بریدههای کتاب فاطمه خانوم فاطمه خانوم 1404/6/1 اعتراف غلامان حمیدرضا شاه آبادی 4.6 3 صفحۀ 116 سلام کردم. علیبنموسی جوابم را داد و بعد اضافه کرد:« سلام کلامی است که مومنین به یکدیگر میگویند. سلام یعنی طلب امن و آرامش برای دیگران؛ یعنی از من به تو گزندی نمیرسد.» 0 1 فاطمه خانوم 1404/5/30 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 357 خنک آنها که به تولدی دیگر رسیدند و در این تولد تنها و خلوت، به تولید پرداختند و از تنهایی نترسیدند، چون مرغهای بلندپرواز، همیشه تنها هستند. 0 2 فاطمه خانوم 1404/5/30 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 354 فکر مییابد و عقل میسنجد و عشق به بهترین دست میدهد و حرکت و عمل شروع میشود. 0 3 فاطمه خانوم 1404/5/30 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 350 ما مسئولیم؛ چون داراییم و چون تواناییم. مسئولیت براساس توانایی است، نه آگاهی. 0 0 فاطمه خانوم 1404/5/22 اعتراف غلامان حمیدرضا شاه آبادی 4.6 3 صفحۀ 35 هرچه تو میخواهی، فقط بدان که چیز مقدسی را میان انگشتانت میگردانی، چیزی که خداوند به آن سوگند یاد کرده است، ضایعش مکن. 0 0 فاطمه خانوم 1404/5/15 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 218 و همین است که راه رفتهها با خواندن آیهای دلها را میگرفتند و به راه میکشیدند و ما با خواندن قرآنها، به راه نمیآییم و گمراهتر میشویم و خود قرآن خواندنمان میشود سنگ راهمان و مانع حرکتمان و حجاب دیدارمان. 0 2 فاطمه خانوم 1404/5/15 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 209 هدف این نیست که مردم خوب بشوند، بل هدف این است که شرایط خوب شدن آنها فراهم بشود. آنگاه آنها هستند که میتوانند انتخاب کنند و اتخاذ کنند. 0 1 فاطمه خانوم 1404/5/11 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 198 0 0 فاطمه خانوم 1404/5/11 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 189 کسی که عاشق شد، در هرقدم دقتها دارد و لطافتها به خرج میدهد، درحالی که کاسب فقط سطحی و سرسری پیش میرود تا زودتر به سودی دست یابد. 0 0 فاطمه خانوم 1404/5/3 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 153 کار انسان حرکت و این است که حتی خوردن و خوابیدن و رفت و آمدهایش باید حرکت باشند. باید تحرک باشند، نه تنوع؛ که تحرک پلهها را زیر پا گذاشتن است و تنوع در یک پله چند جور ایستادن. 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/19 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 76 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/19 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 75 «اگر با افراد طوری رفتار کنید چنان که گویی آنگونه که باید باشند هستند، به آنها کمک خواهید کرد آن کسی که شایسته آن هستند بشوند» گوته 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/13 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 65 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/13 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 65 هرکاری را که میتوانید انجام دهید و یا رویای توان انجام آن را دارید، آن را آغاز کنید. در جسارت نبوغ، قدرت و سحر و جادو نهفته است. 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/13 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 63 این ماهیت نبوغ شماست که دانشآموزان با خود به یادگار میبرند و شما را پس از ۳۰ سال به یاد میآورند. 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/9 خلقنده حمیدرضا مالمیر 5.0 1 صفحۀ 39 افراد خلاق افرادی با عزتنفس، خیالپرداز، جسور، با اراده، دارای ثبات قدم، دارای نگرش مثبت و امیدوار هستند. 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/9 خلقنده حمیدرضا مالمیر 5.0 1 صفحۀ 33 خلاقیت یعنی زمانی که ما به مسئله ای رسیدیم بتوانیم با آن روبهرو شویم و مهمتر از آن روشی را ارائه دهیم که مسئله را حل کند. 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/8 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 41 سه نهاد که مسئولیت غرق کردن نبوغ را ایفا میکنند: خانه، مدرسه و رسانههای عمومی 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/8 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 48 برچسبها، کودکان و نوجوانان را براساس آنچه نمیتوانند انجام دهند شناسایی میکنند، نه آنچه میتوانند. 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/8 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 48 من توجهم را به نقد از دو مورد از برچسبهای آموزشی در آمریکا اختصاص دادهام: ناتوانیهای یادگیری و اختلال عطش توجه بیشفعالی. 0 0
