یادداشت محمدصادق نیلفروشان

                نمیدانم چقدر این حرف درست است که  هدف اصلی نویسنده از کتابت این کتاب بیان نقش قصه گویی و روایت ها در  رونق بخشی به کسب و کار و اقتصاد بوده است . اما من از خواندن کتاب نقش روایت و قصه گویی را بیشتر در تربیت و آموزش  دیدم و فهمیدم . نقش قصه ها را در تعامل حاکمان با اجتماع ، رسانه ها با باورها و،پدر ها و مادرها  با فرزندان فهمیدم . و اینکه آنچه به باور انسانها تبدیل میشود نه حقیقت ها که قصه و روایاتی است که از حقائق به مخاطب نشان داده میشود . آن حقیقتی بر دل انسان مینشیند که روایت و قصه دلنشین تری از آن به مخاطب عرضه شده باشد . لذا در جنگ رسانه ها ، آن رسانه ای پیروز است که از آنچه میخواهد به باور مخاطب برساند تصویر و قصه و ویترین دلنشین تری ارائه کند ... و این در جامعه امروز ما چقدر مهم است . دست نشر اطراف به خاطر انتخابش در  چاپ این کتاب درد نکند .... 
        
(0/1000)

نظرات

کتاب دیگری هم داره اطراف
هر برند یک قصه هست

اون دقیق بوی کسب و کار میده.

برای من مفید بود