بریده کتابهای لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات سجاد علی پور 1403/4/9 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 2 0 0 سجاد علی پور 1403/4/9 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 10 به باور من، دنیای حاتمی کیا دنیای قابل تحمل و قابل زیستنی است. دنیایی نیست که همه چیز و همه کس را سیاهی فرا گرفته باشد، به عکس، او از سپیدی درونش بهره می گیرد و به آدم هایش همین رنگ سپید را می زند. سپید، نه به معنی خوب و بی نقص، سپید به معنای زیبا و زیبایی و فرشته گونی سرشت انسان را دیدن، و انسان را در ضعف، در ترس، در رنج و تنهایی دیدن و در قدرت و جسارت دیدن. زشتی ها و بدی ها را دیدن، اما به خوبی ها و زیبایی ها، بی ایمان و بی اعتماد نشدن و از رنج انسان ها، رنج بردن و از شادی شان، شاد شدن. 0 0 سجاد علی پور 1403/4/17 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 38 0 0 سجاد علی پور 1403/4/17 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 39 ((اول کس که در عالم شعر گفت آدم بود و سبب آن بود که هابیل مظلوم را قابیل مشئوم بکشت و آدم را داغ غربت و ندامت تازه شد و در سوگ فرزند و مرثیت دنیا شعر بگفت)) 0 1 سجاد علی پور 1403/4/10 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 32 0 0 سجاد علی پور 1403/4/9 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 13 در دیده بان، اساس، احساس است که از خود فیلم هم مهمتر است. اساس در راست گویی و شفافیت آن است، در گرمی و مهربانی آن. نقص ها و غلط های گرامری قابل حل هستند و می شود آن ها را آموخت. با آموزش و تمرین، فن از آب در می آید، ولی حس،نه. 0 0 سجاد علی پور 1403/4/9 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 16 0 0
بریده کتابهای لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات سجاد علی پور 1403/4/9 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 2 0 0 سجاد علی پور 1403/4/9 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 10 به باور من، دنیای حاتمی کیا دنیای قابل تحمل و قابل زیستنی است. دنیایی نیست که همه چیز و همه کس را سیاهی فرا گرفته باشد، به عکس، او از سپیدی درونش بهره می گیرد و به آدم هایش همین رنگ سپید را می زند. سپید، نه به معنی خوب و بی نقص، سپید به معنای زیبا و زیبایی و فرشته گونی سرشت انسان را دیدن، و انسان را در ضعف، در ترس، در رنج و تنهایی دیدن و در قدرت و جسارت دیدن. زشتی ها و بدی ها را دیدن، اما به خوبی ها و زیبایی ها، بی ایمان و بی اعتماد نشدن و از رنج انسان ها، رنج بردن و از شادی شان، شاد شدن. 0 0 سجاد علی پور 1403/4/17 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 38 0 0 سجاد علی پور 1403/4/17 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 39 ((اول کس که در عالم شعر گفت آدم بود و سبب آن بود که هابیل مظلوم را قابیل مشئوم بکشت و آدم را داغ غربت و ندامت تازه شد و در سوگ فرزند و مرثیت دنیا شعر بگفت)) 0 1 سجاد علی پور 1403/4/10 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 32 0 0 سجاد علی پور 1403/4/9 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 13 در دیده بان، اساس، احساس است که از خود فیلم هم مهمتر است. اساس در راست گویی و شفافیت آن است، در گرمی و مهربانی آن. نقص ها و غلط های گرامری قابل حل هستند و می شود آن ها را آموخت. با آموزش و تمرین، فن از آب در می آید، ولی حس،نه. 0 0 سجاد علی پور 1403/4/9 لذت نقد: نقدها، ضدیادداشت ها، مقالات مسعود فراستی 3.0 0 صفحۀ 16 0 0