بریدههای کتاب پیمان مهرابی پیمان مهرابی 1403/2/14 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 35 0 9 پیمان مهرابی 1403/2/14 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 32 0 3 پیمان مهرابی 1403/2/14 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 30 0 7 پیمان مهرابی 1403/2/14 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 23 0 5 پیمان مهرابی 1403/2/14 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 22 0 2 پیمان مهرابی 1403/2/13 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 20 0 4 پیمان مهرابی 1403/2/13 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد: رجعت به ریشه ها جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 19 0 4 پیمان مهرابی 1403/2/13 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 19 0 3 پیمان مهرابی 1403/2/13 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 18 0 1 پیمان مهرابی 1403/2/13 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 17 5 6 پیمان مهرابی 1402/5/6 جنگ دائم برای صلح دائم گور ویدال 0.0 0 صفحۀ 9 در عصر و زمان مدرنیته، اعمال تروریستی فردی، سلاح نیازمندانِ به ستوه آمده و فرودستان تلقی شده است؛ در حالی که اعمال تروریستی دولتی و اقتصادی سلاحی است در دست قدرتمندان که بدون هیچ هراسی هرجا و هر وقت که بخواهند علیه فرد، ملت و جوامع انسانی به کار گرفته میشود. 0 8 پیمان مهرابی 1402/4/23 تعلق؛ محور تحول در انسان محمدصادق حائری شیرازی 4.7 15 صفحۀ 31 میخواهد بگوید انسان آزاد، انسانی است که آگاه باشد و تو ای انسان، آزادی تو در گرو آگاهی دوست. تا تو آگاه نباشی که رشد و غیّ کدام است، آن دین و آن جهتی که انتخاب میکنی جهت تو نیست، در او نیست؛ آزاد نیستی! 0 12 پیمان مهرابی 1402/4/23 تعلق؛ محور تحول در انسان محمدصادق حائری شیرازی 4.7 15 صفحۀ 27 علت اینکه ما در عصر حاضر در جامعهشناسی و فلسفه و اقتصاد به نتیجه روشنی نمیرسیم و دانشمندان به مراتب بیشتر از بیسواد ها، نسبت به خدا و حقیقت در تاریکی هستند، طبیعت کثرت گرایی این علوم است. 0 3 پیمان مهرابی 1402/4/23 تعلق؛ محور تحول در انسان محمدصادق حائری شیرازی 4.7 15 صفحۀ 21 بررسی کثرت گیج کننده و خسته کننده و سطحی است، در حالی که بررسی تعلق که وحدت باشد، روشن کننده و نور دهنده و مبین است. 0 1 پیمان مهرابی 1402/4/23 تعلق؛ محور تحول در انسان محمدصادق حائری شیرازی 4.7 15 صفحۀ 21 نیت برشی است از تعلقی که انسان دارد. 0 14 پیمان مهرابی 1402/4/23 تعلق؛ محور تحول در انسان محمدصادق حائری شیرازی 4.7 15 صفحۀ 20 توحید یعنی مرکز تعلق انسان را مشخص کردن؛ نبوت یعنی راه رسیدن به توحید را از نبی آموختن؛ امامت یعنی نمونه تعلق به توحید را سرمشق قرار دادن. 0 3 پیمان مهرابی 1402/4/23 تعلق؛ محور تحول در انسان محمدصادق حائری شیرازی 4.7 15 صفحۀ 19 تحولات انسان نتیجه ی تعلقات اوست. 0 5
بریدههای کتاب پیمان مهرابی پیمان مهرابی 1403/2/14 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 35 0 9 پیمان مهرابی 1403/2/14 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 32 0 3 پیمان مهرابی 1403/2/14 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 30 0 7 پیمان مهرابی 1403/2/14 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 23 0 5 پیمان مهرابی 1403/2/14 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 22 0 2 پیمان مهرابی 1403/2/13 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 20 0 4 پیمان مهرابی 1403/2/13 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد: رجعت به ریشه ها جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 19 0 4 پیمان مهرابی 1403/2/13 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 19 0 3 پیمان مهرابی 1403/2/13 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 18 0 1 پیمان مهرابی 1403/2/13 سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 61 صفحۀ 17 5 6 پیمان مهرابی 1402/5/6 جنگ دائم برای صلح دائم گور ویدال 0.0 0 صفحۀ 9 در عصر و زمان مدرنیته، اعمال تروریستی فردی، سلاح نیازمندانِ به ستوه آمده و فرودستان تلقی شده است؛ در حالی که اعمال تروریستی دولتی و اقتصادی سلاحی است در دست قدرتمندان که بدون هیچ هراسی هرجا و هر وقت که بخواهند علیه فرد، ملت و جوامع انسانی به کار گرفته میشود. 0 8 پیمان مهرابی 1402/4/23 تعلق؛ محور تحول در انسان محمدصادق حائری شیرازی 4.7 15 صفحۀ 31 میخواهد بگوید انسان آزاد، انسانی است که آگاه باشد و تو ای انسان، آزادی تو در گرو آگاهی دوست. تا تو آگاه نباشی که رشد و غیّ کدام است، آن دین و آن جهتی که انتخاب میکنی جهت تو نیست، در او نیست؛ آزاد نیستی! 0 12 پیمان مهرابی 1402/4/23 تعلق؛ محور تحول در انسان محمدصادق حائری شیرازی 4.7 15 صفحۀ 27 علت اینکه ما در عصر حاضر در جامعهشناسی و فلسفه و اقتصاد به نتیجه روشنی نمیرسیم و دانشمندان به مراتب بیشتر از بیسواد ها، نسبت به خدا و حقیقت در تاریکی هستند، طبیعت کثرت گرایی این علوم است. 0 3 پیمان مهرابی 1402/4/23 تعلق؛ محور تحول در انسان محمدصادق حائری شیرازی 4.7 15 صفحۀ 21 بررسی کثرت گیج کننده و خسته کننده و سطحی است، در حالی که بررسی تعلق که وحدت باشد، روشن کننده و نور دهنده و مبین است. 0 1 پیمان مهرابی 1402/4/23 تعلق؛ محور تحول در انسان محمدصادق حائری شیرازی 4.7 15 صفحۀ 21 نیت برشی است از تعلقی که انسان دارد. 0 14 پیمان مهرابی 1402/4/23 تعلق؛ محور تحول در انسان محمدصادق حائری شیرازی 4.7 15 صفحۀ 20 توحید یعنی مرکز تعلق انسان را مشخص کردن؛ نبوت یعنی راه رسیدن به توحید را از نبی آموختن؛ امامت یعنی نمونه تعلق به توحید را سرمشق قرار دادن. 0 3 پیمان مهرابی 1402/4/23 تعلق؛ محور تحول در انسان محمدصادق حائری شیرازی 4.7 15 صفحۀ 19 تحولات انسان نتیجه ی تعلقات اوست. 0 5