بریدهای از کتاب مقدمات روانشناسی یونگ اثر ورنون نوردبی
1403/5/8
صفحۀ 40
از پدر و مادر اسباب بازیها و سایر اشیای پیرامون توسط کودک .ببینیم آگاهی کودک به طور روزمره و از طریق کاربرد چهار عملکرد ذهنی رشد می.کند یونگ این کارکردها را «تفکر»، «احساس»، «حس» «بدنی و شهود» نامید. کودک این چهار کارکرد را به یک اندازه مورد استفاده قرار نمیدهد و معمولا یکی از آنها را به از دیگران ترجیح میدهد استفادهی غالب از یکی از این کارکردها همان چیزی است که یک کودک را از کودک دیگر متمایز میکند.
از پدر و مادر اسباب بازیها و سایر اشیای پیرامون توسط کودک .ببینیم آگاهی کودک به طور روزمره و از طریق کاربرد چهار عملکرد ذهنی رشد می.کند یونگ این کارکردها را «تفکر»، «احساس»، «حس» «بدنی و شهود» نامید. کودک این چهار کارکرد را به یک اندازه مورد استفاده قرار نمیدهد و معمولا یکی از آنها را به از دیگران ترجیح میدهد استفادهی غالب از یکی از این کارکردها همان چیزی است که یک کودک را از کودک دیگر متمایز میکند.
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.