یادداشت میلاد هادیان

                اولین کتاب طنزی بود که میخوندم، کلا فکر نمی‌کردم کتابی که به طنز نوشته شده باشه انقدر خوندنش لذت بخش باشه! 
یادمه وقتی تموم شد تا چند روز به تقلید از کتاب داشتیم عربی صحبت میکردیم البته هیچوقت عربیم خوب نبود ولی خب خیلی از کتاب یاد گرفتم! دوستانی که کتاب رو خوندن در جریانن!
و  اینکه من این نسخه رو نخوندم و نسخه ای که خوندم قدیمی بود...

        
(0/1000)

نظرات

امید ابد

1402/06/11

ضعیف تره نسبت به اثار قبلیش
1
من کتاب دایی جان ناپلئون که رمان مشهور تر پزشک زاد هست رو نتونستم تموم کنم، ارتباط برقرار نکردم، اما از این کتاب لذت بردم داخلش دنبال چیز خاصی هم نبودم مثل یک فست فود بدون سود خاصی! 
امید ابد

1402/06/11

کتاب خوبیه ولی برای عوام نوشته شده ولی در رساندن محتوای مورد نظر نویسنده به مخاطب موفق نبوده چون پزشک زاد از طرفداران دکتر مصدق بوده این کتاب به نوعی به درگیری شاه و مصدق در قالب طنز و سفر به گذشته پرداخته   ولی کتابای دیگه اش جدای از طنازی که توشون هست یه نکات ریز و درشتی در لابلای شوخی ها رو هم به مخاطب عرضه میکنن که در زمان خاص کتاب ترند اون جامعه بوده و ایندگاهم باهاش همزاد پنداری میکنن مثل انداختن مشکلات به گردن انگلیسی ها ‌یا نوستالژی پرستی..ولی من اینو در این کتاب بخصوص ندیدم ..به گفته خودش بهترین کتابش ادب مرد به زه دولت اوست به گفته منتقدا بهترین اثرش حافظ ناشنیده پنده من از ترجمه کتاب دزیرش خیلی لذت برم و جز ده کتاب برتر ام هست که خوندم 
1
خیلی ممنونم بابت توضیحات شما
اون کتاب هارو هم میگذارم تو لیست🌺🙏