بریدۀ کتاب
1403/2/5
3.7
8
صفحۀ 63
تحقیقات جدید در مدارس فلوریدا نشان می دهد مشروط کردن وسوسه به رفتارهای خوبی که گاهی از انجامشان میترسیم میتواند، هم در بلندمدت و هم در کوتاهمدت، باعث تداوم آن رفتارها شود. وقتی به دانشآموزان احازه داده میشد موقع حل مسئلههای سخت ریاضی تنقلات بخورند، آهنگ گوش کنند و یا با ماژیک بازی کنند، برخلاف تصور بسیاری از معلمان، تکلیفشان را بهتر انجام میدادند.
تحقیقات جدید در مدارس فلوریدا نشان می دهد مشروط کردن وسوسه به رفتارهای خوبی که گاهی از انجامشان میترسیم میتواند، هم در بلندمدت و هم در کوتاهمدت، باعث تداوم آن رفتارها شود. وقتی به دانشآموزان احازه داده میشد موقع حل مسئلههای سخت ریاضی تنقلات بخورند، آهنگ گوش کنند و یا با ماژیک بازی کنند، برخلاف تصور بسیاری از معلمان، تکلیفشان را بهتر انجام میدادند.
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.