بریدۀ کتاب
1403/7/11
4.0
2
صفحۀ 112
هافمن از حواشی و تفسیر نویسیهای قدیمی بیزار بود و به جای آنکه دانشآموزان کلاس را از باتلاقی پوشیده از قوانین و قواعد دستوری عبور دهد، به سرعت از روی آن رد میشد و در عوض بر خواندن خود متون تمرکز میکرد.بزرگترین اولویت هافمن، خواندن راحت متون, با دقت و هوشمندی تمام بود تا بتوان متن را بهطور تمام و کمال خواند و به بهترین وجهی درک کرد.
هافمن از حواشی و تفسیر نویسیهای قدیمی بیزار بود و به جای آنکه دانشآموزان کلاس را از باتلاقی پوشیده از قوانین و قواعد دستوری عبور دهد، به سرعت از روی آن رد میشد و در عوض بر خواندن خود متون تمرکز میکرد.بزرگترین اولویت هافمن، خواندن راحت متون, با دقت و هوشمندی تمام بود تا بتوان متن را بهطور تمام و کمال خواند و به بهترین وجهی درک کرد.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.