عبدالله نعامی عبدالله نعامی پدیدآور دنبال کردن 0 دنبال کننده دنبال کردنهمۀ کتابها راهنمای کاربردی سنجش رضایت مشتریان بر اساس استاندارد ISO 10004: 2018 یعقوب سلیم پور 0.0 0 گمرک، مشتری و کیفیت خدمات اسماعیل اسمعیلی 0.0 0 مدیریت بازاریابی علی میرطاهری 0.0 0 اخلاق و احکام کسب و کار محمدصادق علیپور 0.0 0 تجارت و بازاریابی الکترونیک پیشرفته رضا حاتمیان 0.0 0 درآمدی بر بررسی رفتار مصرف کننده شهرام امین زاده 0.0 0 مدیریت برند و تبلیغات شهرام امین زاده 0.0 0 مدیریت استراتژی چابک در عصر دیجیتال: چگونه کارت های امتیازی متوازن و پویا، فرآیند تصمیم گیری، سرعت و اثربخشی را تغییر می دهند؟ جیمز کریملن 0.0 0 درآمدی بر پژوهش های کیفی و آمیخته = A glance at qualitative & mix method reserach مهدی بنی اسدی 0.0 0 بازارشناسی پیشرفته سیدفواد ظریفی 0.0 0 استراتژی بازاریابی دیجیتال (رهیافتی یکپارچه به بازاریابی آنلاین) سایمون کینگزنورث 0.0 0 درآمدی بر مدیریت رفتار سازمانی شهرام امین زاده 0.0 0
عبدالله نعامی عبدالله نعامی پدیدآور دنبال کردن 0 دنبال کننده دنبال کردنهمۀ کتابها راهنمای کاربردی سنجش رضایت مشتریان بر اساس استاندارد ISO 10004: 2018 یعقوب سلیم پور 0.0 0 گمرک، مشتری و کیفیت خدمات اسماعیل اسمعیلی 0.0 0 مدیریت بازاریابی علی میرطاهری 0.0 0 اخلاق و احکام کسب و کار محمدصادق علیپور 0.0 0 تجارت و بازاریابی الکترونیک پیشرفته رضا حاتمیان 0.0 0 درآمدی بر بررسی رفتار مصرف کننده شهرام امین زاده 0.0 0 مدیریت برند و تبلیغات شهرام امین زاده 0.0 0 مدیریت استراتژی چابک در عصر دیجیتال: چگونه کارت های امتیازی متوازن و پویا، فرآیند تصمیم گیری، سرعت و اثربخشی را تغییر می دهند؟ جیمز کریملن 0.0 0 درآمدی بر پژوهش های کیفی و آمیخته = A glance at qualitative & mix method reserach مهدی بنی اسدی 0.0 0 بازارشناسی پیشرفته سیدفواد ظریفی 0.0 0 استراتژی بازاریابی دیجیتال (رهیافتی یکپارچه به بازاریابی آنلاین) سایمون کینگزنورث 0.0 0 درآمدی بر مدیریت رفتار سازمانی شهرام امین زاده 0.0 0
مدیریت استراتژی چابک در عصر دیجیتال: چگونه کارت های امتیازی متوازن و پویا، فرآیند تصمیم گیری، سرعت و اثربخشی را تغییر می دهند؟ جیمز کریملن 0.0 0
درآمدی بر پژوهش های کیفی و آمیخته = A glance at qualitative & mix method reserach مهدی بنی اسدی 0.0 0