یادداشت محدثه ز

محدثه ز

محدثه ز

1404/4/11

        کتاب اینفلوئنسر رو به‌هوای پیج کتاب اینستاگرامم تهیه و شروع کردم، نکات خیلی خوبی هم ازش یاد گرفتم. تو این کتاب صفر تا صد بلاگر شدن رو خیلی واضح و با زبانی ساده توضیح میده، هم‌چنین آخر هر فصل مثال‌هایی از بلاگرهای موفق اورده که به درک بهتر مفاهیم اون فصل کمک می‌کنه.
مهم‌ترین نکاتی که تو این کتاب تاکید شده:
• خودتون باشید.
• اصالت داشته باشید! خلاق باشید و کپی‌کاری نکنید.
• محصول یا خدماتی رو معرفی کنید که حقیقتا به محتوای صفحه شما بیاد و دوسش داشته باشید و نه محصولی که پول بهتری می‌گیرید.

اما آیا واقعا این کتاب به‌درد بوکوفیل (پیج بلاگر کتاب) میخوره؟

رویکرد این کتاب تجاریه + همه مثال‌ها برای بلاگرهای آرایشی، لایف‌استایل و مسافرته برخلاف صفحه من با رویکردی رفاقتی!
با این حال بخش اول و دوم این کتاب رو توصیه می‌کنم بخونید! 
این کتاب به‌کار همه نوع پیجی میاد، ولی به‌کار بعضیا بیشتر میاد!
از طرفی ساختار این کتاب کاملا خارجیه، ساختاری که تو ایران تقریبا وجود نداره.
حدود صد صفحه اول این کتاب رو به‌چشم یک میکرواینفلوئنسر کتاب خوندم اما بقیه کتاب رو با نگرش یک مسئول روابط عمومی که بتونم تو انتخاب بلاگرها بهتر تصمیم بگیرم و بدونم چه ملاک‌هایی برای انتخاب بهترین‌ها وجود داره و با چه کسانی باید همکاری کنم.
به‌طور کلی هم برای حرفه‌ام هم برای علاقه‌م کتاب مفیدی بود.

☆ اینفلوئنسر کسی است که تاثیرگذار باشه، فارغ از تعداد فالوئر و لایک‌ها.

×اولین کتاب سال ۹۹، سیزدهم فروردین ۹۹
#کرونا
      

0

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.