بریده‌ای از کتاب صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) اثر امیلی هاند

نرگس🐚

نرگس🐚

1403/9/18

بریدۀ کتاب

صفحۀ 94

همه فکر می‌کنند که فلان اینفلوئنسر تا چه اندازه اصیل است و محتوای معتبری تولید می‌کند، حال آنکه بسیاری از دنبال‌کنندگان نمی‌دانند که اینفلوئنسر برای افزایش فروش محصولی که تبلیغ می‌کند و کمیسیونی که می‌خواهد بگیرد، چقدر برنامه‌ریزی استراتژیک می‌کند و از واقعیت خود دور می‌شود.

همه فکر می‌کنند که فلان اینفلوئنسر تا چه اندازه اصیل است و محتوای معتبری تولید می‌کند، حال آنکه بسیاری از دنبال‌کنندگان نمی‌دانند که اینفلوئنسر برای افزایش فروش محصولی که تبلیغ می‌کند و کمیسیونی که می‌خواهد بگیرد، چقدر برنامه‌ریزی استراتژیک می‌کند و از واقعیت خود دور می‌شود.

21

3

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.