بریده کتابهای زهرا بهمنی نیا زهرا بهمنی نیا 1403/6/17 قاف: بازخوانی زندگی آخرین پیامبر از سه متن کهن فارسی یاسین حجازی 4.6 39 صفحۀ 109 ابلیس گفت: شما چگونه بر ایشان قادر باشید؟ عفریتان گفتند: ما عالمان را از راه علم درآییم و جاهلان را از روی جهل و دنیاداران را از روی دنیا و زاهدان را از راه زهد و آن که ریا کند از جهت ریا. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/6/15 مهارت معلمی محسن قرائتی 4.1 0 صفحۀ 283 برخی مانند ورامین میباشند؛ اگر «واو» نباشد، «رامین» می شود که اسم فرد است؛ اگر «راء» نباشد «امین» میشود که وصف است و باز معنا دارد؛ اگر «الف» حذف گردد، «مین» می شود که وسیله جنگی است اگر «میم» حذف شود «ین میشود که واحد پول است و اگر یاء» حذف شود، «ن» (نون) میشود که اسم خوردنی است هیچ حذفی ورامین» را از کار نمی اندازد. معلم خوب نیز در همه شرایط از کار نمی افتد. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/6/15 مهارت معلمی محسن قرائتی 4.1 0 صفحۀ 233 باید برای افراد ویژه برنامهی ویژه داشت؛ همانگونه که در بیمارستان، پزشک برای هر بیماری غذای خاصی را توصیه میکند. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/6/11 مهارت معلمی محسن قرائتی 4.1 0 صفحۀ 93 تدریس و تربیتی موفق است که نیاز فرد و جامعه را حل کند و خیر و برکات بیشتری داشته باشد. باید آموختههای فرد، قابل انتقال به دیگران و کمکهای امدادی او در دسترس باشد. 0 0 زهرا بهمنی نیا 1403/6/9 مهارت معلمی محسن قرائتی 4.1 0 صفحۀ 22 کار معلم، زدودن غبار غفلت و بیدار کردن انسان خوابیدهای است که از گوهر عمر و زندگانیاش غافل است. 0 0 زهرا بهمنی نیا 1403/6/2 خاطر نازک گل؛ نگاهی نو به زندگی و شخصیت حضرت زهرا (ع) حسین سیدی 3.4 1 صفحۀ 215 گفتارهای برخی از مداحان باعث شده تا ما گریه های این شخصیت (حضرت زهرا سلام الله علیه) را فقط به خاطر درد بازو و پهلو بدانیم اما حقیقت آن است که فراغ پدر، انحراف جامعه از رشد دینی، زنده شدن بدعتها، کنار زدن پیشاهنگان دینداری، رواج دورویی، چیرگی زورگویی، مظلومیت دومین شخصیت جهان اسلام، نگرانی از آینده تاریخ امت، سرنوشت اندوهگنانه فرزندانش و... از عوامل گریستن بسیار و غیرطبیعی این بانوی بینشان بود. 0 0 زهرا بهمنی نیا 1403/5/31 خاطر نازک گل؛ نگاهی نو به زندگی و شخصیت حضرت زهرا (ع) حسین سیدی 3.4 1 صفحۀ 52 (اُم) یعنی ریشه و اصل. عرب در مسائل بسیار مهم تعبیر به (اُم) می کند. پس اُم یعنی ریشه و همانگونه که تداوم زندگی درخت به ریشه آن است، و این مادر است که فرزندش را چه پیش از تولد و چه بعد از آن تغذیه میکند، تداوم رسالت و تغذیه درخت پیامبری نیز بر عهده فاطمه است؛ زیرا فاطمه (اُم الائمه) است و امامت، تداوم نبوت است. 0 0 زهرا بهمنی نیا 1403/5/13 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.6 4 صفحۀ 21 باید در هر دانش آموز نکته مثبتی رو پیدا کنی که واقعا از اون خوشت بیاد. اگر بچهها فکر کنن دوستشون نداری چیزی ازت یاد نمیگیرن. 0 5 زهرا بهمنی نیا 1403/5/13 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.6 4 صفحۀ 21 یادگیری به خودی خود اتفاق نمیافتد. باید حس و همدلی و همبستگی ایجاد کنی. 0 6 زهرا بهمنی نیا 1403/5/13 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.6 4 صفحۀ 12 با استفاده از منابع و امکانات موجود در جامعه میتوانیم موانعی را برطرف کنیم که توانایی دانشآموزان در یادگیری را محدود میکند. 0 3 زهرا بهمنی نیا 1403/5/5 فریب مهناز رئوفی 4.4 6 صفحۀ 109 در فرقهها شالوده اساسی در تبلیغ و شکار انسانها فریب است. فرقهها فریب میدهند تا انسانها را شکار کنند و حقه میزنند که آنها را نگه دارند. