بریدهای از کتاب صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) اثر امیلی هاند
1403/9/10
صفحۀ 58
هنگامی که شرکتهای بزرگ برند و اینفلوئنسرها متوجه شدند که آنها نیز نوعی کالا و محصول در صنعت اینفلوئنسری هستند، هر دو طرف بهتر توانستند تعیین کنند که چه کسی میتواند برای معاملات از اسپانسری مالی طرف مقابل سود ببرد.
هنگامی که شرکتهای بزرگ برند و اینفلوئنسرها متوجه شدند که آنها نیز نوعی کالا و محصول در صنعت اینفلوئنسری هستند، هر دو طرف بهتر توانستند تعیین کنند که چه کسی میتواند برای معاملات از اسپانسری مالی طرف مقابل سود ببرد.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.