بریده‌ای از کتاب مرگ تراژدی اثر گئورگ اشتاینر

بریدۀ کتاب

صفحۀ 31

نمایشنامه نویسان دوره الیزابت به همه اصول نئوکلاسیک پشت کردند. آنها قانون سه وحدت را نادیده گرفتند ، از هم سرایان روی گرداندند و پیرنگ های کمدی و تراژدی را بی هیچ گونه تمایزی در هم آمیختند . در تماشاخانه شکسپیر و معاصران او ، جهان صحنه تئاتر بود.

نمایشنامه نویسان دوره الیزابت به همه اصول نئوکلاسیک پشت کردند. آنها قانون سه وحدت را نادیده گرفتند ، از هم سرایان روی گرداندند و پیرنگ های کمدی و تراژدی را بی هیچ گونه تمایزی در هم آمیختند . در تماشاخانه شکسپیر و معاصران او ، جهان صحنه تئاتر بود.

99

11

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.