بریدههای کتاب یک عدد مامان به فروش می رسد فاطمهالسادات شهروش دیروز یک عدد مامان به فروش می رسد کاره سانتوس 3.8 7 صفحۀ 83 آدمبزرگها یک عالمه دوز و کلک بلدند تا چیزی را که میخواهند، از زیر زبان آدم بکشند بیرون 0 4 فاطمهالسادات شهروش دیروز یک عدد مامان به فروش می رسد کاره سانتوس 3.8 7 صفحۀ 73 وقتی بزرگترها سؤال میپرسند، همیشه از ما انتظار ندارند جواب بدهیم 0 3 فاطمهالسادات شهروش دیروز یک عدد مامان به فروش می رسد کاره سانتوس 3.8 7 صفحۀ 32 گاهی اوقات ما بچهها دو سال وقت لازم داریم تا چیزی را بفهمیم؛ ولی در نهایت میفهمیم. مهم این است که اعتمادبهنفسمان را از دست ندهیم. 0 5 فاطمهالسادات شهروش دیروز یک عدد مامان به فروش می رسد کاره سانتوس 3.8 7 صفحۀ 76 بایدها و نبایدهای بزرگترها هر لحظه تغییر میکند؛ ولی هیچ وقت خوب نیست. 0 5 فاطمهالسادات شهروش دیروز یک عدد مامان به فروش می رسد کاره سانتوس 3.8 7 صفحۀ 74 واقعا هیچ کس خیال ندارد یک آدم آهنی اختراع کند که مشقهای آدم را بنویسد؟ 0 8 فاطمهالسادات شهروش 1404/2/15 یک عدد مامان به فروش می رسد کاره سانتوس 3.8 7 صفحۀ 17 برای جدب مشتری فقط باید چیزهای خوب بگویی. چیزهای بد را خودشان به وقتش میفهمند؛ وقتی کار از کار گذشته و راه برگشتی نیست. 0 6
بریدههای کتاب یک عدد مامان به فروش می رسد فاطمهالسادات شهروش دیروز یک عدد مامان به فروش می رسد کاره سانتوس 3.8 7 صفحۀ 83 آدمبزرگها یک عالمه دوز و کلک بلدند تا چیزی را که میخواهند، از زیر زبان آدم بکشند بیرون 0 4 فاطمهالسادات شهروش دیروز یک عدد مامان به فروش می رسد کاره سانتوس 3.8 7 صفحۀ 73 وقتی بزرگترها سؤال میپرسند، همیشه از ما انتظار ندارند جواب بدهیم 0 3 فاطمهالسادات شهروش دیروز یک عدد مامان به فروش می رسد کاره سانتوس 3.8 7 صفحۀ 32 گاهی اوقات ما بچهها دو سال وقت لازم داریم تا چیزی را بفهمیم؛ ولی در نهایت میفهمیم. مهم این است که اعتمادبهنفسمان را از دست ندهیم. 0 5 فاطمهالسادات شهروش دیروز یک عدد مامان به فروش می رسد کاره سانتوس 3.8 7 صفحۀ 76 بایدها و نبایدهای بزرگترها هر لحظه تغییر میکند؛ ولی هیچ وقت خوب نیست. 0 5 فاطمهالسادات شهروش دیروز یک عدد مامان به فروش می رسد کاره سانتوس 3.8 7 صفحۀ 74 واقعا هیچ کس خیال ندارد یک آدم آهنی اختراع کند که مشقهای آدم را بنویسد؟ 0 8 فاطمهالسادات شهروش 1404/2/15 یک عدد مامان به فروش می رسد کاره سانتوس 3.8 7 صفحۀ 17 برای جدب مشتری فقط باید چیزهای خوب بگویی. چیزهای بد را خودشان به وقتش میفهمند؛ وقتی کار از کار گذشته و راه برگشتی نیست. 0 6