بریدهای از کتاب چهار هزار هفته مدیریت زمان برای انسان فانی اثر الیور برکمن
1404/1/4
صفحۀ 91
در وهله ی اول، مسئله این است که رسانههای اجتماعی تعریف ما از "مسائل مهم" را تغییر میدهند. به قول هری فرانکفورت، فیلسوف آمریکایی، آنها توانایی ما برای "خواستن چیزهایی که به راستی میخواهیم" را زایل میکنند.
در وهله ی اول، مسئله این است که رسانههای اجتماعی تعریف ما از "مسائل مهم" را تغییر میدهند. به قول هری فرانکفورت، فیلسوف آمریکایی، آنها توانایی ما برای "خواستن چیزهایی که به راستی میخواهیم" را زایل میکنند.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.