بریدههای کتاب فاطمه خانوم فاطمه خانوم 1404/6/1 اعتراف غلامان حمیدرضا شاه آبادی 4.6 3 صفحۀ 116 سلام کردم. علیبنموسی جوابم را داد و بعد اضافه کرد:« سلام کلامی است که مومنین به یکدیگر میگویند. سلام یعنی طلب امن و آرامش برای دیگران؛ یعنی از من به تو گزندی نمیرسد.» 0 1 فاطمه خانوم 1404/5/30 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 357 خنک آنها که به تولدی دیگر رسیدند و در این تولد تنها و خلوت، به تولید پرداختند و از تنهایی نترسیدند، چون مرغهای بلندپرواز، همیشه تنها هستند. 0 2 فاطمه خانوم 1404/5/30 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 354 فکر مییابد و عقل میسنجد و عشق به بهترین دست میدهد و حرکت و عمل شروع میشود. 0 3 فاطمه خانوم 1404/5/30 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 350 ما مسئولیم؛ چون داراییم و چون تواناییم. مسئولیت براساس توانایی است، نه آگاهی. 0 0 فاطمه خانوم 1404/5/22 اعتراف غلامان حمیدرضا شاه آبادی 4.6 3 صفحۀ 35 هرچه تو میخواهی، فقط بدان که چیز مقدسی را میان انگشتانت میگردانی، چیزی که خداوند به آن سوگند یاد کرده است، ضایعش مکن. 0 0 فاطمه خانوم 1404/5/15 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 218 و همین است که راه رفتهها با خواندن آیهای دلها را میگرفتند و به راه میکشیدند و ما با خواندن قرآنها، به راه نمیآییم و گمراهتر میشویم و خود قرآن خواندنمان میشود سنگ راهمان و مانع حرکتمان و حجاب دیدارمان. 0 2 فاطمه خانوم 1404/5/15 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 209 هدف این نیست که مردم خوب بشوند، بل هدف این است که شرایط خوب شدن آنها فراهم بشود. آنگاه آنها هستند که میتوانند انتخاب کنند و اتخاذ کنند. 0 1 فاطمه خانوم 1404/5/11 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 198 0 0 فاطمه خانوم 1404/5/11 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 189 کسی که عاشق شد، در هرقدم دقتها دارد و لطافتها به خرج میدهد، درحالی که کاسب فقط سطحی و سرسری پیش میرود تا زودتر به سودی دست یابد. 0 0 فاطمه خانوم 1404/5/3 مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری 4.5 36 صفحۀ 153 کار انسان حرکت و این است که حتی خوردن و خوابیدن و رفت و آمدهایش باید حرکت باشند. باید تحرک باشند، نه تنوع؛ که تحرک پلهها را زیر پا گذاشتن است و تنوع در یک پله چند جور ایستادن. 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/19 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 76 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/19 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 75 «اگر با افراد طوری رفتار کنید چنان که گویی آنگونه که باید باشند هستند، به آنها کمک خواهید کرد آن کسی که شایسته آن هستند بشوند» گوته 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/13 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 65 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/13 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 65 هرکاری را که میتوانید انجام دهید و یا رویای توان انجام آن را دارید، آن را آغاز کنید. در جسارت نبوغ، قدرت و سحر و جادو نهفته است. 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/13 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 63 این ماهیت نبوغ شماست که دانشآموزان با خود به یادگار میبرند و شما را پس از ۳۰ سال به یاد میآورند. 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/9 خلقنده حمیدرضا مالمیر 5.0 1 صفحۀ 39 افراد خلاق افرادی با عزتنفس، خیالپرداز، جسور، با اراده، دارای ثبات قدم، دارای نگرش مثبت و امیدوار هستند. 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/9 خلقنده حمیدرضا مالمیر 5.0 1 صفحۀ 33 خلاقیت یعنی زمانی که ما به مسئله ای رسیدیم بتوانیم با آن روبهرو شویم و مهمتر از آن روشی را ارائه دهیم که مسئله را حل کند. 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/8 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 41 سه نهاد که مسئولیت غرق کردن نبوغ را ایفا میکنند: خانه، مدرسه و رسانههای عمومی 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/8 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 48 برچسبها، کودکان و نوجوانان را براساس آنچه نمیتوانند انجام دهند شناسایی میکنند، نه آنچه میتوانند. 0 0 فاطمه خانوم 1404/4/8 برانگیختن نبوغ کودکان در کلاس درس تامس آرمسترانگ 5.0 1 صفحۀ 48 من توجهم را به نقد از دو مورد از برچسبهای آموزشی در آمریکا اختصاص دادهام: ناتوانیهای یادگیری و اختلال عطش توجه بیشفعالی. 0 0