بریدهای از کتاب صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) اثر امیلی هاند
1403/9/18
صفحۀ 94
همه فکر میکنند که فلان اینفلوئنسر تا چه اندازه اصیل است و محتوای معتبری تولید میکند، حال آنکه بسیاری از دنبالکنندگان نمیدانند که اینفلوئنسر برای افزایش فروش محصولی که تبلیغ میکند و کمیسیونی که میخواهد بگیرد، چقدر برنامهریزی استراتژیک میکند و از واقعیت خود دور میشود.
همه فکر میکنند که فلان اینفلوئنسر تا چه اندازه اصیل است و محتوای معتبری تولید میکند، حال آنکه بسیاری از دنبالکنندگان نمیدانند که اینفلوئنسر برای افزایش فروش محصولی که تبلیغ میکند و کمیسیونی که میخواهد بگیرد، چقدر برنامهریزی استراتژیک میکند و از واقعیت خود دور میشود.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.