بریدههای کتاب MFaraji MFaraji 5 روز پیش آتش بدون دود: هر سرانجام، سرآغازی ست جلد 7 نادر ابراهیمی 4.6 40 صفحۀ 155 0 0 MFaraji 6 روز پیش آتش بدون دود: هر سرانجام، سرآغازی ست جلد 7 نادر ابراهیمی 4.6 40 صفحۀ 80 0 0 MFaraji 1404/5/12 تو می آیی علی صفایی حائری 4.0 4 صفحۀ 94 0 0 MFaraji 1404/5/12 تو می آیی علی صفایی حائری 4.0 4 صفحۀ 90 0 1 MFaraji 1404/5/11 تو می آیی علی صفایی حائری 4.0 4 صفحۀ 55 0 0 MFaraji 1404/4/31 امامت: طرح حکومتی شیعه علی صفایی حائری 4.6 5 صفحۀ 53 0 1 MFaraji 1404/4/29 آتش بدون دود: حرکت از نو جلد 5 نادر ابراهیمی 4.5 25 صفحۀ 186 0 0 MFaraji 1404/4/24 آتش بدون دود: واقعیتهای پر خون نادر ابراهیمی 4.3 35 صفحۀ 16 0 1 MFaraji 1404/4/23 آتش، بدون دود: گالان و سولماز، درخت مقدس، اتحاد بزرگ (کتابهای اول، دوم و سوم) نادر ابراهیمی 4.7 37 صفحۀ 631 عشق، این هجومِ بیمحاسبه، میتواند تو را برای وصول به عشقی بزرگتر و باز هم بزرگتر، به جنبشی ساحرانه وادارد و تا نهایتِ «انهدامِ خود در راه چیزی فراسوی خود» پیش برد، و میتواند بهسادگی، زمینگیرت کند، به خاک سیاهت بنشاند، و از تو یک بردهٔ مطیع و امربَر و ضدّجنبشِ بردگان بسازد... 0 0 MFaraji 1404/4/23 آتش، بدون دود: گالان و سولماز، درخت مقدس، اتحاد بزرگ (کتابهای اول، دوم و سوم) نادر ابراهیمی 4.7 37 صفحۀ 439 ما حق نداریم از همهٔ آنچه در گذشته کردهییم دفاع کنیم؛ چراکه در این صورت هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد و درست نخواهد شد. 0 0 MFaraji 1404/1/30 آئینه تمام نما: بیاناتی از استاد آیت الله حائری شیرازی درباره حضرت امام حسین (ع) و واقعه عاشورا محمدصادق حائری شیرازی 4.3 18 صفحۀ 50 راه عملی کسب تقوا این است که انسان، راهِ رفتنی و راهِ ماندنی را بشناسد و یادش باشد که چه چیزهایی همیشه رفتنی و چه چیزهایی ماندنی است. آن چیزی که تقوای انسان را حفظ میکند این است که این عمر و حیات را یک «هذا الیوم» بداند؛ یک «امروز» بداند، اما حضور در محضر خداوند را برای «همیشه» بداند. 0 2 MFaraji 1403/6/9 اخلاق ربانی: تادیب عقل، انحراف عقل و راه علاج آن، اعتلای عقل و تاثیر آن، تاثیر عقل در مقابل خطورات رحمانی و شیطانی مجتبی تهرانی 5.0 2 صفحۀ 98 از امام صادق علیه السلام روایتی است که میفرماید: «مِنْ صِحَّةِ يَقِينِ اَلْمَرْءِ اَلْمُسْلِمِ»؛ اگر بخواهی شخص مسلمانی که مدّعی یقین است را شناسایی کنی که آیا صحیح میگوید، این است که «أَنْ لاَ يُرْضِيَ اَلنَّاسَ بِسَخَطِ اَللَّهِ»؛ مردم را به سبب خشم خدا، راضی نمیکند. 0 3
