بریده کتابهای محمد فائزی فرد محمد فائزی فرد 1403/8/8 روایت: مفاهیم بنیادی و روش های تحلیل برانون تامس 3.8 4 صفحۀ 15 بارت همچنین نشان داد که روایتگری، کنشی بیطرفانه نیست بلکه ماهیتی سیاسی دارد و به شکلگیری و تعیین واکنشهایمان به جهان پیرامون یاری میرساند و حتی نگرش ما دربارهی جهان و تجربیاتمان را رقم میزند. 0 11 محمد فائزی فرد 1403/6/27 نجات گربه (آموزش فیلمنامه نویسی) بلیک اسنایدر 4.3 1 صفحۀ 137 از نظر من فیلمنامهنویسی همانقدر که هنر است، علم هم هست. معیارهایش قابل اندازهگیریاند و قوانینی که بر آن حکمرانی میکنند ثابت و بعضا ابدی هستند، نگاهی به جوزف کمبل بیندازید. 0 3 محمد فائزی فرد 1403/6/26 نجات گربه (آموزش فیلمنامه نویسی) بلیک اسنایدر 4.3 1 صفحۀ 92 اگر فیلمتان درباره چیزی نیست، پس کارتان ایراد دارد. 0 2 محمد فائزی فرد 1403/6/26 نجات گربه (آموزش فیلمنامه نویسی) بلیک اسنایدر 4.3 1 صفحۀ 79 حالا که سنم از چهل بالا زده... همیشه باید موقع فکر درمورد قهرمانان حواسم جمع خودم باشد؛ چرا که در ذهن من آدمها همه چهل سالشان است! 0 2 محمد فائزی فرد 1403/6/21 همه ی همسران اجنه ی شیخ محمود لطیف هلمت 2.8 1 صفحۀ 1 کامو یکی از کردهای آواره کردستان سوریه است. ابتدا در فرانسه زندگی میکرد و رمانی هم با عنوان «الغریب» یا «بیگانه» به زبان عربی نوشت. بعدها عاشق دختری اسپانیایی شد و به خاطر او به اسپانیا رفت و دروازهبان تیم میلان شد، اما یک روز شوت محکمی به او میخورد و بهخاطر ضعف بدنی، میمیرد... 0 0 محمد فائزی فرد 1403/6/20 پرنده به پرنده: درس هایی چند درباره نوشتن و زندگی آن لموت 3.9 22 صفحۀ 237 به قول مارک تواین: «حضرت آدم تنها بشری بود که وقتی چیز خوبی میگفت میدانست هیچکس آن را پیشتر نگفته.» 2 48 محمد فائزی فرد 1403/6/19 پرنده به پرنده: درس هایی چند درباره نوشتن و زندگی آن لموت 3.9 22 صفحۀ 147 باید خودتان را در کانون نوشتهها قرار دهید، خودتان را و آنچه به باورتان حقیقی یا درست است. 0 3 محمد فائزی فرد 1403/6/18 پرنده به پرنده: درس هایی چند درباره نوشتن و زندگی آن لموت 3.9 22 صفحۀ 101 فرمول آلیس آدامز برای بعضی از داستانهای کوتاهش: «ABDCE، که به ترتیب از حرف اول این کلمات ساخته شده است: Action (رخداد/کنش)، Background (پس زمینه)، Development (بسط)، Climax (نقطه اوج) و Ending (پایان). 0 1 محمد فائزی فرد 1403/6/18 پرنده به پرنده: درس هایی چند درباره نوشتن و زندگی آن لموت 3.9 22 صفحۀ 100 آنچه را شخصیت بیش از همه، بیش از هر چیز دیگری در جهان، به آن اهمیت میدهد پیدا کنید؛ آنگاه خودبهخود موضوع خطیری که پایش در میان است، یا آنچه مایه دلنگرانی است را کشف کردهاید. 0 1 محمد فائزی فرد 1403/6/1 عقل سرخ و سه رساله ی دیگر یحیی بن حبش سهروردی 0.0 1 صفحۀ 2 مادام که مرد به معرفت شاد شود، هنوز قاصر است. 0 7 محمد فائزی فرد 1403/6/1 عقل سرخ و سه رساله ی دیگر یحیی بن حبش سهروردی 0.0 1 صفحۀ 2 و عشق عبارت است از محبتی که از حد بیرون ر فته باشد (و عشق با یافتن مراد نماند و شوق نماند)، پس هر مشتاقی به ضرورت چیزی یافته است و چیزی نایافته است، که اگر از جمال معشوق همه یافته بودی آرزو نماندی، و اگر هیچ نیافته بودی و ادراک نکرده، هم آرزوش متصور نشدی. 0 1 محمد فائزی فرد 1403/4/26 نوشتن مانند بزرگان ویلیام کین 5.0 1 صفحۀ 11 خلاقیت باکره نیست و نویسنده برای رسیدن به سطحی متعالیتر از خلاقیت، نیاز به سطح عمیقتری از شناخت و مطالعه دارد. 0 6
