یادداشت علی فروتن

                آنت سیمونز (Annette Simmons) این کتاب را با هدف آموزش روش رونق بخشیدن به کسب‌و‌کار از طریق قصه‌گویی نوشته است.

در واقع مخاطب این کتاب مدیران، مشاوران تبلیغات، کارآفرینان و افراد فعال در حوزه‌های مشابه است. بنابراین، علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی سود چندانی از خواندن آن نخواهند برد.

سیمونز در این کتاب روش انگیزش کارکنان، هدف‌گذاری، آموزش، انتقال تجربیات، جلب اعتماد، همدلی و... به کمک قصه‌گویی را شرح می‌دهد.

نویسنده به فعالان حرفه‌ای حوزه‌های پیش-گفته می‌آموزد که چگونه می‌توانند از قدرت حواس، هنر گزیده‌گویی، تغییر زاویه دید، شنیدن و دیگر شیوه‌ها برای انتقال مفاهیم خود بهره بگیرند.

ترجمه خانم زهرا باختری روان است.
        
(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.