کتاب کسب و کاری ایرانیزه شدهای که عنوانش، تالیفی بودنش و قلم جذاب نویسندهش باعث شد بخرمش. گرون بود و شک داشتم اما بعد از سالها دنبالکنندهعادی و دورادور نویسنده بودن، تبدیل به فنش شدم. خریدم و پشیمون نشدم.
نه که چیزهای خارق العاده در کتاب گفته باشه بلکه چون جرئت این حرکت رو به خودش داد و پا کرد تو کفش عرصهای که میتونست کتابش هیچ به چشم نیاد بسکه کتابهای رنگا رنگ و تایمز و فلان جایزه بُرده توش هست بعد اینکه قشنگ نوشته بعد اینکه تجربه داشت و تهش اینکه نویسنده نشون داد اونقدرها که به نظر میرسه مسخره باز نیست. میتونه طناز جدیگویی باشه که کتاب کسبوکاری خوب بنویسه
و یه دنبالکننده عادی رو به یک مبلغ کتابش تبدیل کنه.
حالا تو کتابش چی میگه میگه که مدیر روابط عمومی کیه و چه دنیای وسیعی رو باید هدایت کنه و چه کارهایی ازش بر میاد که یحتمل شما هم مثل من از نقشش غافل بودید.