یادداشت امیلی امرایی
1400/11/10
شاید باور نکردنی باشد، امّا در جهانی از اطلاعات نامحدود، ما با یک شکاف بزرگ از اطلاعات جنسیتی مواجه هستیم. حتی بسیاری از شرکت های بزرگ و محصولات مصرفی براساس استانداردهای مردانه کار می کنند. خواه بپذیریم، خواه مخالفت کنیم، استاندارد دانستن جنسیت مرد و نیازهای مردانه همچنان تصور غالب در جهان است. همین امر باعث می شود که جهان از توجه به زنان و نیازهای آن ها غافل شود. این تمایل به نادیده گرفتن زنان، در حقیقت، ریشه اصلی این شکافِ بزرگ جنسیتی است. در نتیجه، تصمیم گیری برای طراحی محصولات، مکان ها و هر چیزی که در جهان وجود دارد بر پایه اطلاعات مردانه پیش میرود و زنان در آن نقش کمتری دارند.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.