بریدههای کتاب وارثان عاشورا مهدی رجبی 1402/6/3 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 37 0 4 مهدی رجبی 1402/6/3 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 7 0 5 مهدی رجبی 1402/6/4 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 101 آدم ها در کنار شبهه و ابهام زودتر صید می شوند و در تاریکی و ابهام ارزش ها ، زودتر خودفروشی و دین فروشی شکل می گیرد. 0 12 مهدی رجبی 1402/6/5 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 208 ... راستی که بدون معرفت آدمی از ذکرها هم بهره نمی برد... 0 13 محدثه حسنی 1404/4/12 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 23 ترکیب آگاهی و آزادی همان عصمتی است که در فرهنگ سیاسی شیعه مطرح است . عصمت، ملاک انتخاب حاکمی است که مردم به آن راه ندارند چون ه از دلها آگاهند و نه بر فردا مسلط هستند. 0 6 محدثه حسنی 1404/4/17 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 35 امام، انس رفیق، شفقت پدر، همراهی برادر و خوبی مادر به فرزند کوچک را دارد و در آگاهی و خصوصیات کمال و جمال برابر و جایگزین ندارد و این همه بخششی است که به خاطر رهبری و ولایت نوع انسان به او عنایت شده بدون طلب و کوشش و تلاش. 0 0 Nrgs 1404/4/24 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 93 و تا امروز هم همین شبهات است که آب را گل آلود میکند تا فتنه ها و جاذبه ها و تهدیدها و تطمیع ها زمینه پیدا کنند، تا مادران و عروسان و وسوسه گران بتوانند یاران مسلم را و بیعت کنندگان با امام زمان را از یکدیگر و از ولی جدا سازند. شبهه زمینه ساز فتنه است و فتنه ها عامل بدعت و انحراف. 0 0 محدثه حسنی 1404/5/4 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 78 شبهه زمینهساز فتنه است و فتنهها عامل بدعت و انحراف 0 13 محدثه حسنی 1404/5/12 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 109 کفر و جلوگیری از راه هدا باعث گم شدن اعمال و بن بست و بی حاصل ماندن کارهاست و ایمان به غیب و به الله و به معاد و ایمان به وحی و به حقی که بر رسول نازل شده باعث تمامیت اعمال ناتمام و ناقص و حتی کفاره و جبران بدیهاست و از این گذشته باعث احساس التهاب روحی و فراغت بال و اصلاح درون است. 0 5 محمد مهدی محمودی 1403/6/9 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 79 0 1 معلم مجنون 1403/5/18 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 58 با عبادت، با عمل، با حرف، آدمها مشخص نمیشوند و اندازههاشان نمودار نمیگردد، آنچه نهفته هارا مشخص میکند و حالت ها و آدمها را از یکدیگر جدا میسازد، بلاء است و این بلاء، صنعت خدا و کار اوست. که میفرماید: واصطنعتک لنفسی؛ تو را برای خودم ساختم. 1 8 سیدعباس مدوِّن 1403/7/9 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 72 0 53 مهدی رجبی 1402/6/7 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 2 0 20 محمدصادق استرابی 🇵🇸 1403/4/17 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 254 0 9 علی سعیدی 1402/8/26 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 64 0 3
بریدههای کتاب وارثان عاشورا مهدی رجبی 1402/6/3 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 37 0 4 مهدی رجبی 1402/6/3 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 7 0 5 مهدی رجبی 1402/6/4 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 101 آدم ها در کنار شبهه و ابهام زودتر صید می شوند و در تاریکی و ابهام ارزش ها ، زودتر خودفروشی و دین فروشی شکل می گیرد. 0 12 مهدی رجبی 1402/6/5 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 208 ... راستی که بدون معرفت آدمی از ذکرها هم بهره نمی برد... 0 13 محدثه حسنی 1404/4/12 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 23 ترکیب آگاهی و آزادی همان عصمتی است که در فرهنگ سیاسی شیعه مطرح است . عصمت، ملاک انتخاب حاکمی است که مردم به آن راه ندارند چون ه از دلها آگاهند و نه بر فردا مسلط هستند. 0 6 محدثه حسنی 1404/4/17 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 35 امام، انس رفیق، شفقت پدر، همراهی برادر و خوبی مادر به فرزند کوچک را دارد و در آگاهی و خصوصیات کمال و جمال برابر و جایگزین ندارد و این همه بخششی است که به خاطر رهبری و ولایت نوع انسان به او عنایت شده بدون طلب و کوشش و تلاش. 0 0 Nrgs 1404/4/24 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 93 و تا امروز هم همین شبهات است که آب را گل آلود میکند تا فتنه ها و جاذبه ها و تهدیدها و تطمیع ها زمینه پیدا کنند، تا مادران و عروسان و وسوسه گران بتوانند یاران مسلم را و بیعت کنندگان با امام زمان را از یکدیگر و از ولی جدا سازند. شبهه زمینه ساز فتنه است و فتنه ها عامل بدعت و انحراف. 0 0 محدثه حسنی 1404/5/4 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 78 شبهه زمینهساز فتنه است و فتنهها عامل بدعت و انحراف 0 13 محدثه حسنی 1404/5/12 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 109 کفر و جلوگیری از راه هدا باعث گم شدن اعمال و بن بست و بی حاصل ماندن کارهاست و ایمان به غیب و به الله و به معاد و ایمان به وحی و به حقی که بر رسول نازل شده باعث تمامیت اعمال ناتمام و ناقص و حتی کفاره و جبران بدیهاست و از این گذشته باعث احساس التهاب روحی و فراغت بال و اصلاح درون است. 0 5 محمد مهدی محمودی 1403/6/9 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 79 0 1 معلم مجنون 1403/5/18 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 58 با عبادت، با عمل، با حرف، آدمها مشخص نمیشوند و اندازههاشان نمودار نمیگردد، آنچه نهفته هارا مشخص میکند و حالت ها و آدمها را از یکدیگر جدا میسازد، بلاء است و این بلاء، صنعت خدا و کار اوست. که میفرماید: واصطنعتک لنفسی؛ تو را برای خودم ساختم. 1 8 سیدعباس مدوِّن 1403/7/9 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 72 0 53 مهدی رجبی 1402/6/7 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 2 0 20 محمدصادق استرابی 🇵🇸 1403/4/17 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 254 0 9 علی سعیدی 1402/8/26 وارثان عاشورا علی صفایی حائری 4.7 4 صفحۀ 64 0 3