بریده کتابهای محمدامین محبعلیمحمدامین محبعلی1402/12/27گفت وگو در باغشاهرخ مسکوب3.01صفحۀ 10باغ در و پیکر ندارد؛ باز و به پهنای دشت است و از هر جا که بنمایند، همانجا باغ است، راه ندارد. فقط باد راهنماست.025محمدامین محبعلی1402/11/16انجیل به روایت مسلمانانطریف خالدی4.50صفحۀ 156عیسی بن مریم گفت: «به راستی به شما میگویم که اکناف آسمان از ثروتمندان خالی است. ورود شتر از سوراخ سوزن آسانتر از ورود ثروتمند به بهشت است.» احمد بن حنبل، کتاب الزهد. به نقل از: انجیل به روایت مسلمانان، طریف خالدی، ترجمهٔ منصور معتمدی.06محمدامین محبعلی1402/10/08مینوی خرد: پژوهش بر پایه متن پازندمریم حاتمی5.00صفحۀ 34پرسید دانا از مینوی خِرَد که آیا دادار هرمزد چیزی را آفرید که اهریمن نتواند بدان آسیب رساند؟ مینوی خرد پاسخ کرد که به انسان خردمند و خرسند کم میتوان آسیب رساند.012محمدامین محبعلی1402/09/24الفهرستمحمدبن اسحق ابن ندیم5.00صفحۀ 624از جمله ملتی است بهنام کلناکایاتریان این گروه در تمام هندوستان پراکنده بود، و عقیده دارند اگر کسی مرتکب گناهی بزرگ شود از دور و نزدیک در او مشخص و نمایان است تا هنگامیکه در نهر کیف (گنگ؟) غسل کند و آن گناه پاک شود. ابنندیم، الفهرست37
بریده کتابهای محمدامین محبعلیمحمدامین محبعلی1402/12/27گفت وگو در باغشاهرخ مسکوب3.01صفحۀ 10باغ در و پیکر ندارد؛ باز و به پهنای دشت است و از هر جا که بنمایند، همانجا باغ است، راه ندارد. فقط باد راهنماست.025محمدامین محبعلی1402/11/16انجیل به روایت مسلمانانطریف خالدی4.50صفحۀ 156عیسی بن مریم گفت: «به راستی به شما میگویم که اکناف آسمان از ثروتمندان خالی است. ورود شتر از سوراخ سوزن آسانتر از ورود ثروتمند به بهشت است.» احمد بن حنبل، کتاب الزهد. به نقل از: انجیل به روایت مسلمانان، طریف خالدی، ترجمهٔ منصور معتمدی.06محمدامین محبعلی1402/10/08مینوی خرد: پژوهش بر پایه متن پازندمریم حاتمی5.00صفحۀ 34پرسید دانا از مینوی خِرَد که آیا دادار هرمزد چیزی را آفرید که اهریمن نتواند بدان آسیب رساند؟ مینوی خرد پاسخ کرد که به انسان خردمند و خرسند کم میتوان آسیب رساند.012محمدامین محبعلی1402/09/24الفهرستمحمدبن اسحق ابن ندیم5.00صفحۀ 624از جمله ملتی است بهنام کلناکایاتریان این گروه در تمام هندوستان پراکنده بود، و عقیده دارند اگر کسی مرتکب گناهی بزرگ شود از دور و نزدیک در او مشخص و نمایان است تا هنگامیکه در نهر کیف (گنگ؟) غسل کند و آن گناه پاک شود. ابنندیم، الفهرست37