بریدههای کتاب fasakama fasakama 1404/5/13 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 142 0 0 fasakama 1404/5/12 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 141 0 0 fasakama 1404/5/8 قاسم مرتضی سرهنگی 3.3 3 صفحۀ 100 0 1 fasakama 1404/5/7 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 112 0 0 fasakama 1404/5/7 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 107 0 0 fasakama 1404/5/5 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 97 0 0 fasakama 1404/5/5 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 80 0 0 fasakama 1404/5/5 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 74 0 0 fasakama 1404/5/5 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 67 0 0 fasakama 1404/3/12 شرح حدیث جنود عقل و جهل سید روح الله موسوی خمینی 5.0 0 صفحۀ 39 فطرت، مخموره ی غیر محجوبه است که محکوم احکام طبیعت نشده و وجهه ی روحانیت و نورانیت آن ها باقی است. و اگر فطرت متوجه به طبیعت شد و محکوم به احکام آن گردید و محجوب از روحانیت و عالم اصلی خود شد، مبدأ جمیع شرور و منشأ جمیع شقاوت و بدبختی هاست، که تفصیل آن بیاید. 0 1 fasakama 1404/3/12 شرح حدیث جنود عقل و جهل سید روح الله موسوی خمینی 5.0 0 صفحۀ 26 انسان می تواند مَظهریت ابلیسیه را به مظهریت آدمیه مبدل نماید؛ زیرا که انسان تا در عالم طبیعت -که دار تغیر و تبدّل است- واقع است، به واسطه ی قوه ی مُنفَعله که حق تعالی به او عنایت نموده و راه سعادت و شقاوت را واضح فرموده، می تواند نقایص خود را مبدَّل به کمالات، و رذایل خویش را تبدیل به خصایل حمیده، و سیئات خود را مبدَّل به حسنات نماید. و این که معروف است «فلان خُلقِ زشت یا فلان صفت رذیله از ذاتیات است و قابل تغییر نیست»، اصلی ندارد و حرفی بی اساس و ناشی از قِلّت تدبر است؛ بلکه با ریاضات و مجاهدات، تمام صفات نفسانیه را می توان تبدیل [نمود] و تغییر داد، حتی جُبن و بخل و حرص و طمع را می توان مبدل به شجاعت و کرم و قناعت و عزت نفس نمود. 0 1 fasakama 1404/3/12 شرح حدیث جنود عقل و جهل سید روح الله موسوی خمینی 5.0 0 صفحۀ 25 بدان که آدمِ اول و ابلیس اعظم حقیقت عقل و جهل می باشند و از برای هریک، ذریه و مظاهری است در عالم دنیا، که تشخیص آن ها و تمیز بین آن دو طایفه را هم در این عالم می توان داد از موازین قرآنیه که میزان اکبر است و از موازین حدیثیه که موازین صغری هستند. 0 3
بریدههای کتاب fasakama fasakama 1404/5/13 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 142 0 0 fasakama 1404/5/12 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 141 0 0 fasakama 1404/5/8 قاسم مرتضی سرهنگی 3.3 3 صفحۀ 100 0 1 fasakama 1404/5/7 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 112 0 0 fasakama 1404/5/7 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 107 0 0 fasakama 1404/5/5 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 97 0 0 fasakama 1404/5/5 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 80 0 0 fasakama 1404/5/5 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 74 0 0 fasakama 1404/5/5 بر جاده های آبی سرخ: بر اساس زندگی میرمهنای دغابی (کتاب های اول، دوم، سوم) جلد 1 نادر ابراهیمی 4.5 11 صفحۀ 67 0 0 fasakama 1404/3/12 شرح حدیث جنود عقل و جهل سید روح الله موسوی خمینی 5.0 0 صفحۀ 39 فطرت، مخموره ی غیر محجوبه است که محکوم احکام طبیعت نشده و وجهه ی روحانیت و نورانیت آن ها باقی است. و اگر فطرت متوجه به طبیعت شد و محکوم به احکام آن گردید و محجوب از روحانیت و عالم اصلی خود شد، مبدأ جمیع شرور و منشأ جمیع شقاوت و بدبختی هاست، که تفصیل آن بیاید. 0 1 fasakama 1404/3/12 شرح حدیث جنود عقل و جهل سید روح الله موسوی خمینی 5.0 0 صفحۀ 26 انسان می تواند مَظهریت ابلیسیه را به مظهریت آدمیه مبدل نماید؛ زیرا که انسان تا در عالم طبیعت -که دار تغیر و تبدّل است- واقع است، به واسطه ی قوه ی مُنفَعله که حق تعالی به او عنایت نموده و راه سعادت و شقاوت را واضح فرموده، می تواند نقایص خود را مبدَّل به کمالات، و رذایل خویش را تبدیل به خصایل حمیده، و سیئات خود را مبدَّل به حسنات نماید. و این که معروف است «فلان خُلقِ زشت یا فلان صفت رذیله از ذاتیات است و قابل تغییر نیست»، اصلی ندارد و حرفی بی اساس و ناشی از قِلّت تدبر است؛ بلکه با ریاضات و مجاهدات، تمام صفات نفسانیه را می توان تبدیل [نمود] و تغییر داد، حتی جُبن و بخل و حرص و طمع را می توان مبدل به شجاعت و کرم و قناعت و عزت نفس نمود. 0 1 fasakama 1404/3/12 شرح حدیث جنود عقل و جهل سید روح الله موسوی خمینی 5.0 0 صفحۀ 25 بدان که آدمِ اول و ابلیس اعظم حقیقت عقل و جهل می باشند و از برای هریک، ذریه و مظاهری است در عالم دنیا، که تشخیص آن ها و تمیز بین آن دو طایفه را هم در این عالم می توان داد از موازین قرآنیه که میزان اکبر است و از موازین حدیثیه که موازین صغری هستند. 0 3