یعقوب سلیم پور یعقوب سلیم پور پدیدآور دنبال کردن 0 دنبال کننده دنبال کردنهمۀ کتابها راهنمای کاربردی سنجش رضایت مشتریان بر اساس استاندارد ISO 10004: 2018 یعقوب سلیم پور 0.0 0 خرد بازاریابی نسرین علایی 0.0 0 مدیریت استراتژی چابک در عصر دیجیتال: چگونه کارت های امتیازی متوازن و پویا، فرآیند تصمیم گیری، سرعت و اثربخشی را تغییر می دهند؟ جیمز کریملن 0.0 0 اطلاعات و مستندسازی سیستم های مدیریت برای سوابق "مبانی و واژگان" (ISO 30300: 2011) یعقوب سلیم پور 0.0 0 اطلاعات و مستندسازی سیستم های مدیریت برای سوابق "الزامات" (ISO 30301: 2011) یعقوب سلیم پور 0.0 0
یعقوب سلیم پور یعقوب سلیم پور پدیدآور دنبال کردن 0 دنبال کننده دنبال کردنهمۀ کتابها راهنمای کاربردی سنجش رضایت مشتریان بر اساس استاندارد ISO 10004: 2018 یعقوب سلیم پور 0.0 0 خرد بازاریابی نسرین علایی 0.0 0 مدیریت استراتژی چابک در عصر دیجیتال: چگونه کارت های امتیازی متوازن و پویا، فرآیند تصمیم گیری، سرعت و اثربخشی را تغییر می دهند؟ جیمز کریملن 0.0 0 اطلاعات و مستندسازی سیستم های مدیریت برای سوابق "مبانی و واژگان" (ISO 30300: 2011) یعقوب سلیم پور 0.0 0 اطلاعات و مستندسازی سیستم های مدیریت برای سوابق "الزامات" (ISO 30301: 2011) یعقوب سلیم پور 0.0 0
مدیریت استراتژی چابک در عصر دیجیتال: چگونه کارت های امتیازی متوازن و پویا، فرآیند تصمیم گیری، سرعت و اثربخشی را تغییر می دهند؟ جیمز کریملن 0.0 0
اطلاعات و مستندسازی سیستم های مدیریت برای سوابق "مبانی و واژگان" (ISO 30300: 2011) یعقوب سلیم پور 0.0 0