز چقدر خوبی وجود دارد؟ همانقدر که شما خوب زندگی کنید. در وجود یک دوست ، چقدر محبت وجود دارد ؟ همانقدر که شما به او محبت میکنید. 0 1 آزفنداک 1404/3/26 پسرک، موش کور، روباه و اسب چارلی مکیسی 4.1 300 صفحۀ 68 اسب گفت :« درخواست کمک به معنای تسلیم شدن نیست. به معنی اینه که حاضر نیستی تسلیم بشی.» 0 0 آزفنداک 1404/3/26 پسرک، موش کور، روباه و اسب چارلی مکیسی 4.1 300 صفحۀ 8 به نظر من طبیعت قدری شبیه زندگی است گاهی ترسناک اما همیشه قشنگ. 0 0 آزفنداک 1404/3/26 پسرک، موش کور، روباه و اسب چارلی مکیسی 4.1 300 صفحۀ 8 به نظر من طبیعت قدری شبیه زندگی است ، گاهی ترسناک و همیشه قشنگ . 0 3 آزفنداک 1403/11/22 جاده ی رستگاری جان هارت 4.1 5 صفحۀ 31 اما خوب میدانست که تنها یک دروغ برای مسموم کردن عمیق ترین حقایق کافی است. 0 7 آزفنداک 1403/10/22 ایستگاه یازده امیلی اس.تی. جان مندل 3.1 3 صفحۀ 220 همه ما اول می خواهیم دیده شویم اما وقتی دیده شویم این دیگر برای ما کافی نیست ، بعد از آن ما می خواهیم در یاد دیگران بمانیم. 0 2 آزفنداک 1403/10/22 ایستگاه یازده امیلی اس.تی. جان مندل 3.1 3 صفحۀ 166 نبودن کسانی که آرزوی دیدنشان را داری ، مثل جهنم است. 0 1 آزفنداک 1403/10/1 پرتوی تاریکی تری پراچت 4.3 2 صفحۀ 109 اون به این نکته اشاره می کرد که هیچکس واقعاً از خود مرگ نمی ترسه ، بلکه مردم فقط از درد ، جدایی و وارد شدن به عالم نسیان ابدی می ترسن 0 1