بریده کتابهای N_gh N_gh 1403/11/4 حوض خون: روایت زنان اندیمشک از رخت شویی در دفاع مقدس فاطمه سادات میرعالی 4.3 50 صفحۀ 197 0 2 N_gh 1403/5/24 جزء از کل استیو تولتز 4.1 165 صفحۀ 122 خائنانه ترین خیانت ها آن هایی هستند که وقتی یک جلیقه نجات در کمدت آویزان است ، به خودت دروغ می گویی که احتمالاً اندازه کسی که دارد غرق می شود نیست . این جوری است که نزول میکنیم . نفع شخصی : ریشه سقوط ما همین است و در اتاق هیئت مدیره و اتاق جنگ هم شروع نمی شود . در خانه آغاز می شود . 0 4 N_gh 1403/1/21 زایو مصطفی رضایی 3.9 75 صفحۀ 163 استاد همان طور که مانند بقیه به کتاب و نوشته های آن خیره شده بود ، تلخندی زد و گفت : تولستوی اگه بیشتر زنده میموند ، یا لااقل آینده رو میدید ، اسم رمانش رو میگذاشت : جنگ و جنگ ! 0 10 N_gh 1402/11/21 کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر اساس ایده ای از مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویی 1398/03/01 محسن مشرقی 4.8 1 صفحۀ 22 « برای همه چیز میتوان طول عمر مفید و تاریخ مصرف فرض کرد ، اما شعار های جهانی این انقلاب دینی از این قاعده مستثنا است ؛ آنها هرگز بی مصرف و بی فایده نخواهند شد ، زیرا فطرت بشر در همه عصرها با آن سرشته است .» 0 11
بریده کتابهای N_gh N_gh 1403/11/4 حوض خون: روایت زنان اندیمشک از رخت شویی در دفاع مقدس فاطمه سادات میرعالی 4.3 50 صفحۀ 197 0 2 N_gh 1403/5/24 جزء از کل استیو تولتز 4.1 165 صفحۀ 122 خائنانه ترین خیانت ها آن هایی هستند که وقتی یک جلیقه نجات در کمدت آویزان است ، به خودت دروغ می گویی که احتمالاً اندازه کسی که دارد غرق می شود نیست . این جوری است که نزول میکنیم . نفع شخصی : ریشه سقوط ما همین است و در اتاق هیئت مدیره و اتاق جنگ هم شروع نمی شود . در خانه آغاز می شود . 0 4 N_gh 1403/1/21 زایو مصطفی رضایی 3.9 75 صفحۀ 163 استاد همان طور که مانند بقیه به کتاب و نوشته های آن خیره شده بود ، تلخندی زد و گفت : تولستوی اگه بیشتر زنده میموند ، یا لااقل آینده رو میدید ، اسم رمانش رو میگذاشت : جنگ و جنگ ! 0 10 N_gh 1402/11/21 کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر اساس ایده ای از مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویی 1398/03/01 محسن مشرقی 4.8 1 صفحۀ 22 « برای همه چیز میتوان طول عمر مفید و تاریخ مصرف فرض کرد ، اما شعار های جهانی این انقلاب دینی از این قاعده مستثنا است ؛ آنها هرگز بی مصرف و بی فایده نخواهند شد ، زیرا فطرت بشر در همه عصرها با آن سرشته است .» 0 11