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/5/1 کودک و ادب : مهارت های ارتباط با فرزند در ۷ سال دوم محمدجعفر غفرانی 4.8 1 صفحۀ 127 مکتبخانه ها خوب بودند. چون در مکتبخانهها افراد با توجه به تواناییشان کتابی را از استاد، میگرفتند، نه با توجه به سنشان. 0 4 زهرا بهمنی نیا 1403/5/1 کودک و ادب : مهارت های ارتباط با فرزند در ۷ سال دوم محمدجعفر غفرانی 4.8 1 صفحۀ 114 معلمان قابله هستند. باید زایش فکری را کمک کنند، نه این که فکر را القا کنند. 0 4 زهرا بهمنی نیا 1403/4/28 مهارت های خیرگزینی: بالا بردن توان کنترل و مراقبت در کودکان 7 تا 14 ساله فاطمه فیاض 4.8 1 صفحۀ 45 نفس اصلاح، اصلاح را تشدید میکند. به این معنی که اگر در مسئلهای از یک جز کوچک شروع کنیم و تغییر مثبتی را ایجاد کنیم، همین اصلاح به ظاهر کوچک چرخهای ایجاد میکند که بر همهی ابعاد مساله اثز میگذارد. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/4/28 مهارت های خیرگزینی: بالا بردن توان کنترل و مراقبت در کودکان 7 تا 14 ساله فاطمه فیاض 4.8 1 صفحۀ 23 با ارجاع نیاز به خدا آنها را برطرف ساز تا درهای رحمت برایت باز شود. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/4/27 عروس قریش مریم بصیری 4.4 21 صفحۀ 174 سطیح به ابوطالب گفت: من خاندان شما را از کتابهایی که از پیشینیان مانده است، میشناسم. تو و برادرت صاحب بهترین نسل هستید. همسر برادرت به هدایتگر خلق حمل برداشته و همسر تو به پادشاه مومنان و مرسلان حمل خواهد برداشت. هر دو طفل در روزگاری بس نزدیک چون ستارهای سرخ بر آسمان مکه خواهند درخشید. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/4/26 عروس قریش مریم بصیری 4.4 21 صفحۀ 264 هیچ دردی نیست که خداوند برای آن درمانی نیافریده باشد جز درد مرگ که با زندگی دوباره درمان مییابد. 0 2
بریده کتابهای زهرا بهمنی نیا زهرا بهمنی نیا 1403/6/17 قاف: بازخوانی زندگی آخرین پیامبر از سه متن کهن فارسی یاسین حجازی 4.6 39 صفحۀ 109 ابلیس گفت: شما چگونه بر ایشان قادر باشید؟ عفریتان گفتند: ما عالمان را از راه علم درآییم و جاهلان را از روی جهل و دنیاداران را از روی دنیا و زاهدان را از راه زهد و آن که ریا کند از جهت ریا. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/6/15 مهارت معلمی محسن قرائتی 4.1 0 صفحۀ 283 برخی مانند ورامین میباشند؛ اگر «واو» نباشد، «رامین» می شود که اسم فرد است؛ اگر «راء» نباشد «امین» میشود که وصف است و باز معنا دارد؛ اگر «الف» حذف گردد، «مین» می شود که وسیله جنگی است اگر «میم» حذف شود «ین میشود که واحد پول است و اگر یاء» حذف شود، «ن» (نون) میشود که اسم خوردنی است هیچ حذفی ورامین» را از کار نمی اندازد. معلم خوب نیز در همه شرایط از کار نمی افتد. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/6/15 مهارت معلمی محسن قرائتی 4.1 0 صفحۀ 233 باید برای افراد ویژه برنامهی ویژه داشت؛ همانگونه که در بیمارستان، پزشک برای هر بیماری غذای خاصی را توصیه میکند. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/6/11 مهارت معلمی محسن قرائتی 4.1 0 صفحۀ 93 تدریس و تربیتی موفق است که نیاز فرد و جامعه را حل کند و خیر و برکات بیشتری داشته باشد. باید آموختههای فرد، قابل انتقال به دیگران و کمکهای امدادی او در دسترس باشد. 0 0 زهرا بهمنی نیا 1403/6/9 مهارت معلمی محسن قرائتی 4.1 0 صفحۀ 22 کار معلم، زدودن غبار غفلت و بیدار کردن انسان خوابیدهای است که از گوهر عمر و زندگانیاش غافل است. 0 0 زهرا بهمنی نیا 1403/6/2 خاطر نازک گل؛ نگاهی نو به زندگی و شخصیت حضرت زهرا (ع) حسین سیدی 3.4 1 صفحۀ 215 گفتارهای برخی از مداحان باعث شده تا ما گریه های این