بریده کتابهای محمد فائزی فرد محمد فائزی فرد 1403/8/8 روایت: مفاهیم بنیادی و روش های تحلیل برانون تامس 3.8 4 صفحۀ 15 بارت همچنین نشان داد که روایتگری، کنشی بیطرفانه نیست بلکه ماهیتی سیاسی دارد و به شکلگیری و تعیین واکنشهایمان به جهان پیرامون یاری میرساند و حتی نگرش ما دربارهی جهان و تجربیاتمان را رقم میزند. 0 11 محمد فائزی فرد 1403/6/27 نجات گربه (آموزش فیلمنامه نویسی) بلیک اسنایدر 4.3 1 صفحۀ 137 از نظر من فیلمنامهنویسی همانقدر که هنر است، علم هم هست. معیارهایش قابل اندازهگیریاند و قوانینی که بر آن حکمرانی میکنند ثابت و بعضا ابدی هستند، نگاهی به جوزف کمبل بیندازید. 0 3 محمد فائزی فرد 1403/6/26 نجات گربه (آموزش فیلمنامه نویسی) بلیک اسنایدر 4.3 1 صفحۀ 92 اگر فیلمتان درباره چیزی نیست، پس کارتان ایراد دارد. 0 2 محمد فائزی فرد 1403/6/26 نجات گربه (آموزش فیلمنامه نویسی) بلیک اسنایدر 4.3 1 صفحۀ 79 حالا که سنم از چهل بالا زده... همیشه باید موقع فکر درمورد قهرمانان حواسم جمع خودم باشد؛ چرا که در ذهن من آدمها همه چهل سالشان است! 0 2 محمد فائزی فرد 1403/6/21 همه ی همسران اجنه ی شیخ محمود لطیف هلمت 2.8 1 صفحۀ 1 کامو یکی از کردهای آواره کردستان سوریه است. ابتدا در فرانسه زندگی میکرد و رمانی هم با عنوان «الغریب» یا «بیگانه» به زبان عربی نوشت. بعدها عاشق دختری اسپانیایی شد و به خاطر او به اسپانیا رفت و دروازهبان تیم میلان شد، اما یک روز شوت محکمی به او میخورد و بهخاطر ضعف بدنی، میمیرد... 0 0 محمد فائزی فرد 1403/6/20 پرنده به پرنده: درس هایی چند درباره نوشتن و زندگی آن لموت 3.9 22 صفحۀ 237 به قول مارک تواین: «حضرت آدم تنها بشری بود که وقتی چیز خوبی میگفت میدانست هیچکس آن را پیشتر نگفته.» 2 48 محمد فائزی فرد 1403/6/19 پرنده به پرنده: درس هایی چند درباره نوشتن و زندگی آن لموت 3.9 22 صفحۀ 147 باید خودتان را در کانون نوشتهها قرار دهید، خودتان را و آنچه به باورتان حقیقی یا درست است. 0 3 محمد فائزی فرد 1403/6/18 پرنده به پرنده: درس هایی چند درباره نوشتن و زندگی آن لموت 3.9 22 صفحۀ 101 فرمول آلیس آدامز برای بعضی از داستانهای کوتاهش: «ABDCE، که به ترتیب از حرف اول این کلمات ساخته شده است: Action (رخداد/کنش)، Background (پس زمینه)، Development (بسط)، Climax (نقطه اوج) و Ending (پایان). 0 1 محمد فائزی فرد 1403/6/18 پرنده به پرنده: درس هایی چند درباره نوشتن و زندگی آن لموت 3.9 22 صفحۀ 100 آنچه را شخصیت بیش از همه، بیش از هر چیز دیگری در جهان، به آن اهمیت میدهد پیدا کنید؛ آنگاه خودبهخود موضوع خطیری که پایش در میان است، یا آنچه مایه دلنگرانی است را کشف کردهاید. 0 1 محمد فائزی فرد 1403/6/1 عقل سرخ و سه رساله ی دیگر یحیی بن حبش سهروردی 0.0 1 صفحۀ 2 مادام که مرد به معرفت شاد شود، هنوز قاصر است. 0 7 محمد فائزی فرد 1403/6/1 عقل سرخ و سه رساله ی دیگر یحیی بن حبش سهروردی 0.0 1 صفحۀ 2 و عشق عبارت است از محبتی که از حد بیرون ر فته باشد (و عشق با یافتن مراد نماند و شوق نماند)، پس هر مشتاقی به ضرورت چیزی یافته است و چیزی نایافته است، که اگر از جمال معشوق همه یافته بودی آرزو نماندی، و اگر هیچ نیافته بودی و ادراک نکرده، هم آرزوش متصور نشدی. 0 1 محمد فائزی فرد 1403/4/26 نوشتن مانند بزرگان ویلیام کین 5.0 1 صفحۀ 11 خلاقیت باکره نیست و نویسنده برای رسیدن به سطحی متعالیتر از خلاقیت، نیاز به سطح عمیقتری از شناخت و مطالعه دارد. 0 6