بریدههای کتاب صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) نرگس🐚 1403/9/24 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 146 فشارهای داخلی و خارجی که در گذر زمان به صنعت وارد شده، ضمن تغییر قواعد بازی، منجر به این شده که محتوا جای ارزشها را بگیرد. 0 1 نرگس🐚 1403/9/18 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 93 افزایش نابرابری در توزیع درآمد و کمبود فرصت برای مشاغل طبقه متوسط، باعث ایجاد نوعی موج هجوم به فروش در رسانهها شده است و به عبارت دیگر، درحال تبدیل کردن همهچیز به ابزاری برای کسب درآمد است. 0 1 نرگس🐚 1403/9/22 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 113 شما هر چقدر هنگام مواجه شدن با یک کاربر در رسانه اجتماعی تعداد دنبالکننده بالاتر یا تعداد بازتوییتهای بیشتری را مشاهده کنید، تصور میکنید که شخص مهمی است؛ درحالی که همیشه چنین نیست. 0 3 نرگس🐚 1403/9/18 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 104 مکانیسم فنی رسانههای اجتماعی ارزشهای محل تولید آنها را نشان میدهند: یعنی فرهنگی که منافع تجاری بر آن حاکم است. 0 3 نرگس🐚 1403/9/23 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 134 صنعت اینفلوئنسری فاقد قوانین و مقرراتی است که روابط بازیگران آن را تنظیم کند و بازارهای آن کاملا باز هستند و پلتفرمها نمیتوانند بدانند که آیا یک پست اصلا حمایت مالی میشود یا خیر! زیرا تراکنشها عمدتا خارج از پلتفرم انجام میشوند. 0 0 نرگس🐚 1403/9/23 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 137 تیلور لورنز در نیویورکتایمز نیز در مقالهای نوشت که اینفلوئنسرها به جایی رسیدهاند که حتی اختیار تصمیمگیری خوراک و پوشاک خود را به صاحبان برندها میفروشند. 0 0 نرگس🐚 1403/9/18 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 94 همه فکر میکنند که فلان اینفلوئنسر تا چه اندازه اصیل است و محتوای معتبری تولید میکند، حال آنکه بسیاری از دنبالکنندگان نمیدانند که اینفلوئنسر برای افزایش فروش محصولی که تبلیغ میکند و کمیسیونی که میخواهد بگیرد، چقدر برنامهریزی استراتژیک میکند و از واقعیت خود دور میشود. 0 3 نرگس🐚 1403/9/10 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 58 هنگامی که شرکتهای بزرگ برند و اینفلوئنسرها متوجه شدند که آنها نیز نوعی کالا و محصول در صنعت اینفلوئنسری هستند، هر دو طرف بهتر توانستند تعیین کنند که چه کسی میتواند برای معاملات از اسپانسری مالی طرف مقابل سود ببرد. 0 5
بریدههای کتاب صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) نرگس🐚 1403/9/24 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 146 فشارهای داخلی و خارجی که در گذر زمان به صنعت وارد شده، ضمن تغییر قواعد بازی، منجر به این شده که محتوا جای ارزشها را بگیرد. 0 1 نرگس🐚 1403/9/18 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 93 افزایش نابرابری در توزیع درآمد و کمبود فرصت برای مشاغل طبقه متوسط، باعث ایجاد نوعی موج هجوم به فروش در رسانهها شده است و به عبارت دیگر، درحال تبدیل کردن همهچیز به ابزاری برای کسب درآمد است. 0 1 نرگس🐚 1403/9/22 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 113 شما هر چقدر هنگام مواجه شدن با یک کاربر در رسانه اجتماعی تعداد دنبالکننده بالاتر یا تعداد بازتوییتهای بیشتری را مشاهده کنید، تصور میکنید که شخص مهمی است؛ درحالی که همیشه چنین نیست. 0 3 نرگس🐚 1403/9/18 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 104 مکانیسم فنی رسانههای اجتماعی ارزشهای محل تولید آنها را نشان میدهند: یعنی فرهنگی که منافع تجاری بر آن حاکم است. 0 3 نرگس🐚 1403/9/23 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 134 صنعت اینفلوئنسری فاقد قوانین و مقرراتی است که روابط بازیگران آن را تنظیم کند و بازارهای آن کاملا باز هستند و پلتفرمها نمیتوانند بدانند که آیا یک پست اصلا حمایت مالی میشود یا خیر! زیرا تراکنشها عمدتا خارج از پلتفرم انجام میشوند. 0 0 نرگس🐚 1403/9/23 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 137 تیلور لورنز در نیویورکتایمز نیز در مقالهای نوشت که اینفلوئنسرها به جایی رسیدهاند که حتی اختیار تصمیمگیری خوراک و پوشاک خود را به صاحبان برندها میفروشند. 0 0 نرگس🐚 1403/9/18 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 94 همه فکر میکنند که فلان اینفلوئنسر تا چه اندازه اصیل است و محتوای معتبری تولید میکند، حال آنکه بسیاری از دنبالکنندگان نمیدانند که اینفلوئنسر برای افزایش فروش محصولی که تبلیغ میکند و کمیسیونی که میخواهد بگیرد، چقدر برنامهریزی استراتژیک میکند و از واقعیت خود دور میشود. 0 3 نرگس🐚 1403/9/10 صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) امیلی هاند 4.5 1 صفحۀ 58 هنگامی که شرکتهای بزرگ برند و اینفلوئنسرها متوجه شدند که آنها نیز نوعی کالا و محصول در صنعت اینفلوئنسری هستند، هر دو طرف بهتر توانستند تعیین کنند که چه کسی میتواند برای معاملات از اسپانسری مالی طرف مقابل سود ببرد. 0 5