جزئیات پست

کیانی

1402/12/17

خواندن 1 دقیقه
(0/1000)

نظرات

👏👏👏👏👏
ما نمی‌تونیم دلیل وجودی خودمون رو تک به تک بررسی کنیم، چون ما مثل تیکه های پازل می‌مونیم که با قرار گرفتن کنار هم تصویر کامل تری رو تشکیل می‌دهیم.
2
کیانی

1402/12/17

از چه تکه هایی تشکیل شدیم ؟ 
منظورم جامعه بود، مردم یک جامعه تکه های یک پازل هستن که کنار هم معنادار میشن
@M._.k._.96 
علی رغم اینکه جواب های فلسفی و غیر فلسفی زیادی در مورد این موضوع وجود داره و البته در حوصله ی این مقال نمیگنجه، ولی به نظر من حقیقت امر اینه که واقعا من خودم هنوز نفهمیدم برای چی اومدم؟ کجاهستم؟ و به کجا خواهم رفت؟ و خیلی سئوالهای دیگه که تو ذهن آدمها هست و بی جواب میمونه، چرا که انسان‌ها از جواب دادن به خیلی سئوالها درمانده هستند. 
1
کیانی

1402/12/19

میدونین اونی که من خوندم و تا الان پیدا کردم و منبعش بیشتر قرآن هس ، اومدمون  هبوط کردن هس !و در کل زندگیمون امتحان هس برای پیمان الستی که قرآن گفته و دنیا و مادیت و هرآنچه در دنیاست همه رفتنیه و ذات الهی ماست که موندنی است همون نفخت من روحی ! 
علی

1402/12/19

میتونیم از پدر و مادرمون بپرسیم چون اونها ما رو درست کردند.
1
کیانی

1402/12/19

من این کارو انجام دادم . برا والدین من هنوز سواله . و اینکه اونا تحقیقی در این مورد نکردن هرچی دوروبرشون دیدن و شنیدن باور دارن .  
ارتقای روح و تعالی :)) چقدر خوب شد که پست گذاشتیددد
1
کیانی

1402/12/20

سلام آتنا جون چقدر خوشحال شدم که اینجایی ❤️
دقیقا . نیومدیم بخوریم بخوابیم پول جمع کنیم بلکه اومدیم درونمون رو بشناسیم تاریکی های درونمون رو بشناسیم و رو خودمون کار کنیم و استعدادهای خودمون و توانمدی های خودمون بشناسیم و از  به بالقوه  به  بالفعل در بیاریم اومدیم که آگاه تر بشیم و علم یاد بگیریم و عاشق پروردگار متعال بشیم و به تعالی نفس برسیم 
 
s n o w m a n

1402/12/23

سلام
تا اونجایی من اطلاع دارم و میتونم توضیح بدم؛ هدف خدا از به وجود آوردن هر یک از ماها، عمل به وظایفی هست که در آخر به هدف یکسانی میرسند اما هرکسی به شکل مختلف انجامش میده و هر کسی خودش باید رسالت خودش رو پیدا کنه به نوعی میشه گفت ما موظف به انجام تکالیفی هستیم که کسی اون تکالیف رو برامون لیست نکرده بلکه باید چشم و گوشمون رو باز کنیم و ببینیم و بشنویم. امیدوارم این جمله نورانی از مناجات حضرت زهرا تو زندگی هممون جاری بشه: و استعملنی لما خلقتنی له (منو مشغول کاری کن که به خاطرش منو آفریدی... :) ) و به نظرم اولین قدم برای شناخت وظایفمون شناخت دین و آگاهی به مسائل روز هستش.