بریدۀ کتاب

تاریخ کتابخوانی
بریدۀ کتاب

صفحۀ 112

هافمن از حواشی و تفسیر نویسی‌های قدیمی بیزار بود و به جای آنکه دانش‌آموزان کلاس را از باتلاقی پوشیده از قوانین و قواعد دستوری عبور دهد، به سرعت از روی آن رد می‌شد و در عوض بر خواندن خود متون تمرکز می‌کرد.بزرگ‌ترین اولویت هافمن، خواندن راحت متون, با دقت و هوشمندی تمام بود تا بتوان متن را به‌طور تمام و کمال خواند و به بهترین وجهی درک کرد.

هافمن از حواشی و تفسیر نویسی‌های قدیمی بیزار بود و به جای آنکه دانش‌آموزان کلاس را از باتلاقی پوشیده از قوانین و قواعد دستوری عبور دهد، به سرعت از روی آن رد می‌شد و در عوض بر خواندن خود متون تمرکز می‌کرد.بزرگ‌ترین اولویت هافمن، خواندن راحت متون, با دقت و هوشمندی تمام بود تا بتوان متن را به‌طور تمام و کمال خواند و به بهترین وجهی درک کرد.

298

25

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.