بریده کتابهای نظر به درد دیگران فاطمه دنیادیده 1402/3/30 نظر به درد دیگران سوزان سانتاگ 3.7 7 صفحۀ 72 جنگ افروزی و عکس برداری هر دو فعالیتی هم سو هستند ؛هوشمندی یکسانی در هر دو بکار رفته و سلاح های ویرانگرشان می تواند دشمن را در دقیق ترین مکان و زمان شناسایی کند و کارش حفظ رویداد بزرگ تاریخی با جزئیاتی دقیق است .(یونگر) 0 12 محمد حسین رضایی 1403/5/6 نظر به درد دیگران سوزان سانتاگ 3.7 7 صفحۀ 28 کوچک ترین واحد ایستا در حافظه، یک قاب عکسِ واحد است. 0 11 زینب لطفعلیخانی 1403/1/10 تماشای رنج دیگران سوزان سانتاگ 3.7 7 صفحۀ 58 از قرن شانزدهم تا اوایل قرن بیستم افریقاییها و بومیان کشورهای آسیای دور همچون حیوانات باغ وحش در گالریهایی واقع در لندن، پاریس و دیگر پایتختهای اروپایی در معرض عموم گذاشته میشدند. 0 15 زینب لطفعلیخانی 1403/2/24 تماشای رنج دیگران سوزان سانتاگ 3.7 7 صفحۀ 12 عکسها واقعیت را میسازند. («حتا واقعی تر») و آن افرادی که از اهمیتی ویژه برخوردارند و صرفاً در امنیت به سر میبرند ترجیحاً نادیدهاش میگیرند. 0 0 فاطمه دنیادیده 1402/3/30 نظر به درد دیگران سوزان سانتاگ 3.7 7 صفحۀ 72 بدون عکاسی جنگی هم در کار نیست و این ترتیب به همسان پنداری ناگزیر دوربین و اسلحه اینکه عکاس و تیرانداز هردو سوژه شان را هدف قرار می دهند ظرافت ادبی بخشید.(ارنست یونگر) 0 0 زینب لطفعلیخانی 1403/2/24 تماشای رنج دیگران سوزان سانتاگ 3.7 7 صفحۀ 13 عکسها میگویند تماشا کنید! جنگ این شکلی است! این است کاری که جنگ می کند؛ پاره میکند، میشکافد، جر میدهد، میدرد، دل و روده را بیرون میکشد، میسوزاند، مثله میکند! جنگ ویرانگر است! اگر این عکسها شما را نیازارند، اگر از آنها روی برنگردانید و تلاشی برای از بین بردن این وحشی گری نکنید، به نظر وولف از ویژگیهای یک سیرت دیو صفت برخوردارید. 0 0
بریده کتابهای نظر به درد دیگران فاطمه دنیادیده 1402/3/30 نظر به درد دیگران سوزان سانتاگ 3.7 7 صفحۀ 72 جنگ افروزی و عکس برداری هر دو فعالیتی هم سو هستند ؛هوشمندی یکسانی در هر دو بکار رفته و سلاح های ویرانگرشان می تواند دشمن را در دقیق ترین مکان و زمان شناسایی کند و کارش حفظ رویداد بزرگ تاریخی با جزئیاتی دقیق است .(یونگر) 0 12 محمد حسین رضایی 1403/5/6 نظر به درد دیگران سوزان سانتاگ 3.7 7 صفحۀ 28 کوچک ترین واحد ایستا در حافظه، یک قاب عکسِ واحد است. 0 11 زینب لطفعلیخانی 1403/1/10 تماشای رنج دیگران سوزان سانتاگ 3.7 7 صفحۀ 58 از قرن شانزدهم تا اوایل قرن بیستم افریقاییها و بومیان کشورهای آسیای دور همچون حیوانات باغ وحش در گالریهایی واقع در لندن، پاریس و دیگر پایتختهای اروپایی در معرض عموم گذاشته میشدند. 0 15 زینب لطفعلیخانی 1403/2/24 تماشای رنج دیگران سوزان سانتاگ 3.7 7 صفحۀ 12 عکسها واقعیت را میسازند. («حتا واقعی تر») و آن افرادی که از اهمیتی ویژه برخوردارند و صرفاً در امنیت به سر میبرند ترجیحاً نادیدهاش میگیرند. 0 0 فاطمه دنیادیده 1402/3/30 نظر به درد دیگران سوزان سانتاگ 3.7 7 صفحۀ 72 بدون عکاسی جنگی هم در کار نیست و این ترتیب به همسان پنداری ناگزیر دوربین و اسلحه اینکه عکاس و تیرانداز هردو سوژه شان را هدف قرار می دهند ظرافت ادبی بخشید.(ارنست یونگر) 0 0 زینب لطفعلیخانی 1403/2/24 تماشای رنج دیگران سوزان سانتاگ 3.7 7 صفحۀ 13 عکسها میگویند تماشا کنید! جنگ این شکلی است! این است کاری که جنگ می کند؛ پاره میکند، میشکافد، جر میدهد، میدرد، دل و روده را بیرون میکشد، میسوزاند، مثله میکند! جنگ ویرانگر است! اگر این عکسها شما را نیازارند، اگر از آنها روی برنگردانید و تلاشی برای از بین بردن این وحشی گری نکنید، به نظر وولف از ویژگیهای یک سیرت دیو صفت برخوردارید. 0 0