حسن الوداریحسن الوداریپدیدآوردنبال کردندنبال کردن همۀ کتابهابازاریابی و مدیریت بازار (رشته مدیریت بازرگانی)حسن الوداری3.50راهنمای طلایی بازاریابی بازارحسن الوداری0.00رویکردهای نوین رهبری سازمانی در هزاره سوم (مزایا، ماهیت، مفاهیم کلیدی و چالش های پیش رو) جلد 1حسن الوداری0.00رفتار مصرف کننده بین المللی در قرن بیست و یکم و تاثیر آن بر توسعه استراتژی بازاریابیای.سی. ساملی0.00راهنمای کامل بازاریابی و مدیریت بازارحسن الوداری0.00"سازمان حمایت گرا" و جایگاه آن در رفتار سازمانی هزاره سومزینب علی نجفی0.00رهبری مبتنی بر عقیده (25 اصل اساسی رهبری)آر.آلبرت مولر0.00مثلث بیگانگی شغلی (اضلاع، ریشه ها و رویکردها)حسن الوداری0.00روان شناسی رهبری انسانیمیشائیل پاشن0.00ده فضیلت برتر رهبران طراز اول (رهبری و شخصیت)رونالدمایکل گرین0.00
حسن الوداریحسن الوداریپدیدآوردنبال کردندنبال کردن همۀ کتابهابازاریابی و مدیریت بازار (رشته مدیریت بازرگانی)حسن الوداری3.50راهنمای طلایی بازاریابی بازارحسن الوداری0.00رویکردهای نوین رهبری سازمانی در هزاره سوم (مزایا، ماهیت، مفاهیم کلیدی و چالش های پیش رو) جلد 1حسن الوداری0.00رفتار مصرف کننده بین المللی در قرن بیست و یکم و تاثیر آن بر توسعه استراتژی بازاریابیای.سی. ساملی0.00راهنمای کامل بازاریابی و مدیریت بازارحسن الوداری0.00"سازمان حمایت گرا" و جایگاه آن در رفتار سازمانی هزاره سومزینب علی نجفی0.00رهبری مبتنی بر عقیده (25 اصل اساسی رهبری)آر.آلبرت مولر0.00مثلث بیگانگی شغلی (اضلاع، ریشه ها و رویکردها)حسن الوداری0.00روان شناسی رهبری انسانیمیشائیل پاشن0.00ده فضیلت برتر رهبران طراز اول (رهبری و شخصیت)رونالدمایکل گرین0.00
رویکردهای نوین رهبری سازمانی در هزاره سوم (مزایا، ماهیت، مفاهیم کلیدی و چالش های پیش رو) جلد 1حسن الوداری0.00