بریدهای از کتاب مدرسه خلاق: چگونه آموزش آزمون محور را سرنگون کنیم؟ اثر کن رابینسون
1402/9/4
صفحۀ 19
خلاصه مطلب اینکه بسیاری از کشورهای توسعهیافته، تا قبل از اواسط قرن هجدهم میلادی، سیستم آموزش همگانی نداشتند. این سیستمها عمدتا برای رفع نیاز کارگران انقلاب صنعتی طراحی شده و بر اساس اصول تولید انبوه ساماندهی شدهاند جنبش استانداردها مدعی است که بر کارآمد ساختن و قابل ارزشیابی بودن این سیستمها تمرکز کرده است. مشکل اینجاست که این سیستمها ذاتا با شرایط کاملا متفاوت قرن بیست و یکم ناسازگارند.
خلاصه مطلب اینکه بسیاری از کشورهای توسعهیافته، تا قبل از اواسط قرن هجدهم میلادی، سیستم آموزش همگانی نداشتند. این سیستمها عمدتا برای رفع نیاز کارگران انقلاب صنعتی طراحی شده و بر اساس اصول تولید انبوه ساماندهی شدهاند جنبش استانداردها مدعی است که بر کارآمد ساختن و قابل ارزشیابی بودن این سیستمها تمرکز کرده است. مشکل اینجاست که این سیستمها ذاتا با شرایط کاملا متفاوت قرن بیست و یکم ناسازگارند.
1
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.