بریدههای کتاب مینا سان تلمو و موزه ی نفرین شده؛ داستانی پلیسی درباره ی هنر مدرن سارا مستغاثی 1402/3/21 مینا سان تلمو و موزه ی نفرین شده؛ داستانی پلیسی درباره ی هنر مدرن خاویر مارتینث 3.8 2 صفحۀ 127 ولر یکی از آن کارشناسان هنری معمولی نبود. او بیشتر شبیه به کسی حرف میزد که نه تنها از آثار هنری مورد علاقهاش لذت میبرد، بلکه سعی کرده بفهمد چرا از تماشای یک اثر خوشش میآید. او لذت را تبدیل به دانش کرده بود. 0 6 ابری در آسمان هفتم☁️🍃 1404/4/4 مینا سان تلمو و موزه ی نفرین شده؛ داستانی پلیسی درباره ی هنر مدرن خاویر مارتینث 3.8 2 صفحۀ 227 آدم ها همهشون ذاتا موجودات خوبی هستن و خوب به دنیا میان.اما وقتی در معرض بدی ها و زشتی های جهان قرار میگیرن قلب خیلی هاشون فاسد میشه. این یعنی کسانی که توی نواحی روستایی زندگی میکنن هم بهتر از افراد شهر نشین هستن. بچه ها هم طبیعتا بهتر از آدم بزرگا هستن. مردمی که توی جوامع ابتدایی زندگی میکنن، مثل سرخپوست های آمریکا هم اصیل تر و بهتر از اهالی شهر های مدرن هستن خلاصه اینکه جوامع ابتدایی کمتر توسعه پیدا کردن و به همین دلیل هم کمتر فاسد شدن. بنابراین تمدن های قدیمیه بهتر و اصیل تر از تمدن های جدید هستن. 0 3 ابری در آسمان هفتم☁️🍃 1404/4/3 مینا سان تلمو و موزه ی نفرین شده؛ داستانی پلیسی درباره ی هنر مدرن خاویر مارتینث 3.8 2 صفحۀ 124 کاری که فقط برای راضی کردن سلیقه ی یه مشت پولدار کشیده شده باشه چطور میتونه از اوضاع جامعه حرف بزنه و اون رو نقد کنه؟ 0 4 ابری در آسمان هفتم☁️🍃 1404/4/2 مینا سان تلمو و موزه ی نفرین شده؛ داستانی پلیسی درباره ی هنر مدرن خاویر مارتینث 3.8 2 صفحۀ 78 0 1 سارا مستغاثی 1402/3/21 مینا سان تلمو و موزه ی نفرین شده؛ داستانی پلیسی درباره ی هنر مدرن خاویر مارتینث 3.8 2 صفحۀ 122 طبیعت آدمها همیشه یکیه. میخواد تو مدرسه باشه یا توی صحنهی جرم. برای همین سعی میکنم با کمک چیزهایی که توی زندگی روزمره اتفاق میافته، دربارهی پروندههام نتیجهگیری کنم. 0 2
بریدههای کتاب مینا سان تلمو و موزه ی نفرین شده؛ داستانی پلیسی درباره ی هنر مدرن سارا مستغاثی 1402/3/21 مینا سان تلمو و موزه ی نفرین شده؛ داستانی پلیسی درباره ی هنر مدرن خاویر مارتینث 3.8 2 صفحۀ 127 ولر یکی از آن کارشناسان هنری معمولی نبود. او بیشتر شبیه به کسی حرف میزد که نه تنها از آثار هنری مورد علاقهاش لذت میبرد، بلکه سعی کرده بفهمد چرا از تماشای یک اثر خوشش میآید. او لذت را تبدیل به دانش کرده بود. 0 6 ابری در آسمان هفتم☁️🍃 1404/4/4 مینا سان تلمو و موزه ی نفرین شده؛ داستانی پلیسی درباره ی هنر مدرن خاویر مارتینث 3.8 2 صفحۀ 227 آدم ها همهشون ذاتا موجودات خوبی هستن و خوب به دنیا میان.اما وقتی در معرض بدی ها و زشتی های جهان قرار میگیرن قلب خیلی هاشون فاسد میشه. این یعنی کسانی که توی نواحی روستایی زندگی میکنن هم بهتر از افراد شهر نشین هستن. بچه ها هم طبیعتا بهتر از آدم بزرگا هستن. مردمی که توی جوامع ابتدایی زندگی میکنن، مثل سرخپوست های آمریکا هم اصیل تر و بهتر از اهالی شهر های مدرن هستن خلاصه اینکه جوامع ابتدایی کمتر توسعه پیدا کردن و به همین دلیل هم کمتر فاسد شدن. بنابراین تمدن های قدیمیه بهتر و اصیل تر از تمدن های جدید هستن. 0 3 ابری در آسمان هفتم☁️🍃 1404/4/3 مینا سان تلمو و موزه ی نفرین شده؛ داستانی پلیسی درباره ی هنر مدرن خاویر مارتینث 3.8 2 صفحۀ 124 کاری که فقط برای راضی کردن سلیقه ی یه مشت پولدار کشیده شده باشه چطور میتونه از اوضاع جامعه حرف بزنه و اون رو نقد کنه؟ 0 4 ابری در آسمان هفتم☁️🍃 1404/4/2 مینا سان تلمو و موزه ی نفرین شده؛ داستانی پلیسی درباره ی هنر مدرن خاویر مارتینث 3.8 2 صفحۀ 78 0 1 سارا مستغاثی 1402/3/21 مینا سان تلمو و موزه ی نفرین شده؛ داستانی پلیسی درباره ی هنر مدرن خاویر مارتینث 3.8 2 صفحۀ 122 طبیعت آدمها همیشه یکیه. میخواد تو مدرسه باشه یا توی صحنهی جرم. برای همین سعی میکنم با کمک چیزهایی که توی زندگی روزمره اتفاق میافته، دربارهی پروندههام نتیجهگیری کنم. 0 2