بریدۀ کتاب
1403/2/3
3.5
1
صفحۀ 151
اساسا پول خرجکردن به انسان مصرفگرای شهری گونهای هویت نمایشی میدهد. برای همین، خانمها که نسبت به آقایان فرصت کمتری برای خودابرازی هویتی در جامعه شهری دارند، از نظر جامعهشناسی به خرید علاقه بیشتری دارند.
اساسا پول خرجکردن به انسان مصرفگرای شهری گونهای هویت نمایشی میدهد. برای همین، خانمها که نسبت به آقایان فرصت کمتری برای خودابرازی هویتی در جامعه شهری دارند، از نظر جامعهشناسی به خرید علاقه بیشتری دارند.
0
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.