بریده کتابهای هر واژه یک بذر است فاطمه نریمانی 1403/10/28 هر واژه یک بذر است سوزانا تامارو 3.0 2 صفحۀ 32 سخن توان سازندگی و ویرانگری دارد. 0 2 فاطمه نریمانی 1403/10/28 هر واژه یک بذر است سوزانا تامارو 3.0 2 صفحۀ 28 نارسیس (سمبل خودشیفتگی) رب النوع کوچکی است که بر زمانهی ما سلطه دارد. 0 2 فاطمه نریمانی 1403/10/28 هر واژه یک بذر است سوزانا تامارو 3.0 2 صفحۀ 27 زندگیِ بدون رمز و راز زندگیای است عاری از شعر و ناتوان از درک ژرف زیبایی. 0 2 فاطمه نریمانی 1403/10/28 هر واژه یک بذر است سوزانا تامارو 3.0 2 صفحۀ 57 جامعهای که آسمانش تهی است، تنها به ظاهر آزاد و قوی است. در واقع مانند میز چوبی قطوری است که آن را بید زده است. بیدی که به آن میزند ترس است. البته نه ترس ذاتی که سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد تا انسان بتواند از چنگ ببر بگریزد، بلکه ترسی نهانی و نادیدنی، ترسی که مانند استنشاق بیش از حد سرب و پنبه نسوز انسان را مسموم میکند. 0 2 فاطمه نریمانی 1403/10/28 هر واژه یک بذر است سوزانا تامارو 3.0 2 صفحۀ 54 برای جنگیدن باید بینهایت حاضر و در عین حال غایب بود. حاضر برای ژرفترین خواهشهای روحانی خویش و غایب برای افکار ابلهانهای که سطح آب را متلاطم میکنند. 0 2
بریده کتابهای هر واژه یک بذر است فاطمه نریمانی 1403/10/28 هر واژه یک بذر است سوزانا تامارو 3.0 2 صفحۀ 32 سخن توان سازندگی و ویرانگری دارد. 0 2 فاطمه نریمانی 1403/10/28 هر واژه یک بذر است سوزانا تامارو 3.0 2 صفحۀ 28 نارسیس (سمبل خودشیفتگی) رب النوع کوچکی است که بر زمانهی ما سلطه دارد. 0 2 فاطمه نریمانی 1403/10/28 هر واژه یک بذر است سوزانا تامارو 3.0 2 صفحۀ 27 زندگیِ بدون رمز و راز زندگیای است عاری از شعر و ناتوان از درک ژرف زیبایی. 0 2 فاطمه نریمانی 1403/10/28 هر واژه یک بذر است سوزانا تامارو 3.0 2 صفحۀ 57 جامعهای که آسمانش تهی است، تنها به ظاهر آزاد و قوی است. در واقع مانند میز چوبی قطوری است که آن را بید زده است. بیدی که به آن میزند ترس است. البته نه ترس ذاتی که سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد تا انسان بتواند از چنگ ببر بگریزد، بلکه ترسی نهانی و نادیدنی، ترسی که مانند استنشاق بیش از حد سرب و پنبه نسوز انسان را مسموم میکند. 0 2 فاطمه نریمانی 1403/10/28 هر واژه یک بذر است سوزانا تامارو 3.0 2 صفحۀ 54 برای جنگیدن باید بینهایت حاضر و در عین حال غایب بود. حاضر برای ژرفترین خواهشهای روحانی خویش و غایب برای افکار ابلهانهای که سطح آب را متلاطم میکنند. 0 2