بریده کتابهای ادب الهی: تادیب نفس به معنی الاعم معصومه هاشمی 1403/6/13 ادب الهی: تادیب نفس به معنی الاعم جلد 1 مجتبی تهرانی 4.5 10 صفحۀ 28 این را بدانید که رویارویی کفر و ایمان در طول تاریخ رویارویی بین ادب الهی و ادب انسانی نبوده است.؛ چرا که اینها هیچ مخالفتی با هم ندارند و رابطه آنها با یکدیگر، یک رابطه تنگاتنگ است. رویارویی میان کفر و ایمان در واقع رویارویی بیادبی و ادب بوده است. انبیا و اولیا انسانها را به ادب یعنی روش رفتاری صحیح و نیک دعوت میکردند، اما کسانی که در مقابلشان میایستادند، میگفتند انسان همانند حیوان هیچ مرزی در رفتار و گفتارش ندارد. از آدم تا خاتم و از خاتم تا قیامت مساله همین بوده است. 0 1 نرجس تسلیمیان 1402/10/23 ادب الهی: تادیب نفس به معنی الاعم جلد 1 مجتبی تهرانی 4.5 10 صفحۀ 63 0 4 جوان 1402/8/23 ادب الهی: تادیب نفس به معنی الاعم جلد 1 مجتبی تهرانی 4.5 10 صفحۀ 75 1 25 معصومه هاشمی 1403/6/13 ادب الهی: تادیب نفس به معنی الاعم جلد 1 مجتبی تهرانی 4.5 10 صفحۀ 241 دنیا یک مسیر سرازیری است و احتیاج به هل دادن ندارد، خود انسان میرود. انبیا آمدهاند جلوی سرعت سیر انسان به سوی دنیا را بگیرند و نیامدهاند او را به سوی دنیا سوق میدهند. اگر انسان در سرازیری دنیا با سرعت حرکت کند، پس از این پرتگاهها و درهها، چیزی از او باقی نخواهد ماند. 0 0 زهرا عشقی مُعز 1402/8/12 ادب الهی: تادیب نفس به معنی الاعم جلد 1 مجتبی تهرانی 4.5 10 صفحۀ 117 0 4
بریده کتابهای ادب الهی: تادیب نفس به معنی الاعم معصومه هاشمی 1403/6/13 ادب الهی: تادیب نفس به معنی الاعم جلد 1 مجتبی تهرانی 4.5 10 صفحۀ 28 این را بدانید که رویارویی کفر و ایمان در طول تاریخ رویارویی بین ادب الهی و ادب انسانی نبوده است.؛ چرا که اینها هیچ مخالفتی با هم ندارند و رابطه آنها با یکدیگر، یک رابطه تنگاتنگ است. رویارویی میان کفر و ایمان در واقع رویارویی بیادبی و ادب بوده است. انبیا و اولیا انسانها را به ادب یعنی روش رفتاری صحیح و نیک دعوت میکردند، اما کسانی که در مقابلشان میایستادند، میگفتند انسان همانند حیوان هیچ مرزی در رفتار و گفتارش ندارد. از آدم تا خاتم و از خاتم تا قیامت مساله همین بوده است. 0 1 نرجس تسلیمیان 1402/10/23 ادب الهی: تادیب نفس به معنی الاعم جلد 1 مجتبی تهرانی 4.5 10 صفحۀ 63 0 4 جوان 1402/8/23 ادب الهی: تادیب نفس به معنی الاعم جلد 1 مجتبی تهرانی 4.5 10 صفحۀ 75 1 25 معصومه هاشمی 1403/6/13 ادب الهی: تادیب نفس به معنی الاعم جلد 1 مجتبی تهرانی 4.5 10 صفحۀ 241 دنیا یک مسیر سرازیری است و احتیاج به هل دادن ندارد، خود انسان میرود. انبیا آمدهاند جلوی سرعت سیر انسان به سوی دنیا را بگیرند و نیامدهاند او را به سوی دنیا سوق میدهند. اگر انسان در سرازیری دنیا با سرعت حرکت کند، پس از این پرتگاهها و درهها، چیزی از او باقی نخواهد ماند. 0 0 زهرا عشقی مُعز 1402/8/12 ادب الهی: تادیب نفس به معنی الاعم جلد 1 مجتبی تهرانی 4.5 10 صفحۀ 117 0 4