بریدهای از کتاب صنعت اینفلوئنسری (تلاش برای کسب اعتبار در رسانه های اجتماعی) اثر امیلی هاند
1403/9/22
صفحۀ 113
شما هر چقدر هنگام مواجه شدن با یک کاربر در رسانه اجتماعی تعداد دنبالکننده بالاتر یا تعداد بازتوییتهای بیشتری را مشاهده کنید، تصور میکنید که شخص مهمی است؛ درحالی که همیشه چنین نیست.
شما هر چقدر هنگام مواجه شدن با یک کاربر در رسانه اجتماعی تعداد دنبالکننده بالاتر یا تعداد بازتوییتهای بیشتری را مشاهده کنید، تصور میکنید که شخص مهمی است؛ درحالی که همیشه چنین نیست.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.