شخصیت (حضرت زهرا سلام الله علیه) را فقط به خاطر درد بازو و پهلو بدانیم اما حقیقت آن است که فراغ پدر، انحراف جامعه از رشد دینی، زنده شدن بدعتها، کنار زدن پیشاهنگان دینداری، رواج دورویی، چیرگی زورگویی، مظلومیت دومین شخصیت جهان اسلام، نگرانی از آینده تاریخ امت، سرنوشت اندوهگنانه فرزندانش و... از عوامل گریستن بسیار و غیرطبیعی این بانوی بینشان بود. 0 0 زهرا بهمنی نیا 1403/5/31 خاطر نازک گل؛ نگاهی نو به زندگی و شخصیت حضرت زهرا (ع) حسین سیدی 3.4 1 صفحۀ 52 (اُم) یعنی ریشه و اصل. عرب در مسائل بسیار مهم تعبیر به (اُم) می کند. پس اُم یعنی ریشه و همانگونه که تداوم زندگی درخت به ریشه آن است، و این مادر است که فرزندش را چه پیش از تولد و چه بعد از آن تغذیه میکند، تداوم رسالت و تغذیه درخت پیامبری نیز بر عهده فاطمه است؛ زیرا فاطمه (اُم الائمه) است و امامت، تداوم نبوت است. 0 0 زهرا بهمنی نیا 1403/5/13 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.6 4 صفحۀ 21 باید در هر دانش آموز نکته مثبتی رو پیدا کنی که واقعا از اون خوشت بیاد. اگر بچهها فکر کنن دوستشون نداری چیزی ازت یاد نمیگیرن. 0 5 زهرا بهمنی نیا 1403/5/13 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.6 4 صفحۀ 21 یادگیری به خودی خود اتفاق نمیافتد. باید حس و همدلی و همبستگی ایجاد کنی. 0 6 زهرا بهمنی نیا 1403/5/13 کاش معلمم می دانست؛ چگونه طرح یک سوال می تواند دنیای کودکان را تغییر دهد کایل شوارتس 4.6 4 صفحۀ 12 با استفاده از منابع و امکانات موجود در جامعه میتوانیم موانعی را برطرف کنیم که توانایی دانشآموزان در یادگیری را محدود میکند. 0 3 زهرا بهمنی نیا 1403/5/5 فریب مهناز رئوفی 4.4 6 صفحۀ 109 در فرقهها شالوده اساسی در تبلیغ و شکار انسانها فریب است. فرقهها فریب میدهند تا انسانها را شکار کنند و حقه میزنند که آنها را نگه دارند. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/5/1 کودک و ادب : مهارت های ارتباط با فرزند در ۷ سال دوم محمدجعفر غفرانی 4.8 1 صفحۀ 127 مکتبخانه ها خوب بودند. چون در مکتبخانهها افراد با توجه به تواناییشان کتابی را از استاد، میگرفتند، نه با توجه به سنشان. 0 4 زهرا بهمنی نیا 1403/5/1 کودک و ادب : مهارت های ارتباط با فرزند در ۷ سال دوم محمدجعفر غفرانی 4.8 1 صفحۀ 114 معلمان قابله هستند. باید زایش فکری را کمک کنند، نه این که فکر را القا کنند. 0 4 زهرا بهمنی نیا 1403/4/28 مهارت های خیرگزینی: بالا بردن توان کنترل و مراقبت در کودکان 7 تا 14 ساله فاطمه فیاض 4.8 1 صفحۀ 45 نفس اصلاح، اصلاح را تشدید میکند. به این معنی که اگر در مسئلهای از یک جز کوچک شروع کنیم و تغییر مثبتی را ایجاد کنیم، همین اصلاح به ظاهر کوچک چرخهای ایجاد میکند که بر همهی ابعاد مساله اثز میگذارد. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/4/28 مهارت های خیرگزینی: بالا بردن توان کنترل و مراقبت در کودکان 7 تا 14 ساله فاطمه فیاض 4.8 1 صفحۀ 23 با ارجاع نیاز به خدا آنها را برطرف ساز تا درهای رحمت برایت باز شود. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/4/27 عروس قریش مریم بصیری 4.4 21 صفحۀ 174 سطیح به ابوطالب گفت: من خاندان شما را از کتابهایی که از پیشینیان مانده است، میشناسم. تو و برادرت صاحب بهترین نسل هستید. همسر برادرت به هدایتگر خلق حمل برداشته و همسر تو به پادشاه مومنان و مرسلان حمل خواهد برداشت. هر دو طفل در روزگاری بس نزدیک چون ستارهای سرخ بر آسمان مکه خواهند درخشید. 0 1 زهرا بهمنی نیا 1403/4/26 عروس قریش مریم بصیری 4.4 21 صفحۀ 264 هیچ دردی نیست که خداوند برای آن درمانی نیافریده باشد جز درد مرگ که با زندگی دوباره درمان مییابد. 0 2