بریدههای کتاب MFaraji MFaraji 5 روز پیش آتش بدون دود: هر سرانجام، سرآغازی ست جلد 7 نادر ابراهیمی 4.6 40 صفحۀ 155 0 0 MFaraji 6 روز پیش آتش بدون دود: هر سرانجام، سرآغازی ست جلد 7 نادر ابراهیمی 4.6 40 صفحۀ 80 0 0 MFaraji 1404/5/12 تو می آیی علی صفایی حائری 4.0 4 صفحۀ 94 0 0 MFaraji 1404/5/12 تو می آیی علی صفایی حائری 4.0 4 صفحۀ 90 0 1 MFaraji 1404/5/11 تو می آیی علی صفایی حائری 4.0 4 صفحۀ 55 0 0 MFaraji 1404/4/31 امامت: طرح حکومتی شیعه علی صفایی حائری 4.6 5 صفحۀ 53 0 1 MFaraji 1404/4/29 آتش بدون دود: حرکت از نو جلد 5 نادر ابراهیمی 4.5 25 صفحۀ 186 0 0 MFaraji 1404/4/24 آتش بدون دود: واقعیتهای پر خون نادر ابراهیمی 4.3 35 صفحۀ 16 0 1 MFaraji 1404/4/23 آتش، بدون دود: گالان و سولماز، درخت مقدس، اتحاد بزرگ (کتابهای اول، دوم و سوم) نادر ابراهیمی 4.7 37 صفحۀ 631 عشق، این هجومِ بیمحاسبه، میتواند تو را برای وصول به عشقی بزرگتر و باز هم بزرگتر، به جنبشی ساحرانه وادارد و تا نهایتِ «انهدامِ خود در راه چیزی فراسوی خود» پیش برد، و میتواند بهسادگی، زمینگیرت کند، به خاک سیاهت بنشاند، و از تو یک بردهٔ مطیع و امربَر و ضدّجنبشِ بردگان بسازد... 0 0 MFaraji 1404/4/23 آتش، بدون دود: گالان و سولماز، درخت مقدس، اتحاد بزرگ (کتابهای اول، دوم و سوم) نادر ابراهیمی 4.7 37 صفحۀ 439 ما حق نداریم از همهٔ آنچه در گذشته کردهییم دفاع کنیم؛ چراکه در این صورت هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد و درست نخواهد شد. 0 0 MFaraji 1404/1/30 آئینه تمام نما: بیاناتی از استاد آیت الله حائری شیرازی درباره حضرت امام حسین (ع) و واقعه عاشورا محمدصادق حائری شیرازی 4.3 18 صفحۀ 50 راه عملی کسب تقوا این است که انسان، راهِ رفتنی و راهِ ماندنی را بشناسد و یادش باشد که چه چیزهایی همیشه رفتنی و چه چیزهایی ماندنی است. آن چیزی که تقوای انسان را حفظ میکند این است که این عمر و حیات را یک «هذا الیوم» بداند؛ یک «امروز» بداند، اما حضور در محضر خداوند را برای «همیشه» بداند. 0 2 MFaraji 1403/6/9 اخلاق ربانی: تادیب عقل، انحراف عقل و راه علاج آن، اعتلای عقل و تاثیر آن، تاثیر عقل در مقابل خطورات رحمانی و شیطانی مجتبی تهرانی 5.0 2 صفحۀ 98 از امام صادق علیه السلام روایتی است که میفرماید: «مِنْ صِحَّةِ يَقِينِ اَلْمَرْءِ اَلْمُسْلِمِ»؛ اگر بخواهی شخص مسلمانی که مدّعی یقین است را شناسایی کنی که آیا صحیح میگوید، این است که «أَنْ لاَ يُرْضِيَ اَلنَّاسَ بِسَخَطِ اَللَّهِ»؛ مردم را به سبب خشم خدا، راضی نمیکند. 0 3