بریدههای کتاب فاطمه حیدری فاطمه حیدری 1404/4/19 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 76 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/19 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 75 «اگر با افراد طوری رفتار کنید چنان که گویی آنگونه که باید باشند هستند، به آنها کمک خواهید کرد آن کسی که شایسته آن هستند بشوند» گوته 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/13 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 65 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/13 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 65 هرکاری را که میتوانید انجام دهید و یا رویای توان انجام آن را دارید، آن را آغاز کنید. در جسارت نبوغ، قدرت و سحر و جادو نهفته است. 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/13 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 63 این ماهیت نبوغ شماست که دانشآموزان با خود به یادگار میبرند و شما را پس از ۳۰ سال به یاد میآورند. 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/9 خلقنده حمیدرضا مالمیر 0.0 صفحۀ 39 افراد خلاق افرادی با عزتنفس، خیالپرداز، جسور، با اراده، دارای ثبات قدم، دارای نگرش مثبت و امیدوار هستند. 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/9 خلقنده حمیدرضا مالمیر 0.0 صفحۀ 33 خلاقیت یعنی زمانی که ما به مسئله ای رسیدیم بتوانیم با آن روبهرو شویم و مهمتر از آن روشی را ارائه دهیم که مسئله را حل کند. 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/8 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 41 سه نهاد که مسئولیت غرق کردن نبوغ را ایفا میکنند: خانه، مدرسه و رسانههای عمومی 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/8 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 48 برچسبها، کودکان و نوجوانان را براساس آنچه نمیتوانند انجام دهند شناسایی میکنند، نه آنچه میتوانند. 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/8 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 48 من توجهم را به نقد از دو مورد از برچسبهای آموزشی در آمریکا اختصاص دادهام: ناتوانیهای یادگیری و اختلال عطش توجه بیشفعالی. 0 0
بریدههای کتاب فاطمه حیدری فاطمه حیدری 1404/4/19 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 76 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/19 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 75 «اگر با افراد طوری رفتار کنید چنان که گویی آنگونه که باید باشند هستند، به آنها کمک خواهید کرد آن کسی که شایسته آن هستند بشوند» گوته 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/13 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 65 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/13 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 65 هرکاری را که میتوانید انجام دهید و یا رویای توان انجام آن را دارید، آن را آغاز کنید. در جسارت نبوغ، قدرت و سحر و جادو نهفته است. 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/13 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 63 این ماهیت نبوغ شماست که دانشآموزان با خود به یادگار میبرند و شما را پس از ۳۰ سال به یاد میآورند. 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/9 خلقنده حمیدرضا مالمیر 0.0 صفحۀ 39 افراد خلاق افرادی با عزتنفس، خیالپرداز، جسور، با اراده، دارای ثبات قدم، دارای نگرش مثبت و امیدوار هستند. 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/9 خلقنده حمیدرضا مالمیر 0.0 صفحۀ 33 خلاقیت یعنی زمانی که ما به مسئله ای رسیدیم بتوانیم با آن روبهرو شویم و مهمتر از آن روشی را ارائه دهیم که مسئله را حل کند. 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/8 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 41 سه نهاد که مسئولیت غرق کردن نبوغ را ایفا میکنند: خانه، مدرسه و رسانههای عمومی 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/8 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 48 برچسبها، کودکان و نوجوانان را براساس آنچه نمیتوانند انجام دهند شناسایی میکنند، نه آنچه میتوانند. 0 0 فاطمه حیدری 1404/4/8 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 48 من توجهم را به نقد از دو مورد از برچسبهای آموزشی در آمریکا اختصاص دادهام: ناتوانیهای یادگیری و اختلال عطش توجه بیشفعالی. 0 0