بریدهای از کتاب صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) اثر امیلی هاند
1403/9/23
صفحۀ 137
تیلور لورنز در نیویورکتایمز نیز در مقالهای نوشت که اینفلوئنسرها به جایی رسیدهاند که حتی اختیار تصمیمگیری خوراک و پوشاک خود را به صاحبان برندها میفروشند.
تیلور لورنز در نیویورکتایمز نیز در مقالهای نوشت که اینفلوئنسرها به جایی رسیدهاند که حتی اختیار تصمیمگیری خوراک و پوشاک خود را به صاحبان برندها میفروشند.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.