بریده‌ای از کتاب صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) اثر امیلی هاند

نرگس🐚

نرگس🐚

1403/9/23

بریدۀ کتاب

صفحۀ 137

تیلور لورنز در نیویورک‌تایمز نیز در مقاله‌ای نوشت که اینفلوئنسرها به جایی رسیده‌اند که حتی اختیار تصمیم‌گیری خوراک و پوشاک خود را به صاحبان برندها می‌فروشند.

تیلور لورنز در نیویورک‌تایمز نیز در مقاله‌ای نوشت که اینفلوئنسرها به جایی رسیده‌اند که حتی اختیار تصمیم‌گیری خوراک و پوشاک خود را به صاحبان برندها می‌فروشند.

14

0

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.