یادداشت علی ریاضی

قدرت داستان گویی در کسب و کار
        شما اگه می‌خواستید به مخاطب‌هاتون ثابت کنید که با داستان گفتن می‌تونن راحت‌تر به خیلی از اهدافشون برسن، از چه وسیله‌ای استفاده می‌کردید؟ احتمالا از راه داستان گفتن می‌تونستید بهتر به این هدف برسید. کتاب پره از ماجراهای مختلفی که نویسنده در طول مدتی که با کسب‌وکارهای مختلف کار کرده بهشون برخورده.
همین داستان‌های کوتاه و شسته‌رفته، کتاب رو خیلی خوندنی کرده. به‌نظرم کتاب، خیلی خوب به هدفش رسیده ولی غیر از انتقال اون مفهوم اصلی (تاثیر زیاد داستان‌گویی در رونق کسب‌وکار) به روش‌های مختلفی هم اشاره می‌کنه که داستان‌گویی برای مخاطب آسون‌‌تر بشه. با این حال، اگه انتظار دارید که با چندتا راهنمایی مشخص شما رو داستان‌گو بکنه و کسب‌وکارتون رو موفق، متاسفانه باید بگم که کتاب مناسبی رو انتخاب نکردید.
      
2

0

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.