بریده‌ای از کتاب صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) اثر امیلی هاند

نرگس🐚

نرگس🐚

1403/9/10

بریدۀ کتاب

صفحۀ 58

هنگامی که شرکت‌های بزرگ برند و اینفلوئنسرها متوجه شدند که آنها نیز نوعی کالا و محصول در صنعت اینفلوئنسری هستند، هر دو طرف بهتر توانستند تعیین کنند که چه کسی می‌تواند برای معاملات از اسپانسری مالی طرف مقابل سود ببرد.

هنگامی که شرکت‌های بزرگ برند و اینفلوئنسرها متوجه شدند که آنها نیز نوعی کالا و محصول در صنعت اینفلوئنسری هستند، هر دو طرف بهتر توانستند تعیین کنند که چه کسی می‌تواند برای معاملات از اسپانسری مالی طرف مقابل سود ببرد.

37

5

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.