کتاب "مغازه خودکشی" مثل هر کتابی که صرفاً جهت فروش بیشتر در ایران ترند میشه، هیچ ارزش والایی نداره.
این کتاب رو به خاطر تعریف مبالغهآمیز چندتا از دوستانم خریدم و هرچقدر جلوتر میرفتم متعجبتر میشدم که چرا باید همچین کتابی که حتی در حد کتابهای کودک و نوجوان هم نیست، در بین بزرگسالان ترند بشه و طوری افراد رو گول بزنه که همه فکر کنند این یک رمان شاهکاریست درحالی که حتی یک جمله هم از کتاب هیچ چیز جدیدی رو به شما اضافه نمیکنه و بعد از اتمام کتاب حتی یادتون میره یه زمانی کتابی به نام "مغازه خودکشی" خوندین!
خُب همهی اینها قدرت تبلیغات رو نشون میده، مثل کتابهای زیادی که توسط نشرهای بزرگ به خاطر داشتن پلتفرمهای بزرگتر و توانایی در صرف هزینههای بیشتر برای ترندسازی، بیدلیل و بیجهت بدون توجه به کیفیت متنی و داستانی، معروف شدند