بریدههای کتاب رود راوی سامان 1404/2/6 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 215 اصلا کسب منفعت بدون دستیابی به قدرت ممکن است؟ وقتی ما به مومنان مفتاحیه اعلام میکنیم باید جد کبیر مفتاحیه، ابودجانهی اکبر را شناخت و وی را تقدیس کرد، به دلیل آن است که اسباب التذاذ را که همان ماهیت قدرت است، تکریم میکنند. 0 4 سهیل قریب 1404/1/17 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 94 امالصبیان میخندید و میگفت: 《حقیقت عین این آتش است که در عین سوزندگی، صیانت ذات میکند.》 0 3 سامان 1404/2/3 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 60 و هنوز هم نمیدانم که این شلاقها بودند که بر شانههایم میپیچیدند یا دستهای گایتری. من به گایتری گفتم همانطور که دستهات در رقص تکثیر میشوند، شلاق هم در رقصش بر پوست شانههام تکثیر میشود. همانطور که تو در هرجایی نمیرقصی، شلاق هم هرجایی نمیرقصد. تنها جایی مثل روی شانههام میرقصد. بدون آداب هم میرقصد. باید جایی برقصد که زیبایی لرزش کشالههایش به چشم بیاید. .تا موزونی رفتارش به جمعیتی لذت ببخشد... 0 4 سامان 1404/2/5 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 150 شاه میفرماید: شنیده در ملک او شهرآشوبی میکند؟ امالصبیان میگوید:سلطان به سلامت باشد، برای خویشتن معاش میسازد. شاه میفرماید: چگونه معاش میسازی؟ امالصبیان میگوید: رعایای حضرت شاه خریدار معصیتاند، من به آنها معصیت میفروشم. 0 6 سامان 1404/2/4 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 100 امالصبیان میخندید و میگفت : حقیقت عین این آتش است که در عین سوزندگی، صیانت ذات میکند 0 11 زهره دلجوی کجاباد 1402/7/30 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 8 درد که تنها در نسوج آدمی پرسه نمیزند. گاهی هم ساکن اشیا میگردد. حتی ممکن است در قاب عکسی منزل کند یا حتی در الفاظ یک صدا. باید کلمه بهترین مکان برای سکونت درد باشد که آدمی رنجش را در کلمه مستحیل میکند و بر صفحات کاغذ مینویسد تا درد را دور از خود محبوس کلمات کند. 0 19 سامان 1404/2/2 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 20 باید کلمه بهترین مکان برای سکونت درد باشد که آدمی رنجش را در کلمه مستحیل میکند و بر صفحات کاغذ مینویسد تا درد را دور از خود محبوس کلمات کند. 0 6 سهیل قریب 1404/1/18 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 129 جادو به عین حقیقت است زیرا اغلب محتمل نباشد. تنها آنگاه محتمل میگردد که اغوایی صورت گیرد. و البته هیچ تنابندهای اغوا نگردد اِلا که متمایل به منفعتی باشد. 0 5
بریدههای کتاب رود راوی سامان 1404/2/6 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 215 اصلا کسب منفعت بدون دستیابی به قدرت ممکن است؟ وقتی ما به مومنان مفتاحیه اعلام میکنیم باید جد کبیر مفتاحیه، ابودجانهی اکبر را شناخت و وی را تقدیس کرد، به دلیل آن است که اسباب التذاذ را که همان ماهیت قدرت است، تکریم میکنند. 0 4 سهیل قریب 1404/1/17 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 94 امالصبیان میخندید و میگفت: 《حقیقت عین این آتش است که در عین سوزندگی، صیانت ذات میکند.》 0 3 سامان 1404/2/3 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 60 و هنوز هم نمیدانم که این شلاقها بودند که بر شانههایم میپیچیدند یا دستهای گایتری. من به گایتری گفتم همانطور که دستهات در رقص تکثیر میشوند، شلاق هم در رقصش بر پوست شانههام تکثیر میشود. همانطور که تو در هرجایی نمیرقصی، شلاق هم هرجایی نمیرقصد. تنها جایی مثل روی شانههام میرقصد. بدون آداب هم میرقصد. باید جایی برقصد که زیبایی لرزش کشالههایش به چشم بیاید. .تا موزونی رفتارش به جمعیتی لذت ببخشد... 0 4 سامان 1404/2/5 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 150 شاه میفرماید: شنیده در ملک او شهرآشوبی میکند؟ امالصبیان میگوید:سلطان به سلامت باشد، برای خویشتن معاش میسازد. شاه میفرماید: چگونه معاش میسازی؟ امالصبیان میگوید: رعایای حضرت شاه خریدار معصیتاند، من به آنها معصیت میفروشم. 0 6 سامان 1404/2/4 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 100 امالصبیان میخندید و میگفت : حقیقت عین این آتش است که در عین سوزندگی، صیانت ذات میکند 0 11 زهره دلجوی کجاباد 1402/7/30 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 8 درد که تنها در نسوج آدمی پرسه نمیزند. گاهی هم ساکن اشیا میگردد. حتی ممکن است در قاب عکسی منزل کند یا حتی در الفاظ یک صدا. باید کلمه بهترین مکان برای سکونت درد باشد که آدمی رنجش را در کلمه مستحیل میکند و بر صفحات کاغذ مینویسد تا درد را دور از خود محبوس کلمات کند. 0 19 سامان 1404/2/2 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 20 باید کلمه بهترین مکان برای سکونت درد باشد که آدمی رنجش را در کلمه مستحیل میکند و بر صفحات کاغذ مینویسد تا درد را دور از خود محبوس کلمات کند. 0 6 سهیل قریب 1404/1/18 رود راوی ابوتراب خسروی 3.7 5 صفحۀ 129 جادو به عین حقیقت است زیرا اغلب محتمل نباشد. تنها آنگاه محتمل میگردد که اغوایی صورت گیرد. و البته هیچ تنابندهای اغوا نگردد اِلا که متمایل به منفعتی باشد. 0 5